Από τη συνάντηση του «Aktor» με την DFC, αναπτυξιακή τράπεζα των ΗΠΑ |
Σε αυτό το πλαίσιο ο υφυπουργός Εξωτερικών Χ. Θεοχάρης, αρμόδιος για την προώθηση των μπίζνες στο εξωτερικό, εκπροσωπεί την κυβέρνηση στη Διεθνή Διάσκεψη για την Ανασυγκρότηση της Ουκρανίας, η οποία πραγματοποιείται σήμερα και αύριο στο Γκντανσκ της Πολωνίας, διαφημίζοντας εκεί τη συνεχή στρατιωτική και άλλη βοήθεια στο καθεστώς Ζελένσκι, με αντάλλαγμα τη συμμετοχή της «ιδιωτικής ελληνικής επιχειρηματικότητας» στο φαγοπότι των ομίλων, «ιδιαιτέρως σε τομείς όπως η Ενέργεια και οι Μεταφορές».
Θυμίζουμε ότι η κυβέρνηση μόνο για φέτος έχει υπολογίσει να δώσει 600 εκατ. ευρώ στρατιωτική βοήθεια στο καθεστώς Ζελένσκι. Κάνει σχέδια για τον Κάθετο Διάδρομο, και συμπληρωματικά οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο που θα φτάνουν έως την Ουκρανία. Ενώ ο ίδιος ο Κυρ. Μητσοτάκης έλεγε (την Παρασκευή, μετά τη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, στο περιθώριο της οποίας είχε άλλη μια συνάντηση με τον Ουκρανό Πρόεδρο) για τη συμφωνία συνεργασίας που δρομολόγησαν τον Νοέμβριο περί συμπαραγωγής μη επανδρωμένων οχημάτων, ότι «είμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις». Κι αυτό ενώ οι Ουκρανοί βαρύνονται με τεράστιες ευθύνες για το φορτωμένο με εκρηκτικά drone που ξαμόλησαν στις ελληνικές θάλασσες εναντίον ρωσικού πολεμικού πλοίου, όπως αποκάλυψε το ΚΚΕ και το έκαναν γαργάρα όλα τα αστικά κόμματα.
