
Η πασαρέλα της Eurovision αποτέλεσε για άλλη μια φορά ντεκόρ σε γεωπολιτικά παιχνίδια και το τέλειο έδαφος για να «λάμψει» ο προπαγανδιστικός μηχανισμός του κράτους - δολοφόνου Ισραήλ, με τις «πλάτες» πάντα της επίσημης διοργάνωσης. Το μήνυμα της εκστρατείας ξεπλύματος, το οποίο πλημμύρισε τα social media, ήταν σαφές: «Ψηφίστε Ισραήλ 20 φορές». Σε 35 γλώσσες μάλιστα. Και φυσικά, οι Ισραηλινοί μακελάρηδες και οι Ευρωατλαντικοί σύμμαχοί τους δεν έγιναν ξαφνικά... φιλόμουσοι.
Ερευνα του «Eurovision News Spotlight» αποκάλυψε στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η Lapam, η διαφημιστική Υπηρεσία της ισραηλινής κυβέρνησης, η οποία εξυπηρετεί διάφορους κυβερνητικούς οργανισμούς, υπηρεσίες και δημόσιες επιχειρήσεις του κράτους του Ισραήλ, τοποθέτησε πριν από τον διαγωνισμό χιλιάδες διαφημίσεις με εκατομμύρια προβολές και αναπαραγωγές σε όλα τα προϊόντα της Google. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, έχει προβεί σε περισσότερες από 5.000 διαφημίσεις, με τις 2.000 από αυτές να «τρέχουν» τις τελευταίες 30 ημέρες. Οι διαφημίσεις - πραγματικός καταιγισμός - παρείχαν οδηγίες για την ψηφοφορία και ενημέρωναν πως ο καθένας μπορεί να ψηφίσει μέχρι και 20 φορές την εκπρόσωπο του Ισραήλ στον διαγωνισμό.