Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ


Εκφράζει τη θλίψη της και τα συλλυπητήριά της για το θάνατο του σ. Φώτη Γεωργιάδη


Τη θλίψη της για την απώλεια του συντρόφου Φώτη Γεωργιάδη εκφράζει η Επιτροπή Περιοχής Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ.

Στο συλλυπητήριο μήνυμά της αναφέρει:

«Ο σ. Φώτης Γεωργιάδης γεννήθηκε το 1935 στο Μυλοχώρι Κιλκίς. Ήταν παιδί αγωνιστών. Ο πατέρας του, μαχητής του ΕΛΑΣ, εκτελέστηκε από τους ταγματασφαλίτες στα 37 του χρόνια.

Ο σ. Φώτης Γεωργιάδης εντάχθηκε από μικρή ηλικία στο κίνημα. Σπούδασε στον "Ευκλείδη" στο τμήμα Μηχανολόγων Εργοδηγών. Συμμετείχε στη νεολαία της ΕΔΑ σαν γραμματέας της Οργάνωσης Ελευθερίου Κορδελιού και στη νεολαία Λαμπράκη αργότερα. Μέλος του ΚΚΕ έγινε το 1975 στην ΚΟΒ Κορδελιού. Το 1965 διατέλεσε Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ελευθερίου Κορδελιού μέχρι την σύλληψή του στις 21 Απρίλη 1967 από τη χούντα και την κράτησή του για έξι μήνες στη Γυάρο. Τρεις φορές υποψήφιος Δήμαρχος Ελευθερίου Κορδελιού, δύο φορές υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος και υποψήφιος βουλευτής Κιλκίς με το ΚΚΕ το 1981.

Υπήρξε μέλος του ΔΣ του Γυμναστικού Συλλόγου "ΗΡΑΚΛΗΣ" και έφορος Στίβου το 1976, μέχρι που ο σύλλογος έγινε επαγγελματικός.

Υπήρξε μέλος του ΔΣ Ελληνοσοβιετικού Συνδέσμου Θεσσαλονίκης από το 1975 μέχρι τη διάλυσή του. Πρόεδρος του Ελληνοκουβανικού Συνδέσμου Φιλίας και Αλληλεγγύης Θεσσαλονίκης από την ίδρυσή του το 1992, επίτιμος πρόεδρος μέχρι το θάνατό του.

Ο σ. Φώτης Γεωργιάδης κράτησε αταλάντευτη στάση σε όλες τις δύσκολες στιγμές του ΚΚΕ, ιδιαίτερα στις περιόδους 1968 και 1990-1992.

Η Επιτροπή Περιοχής απευθύνει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένειά του».

ΠοΛίΤηΣ. ΠεΛάΤηΣ. ΠιΛόΤοΣ.



Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Και μπορώ και θέλω. Και που να πάρει δεν καταλαβαίνω. Πώς γίνεται, μέσα σε μια εικοσαετία να πω, πενταετία να πω, έκλεισαν τόσα αυτιά και άνοιξαν τόσα στόματα γύρω μου, στους φίλους, στους γνωστούς, στους παραδίπλα, που κι αν δεν τους φώτισε ούτε ο θεός τους ούτε η προσωπική τους θετική ή αρνητική εμπειρία, αδικούν τον εαυτό τους, αδικούν το διπλανό τους, συρρικνώνουν την κοινωνία στον αφαλό τους και ουρλιάζουν για το δίκιο απ' τα twitter, μέχρι τη βουλή, τους ναούς, τις πλατείες και τα μπορντέλα.
 
Κι έτσι το δίκιο έμεινε ένα θεωρητικό κατασκεύασμα, που χάνεται σε κραυγές, οιμωγές, θρήνους και καταγγελίες, ανακατεμένων φωνηέντων με σταθερά σύμφωνα. Κι έτσι, για παράδειγμα, δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, σε μια συζήτηση γι' αυτό που λέμε απ' τους αρχαίους χρόνους ως σήμερα «τα κοινά», αν βάλεις στη σειρά τρεις λέξεις όπως πολίτης, πελάτης, πιλότος! Πώς τις μπερδεύεις αυτές τις λέξεις στην πράξη (π-λ-τ-ς έχουν όλες και με την ίδια σειρά, αλλά διαφορετικά φωνήεντα ενδιάμεσα); Δεν μ' έπιασε αυγουστιάτικα μανία με τα σταυρόλεξα. Με μιαν απάθεια, έναν οχαδερφισμό, μια σχετικοποίηση των πάντων, που εξατομικεύει το σύμπαν και καταργεί τη διαλεκτική χωρίς να ιδρώνει αυτί, είναι που έχω δυσκολία προσαρμογής.

Κρήτη: 12/5 σχεδόν ανύπαρκτα τα κρούσματα – Αύγουστος 2020 από τις πιο επιβαρυμένες περιοχές, γιατί;


Με βάσει τα στοιχεία που δόθηκαν από τον ΕΟΔΥ σήμερα στη δημοσιότητα, ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διασπορά του κορονοϊού, προκύπτει ότι έχει η Κρήτη όπου έχουμε  1 κρούσμα ανά 26.000 κατοίκους. Η Κρήτη που ήταν από τις καθαρές περιοχές της χώρας

Συνολικά σήμερα η Κρήτη κατέγραψε 26 κρούσματα (1 κρούσμα ανά 26.000 κατοίκους η Κρήτη, 1 κρούσμα ανά 51.000 κατοίκους η Αθήνα, με τα σημερινά δεδομένα) – Εφόσον προστεθούν με τα ήδη γνωστά, τα καταγεγραμμένα κρούσματα κορωνοϊού στην Κρήτη ανέρχονται στα 129 συνολικά (1 κρούσμα ανά 5.000 κατοίκους)

Μέτρα ατομικής ευθύνης για τον λαό, μέτρα κερδοφορίας για το κεφάλαιο



Μπορεί να ξεκινά από σήμερα η ισχύς των νέων αποσπασματικών και αντιφατικών μέτρων της κυβέρνησης για την πανδημία, όμως φαινόμενα συνωστισμού εξακολουθούν να καταγράφονται, αναδεικνύοντας την ταξικότητα της πολιτικής που συστήνει ατομική ευθύνη στους πολίτες και κανένα μέτρο για το μονοπωλιακό κεφάλαιο που δραστηριοποιείται κυρίως στον τουρισμό - επισιτισμό και μεταφορές. 

Η απόφαση της κυβέρνησης να επιτρέψει την πληρότητα των πλοίων στο 85% έχει σαν αποτέλεσμα τον συνωστισμό του κόσμου στα πλοία στα δρομολόγια προς τα νησιά.