Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

«Ενα σου δίνουν, τρία σου παίρνουν»...

 

Το 2014 η Ελλάδα δαπάνησε 3,93 δισ. ευρώ για εξοπλισμούς και για άλλες ανάγκες του ΝΑΤΟ. 10 χρόνια μετά, οι δαπάνες αυτές εκτοξεύτηκαν στα 7,126 δισ. ευρώ. Δηλαδή σχεδόν διπλασιάστηκαν!

Το θέμα δεν είναι λογιστικό. Η πορεία των πολεμικών δαπανών αντανακλά το βάθος της εμπλοκής στα σχέδια των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ. Οπότε, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς την ...πρόοδο που έχει διαγράψει η χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια, με όλες τις κυβερνήσεις.

Θυμίζουμε ότι στη δεκαετία αυτή έχουν κυβερνήσει οι πάντες και με όλους τους συνδυασμούς: Δεξιοί, κεντροδεξιοί, ακροδεξιοί, κεντρώοι, σοσιαλδημοκράτες, προοδευτικοί, συντηρητικοί, συστημικοί και ...αντισυστημικοί του συστήματος.

Τα χρόνια αυτά υπογράφηκαν η ΝΑΤΟική Συμφωνία των Πρεσπών και ο Στρατηγικός Διάλογος με τις ΗΠΑ, δύο ορόσημα της ελληνικής εμπλοκής στα αμερικανοΝΑΤΟικά σχέδια. Για να μην ξεχνιόμαστε πώς φτάσαμε ως εδώ...

* * *

Ο λαός λοιπόν ματώνει για τα περίπου 7,5 δισ. που έδωσε πέρυσι το κράτος σε εξοπλισμούς. Οπως μάτωσε και για τα 6,224 δισ. ευρώ που έδωσε το 2023. Για το 2025 δεν υπάρχει ταβάνι...

Και ενώ η απλοχεριά της κυβέρνησης για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ (και της αστικής τάξης) προσμετράται σε δισ. ευρώ, η «έγνοια» της για τα λαϊκά στρώματα και τις πιο στοιχειώδεις ανάγκες τους λογαριάζεται σε ...σεντς. Οσα τα 0,68 ευρώ τη μέρα που θα πάρουν οι χαμηλοσυνταξιούχοι, με την τελευταία εξαγγελία της κυβέρνησης.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ Φτιαγμένος από τις κατευθύνσεις της ΕΕ που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών, ο «νέος ΟΣΕ» που εξήγγειλε ο Κ. Μητσοτάκης

 

Πηγή: Eurokinissi

 

Σε ανακοίνωσή του για την τοποθέτηση του Κ. Μητσοτάκη στο υπουργικό συμβούλιο για τον σιδηρόδρομο και τις εξελίξεις σχετικά με το έγκλημα των Τεμπών, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνει τα εξής:

«Δύο και πλέον χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών και ενώ διαβιβάζεται στη Βουλή η δικογραφία για ποινικές ευθύνες πρώην Υπουργών Μεταφορών της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Μητσοτάκης έρχεται να ξανα-εξαγγείλει μέτρα ασφαλείας και να παρουσιάσει τον “νέο ΟΣΕ”, που, όμως, είναι φτιαγμένος από τα ίδια υλικά, αυτά των κατευθύνσεων της ΕΕ που οδήγησαν στο έγκλημα, δηλαδή την εμπορευματοποίηση και την επιχειρηματική λειτουργία, που, εκτός των άλλων, αντιμετωπίζει την ασφάλεια ως “κόστος”.