Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Ο «μάγος» Γιάνης Βαρουφάκης...

 

 

Την ιδιωτικοποίηση «δείχνει» μονομερώς ως αιτία της κατάστασης του σιδηροδρόμου και -κατά συνέπεια- της τραγωδίας της 1ης Μάρτη ο Γ. Βαρουφάκης. Τονίζει, μάλιστα, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε σε μια «πτωχευμένη» ιταλική εταιρεία (αλίμονο…), αναφερόμενος σε ένα από τα 10 μεγαλύτερα σιδηροδρομικά μονοπώλια στον κόσμο με καθαρά κέρδη 193 εκατ. ευρώ το 2021.

Κουβέντα δεν λέει για τις εγκληματικές ευθύνες του ίδιου του αστικού κράτους στο οποίο παρέμεινε ο υπόλοιπος ΟΣΕ, ούτε και των διάφορων εργολάβων που αναλάμβαναν τις συμβάσεις δεκάδων εκατομμυρίων για την αναβάθμιση του δικτύου και παρέδιδαν μονίμως «αέρα κοπανιστό».

Πινγκ πονγκ

 

Επειδή το έγκλημα στα Τέμπη έχει τη σφραγίδα και της δικής του αντιλαϊκής πολιτικής, είναι αναμενόμενο ο ΣΥΡΙΖΑ να ταυτίζεται με την κυβέρνηση ακόμα και στις δικαιολογίες. 'Η να επιλέγει την «αντιπαράθεση» σε ζητήματα που συγκαλύπτουν αντί να αποκαλύπτουν την ουσία. Εδώ και μέρες τα στελέχη του έχουν κάνει «σημαία» το πώς διορίστηκε ο σταθμάρχης της Λάρισας, επαυξάνοντας στο κυβερνητικό «αφήγημα» για «ανθρώπινο λάθος», που συγκαλύπτει τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο και το πολύνεκρο δυστύχημα. Συντετριμμένος ο λαός παρακολουθεί ένα άθλιο πινγκ πονγκ ανάμεσα στη ΝΔ και στον ΣΥΡΙΖΑ για το αν ο σταθμάρχης είχε «βύσμα» ή όχι, αν πληρούσε τις προϋποθέσεις μιας τέτοιας πρόσληψης, αν ήταν κοντινός ή μακρινός συγγενής της μίας ή της άλλης βουλευτή της ΝΔ. Κάπως έτσι, «πάνε περίπατο» οι ελλείψεις σε προσωπικό και τεχνικά μέσα, που αυξάνουν τις πιθανότητες για μοιραία ανθρώπινα λάθη. Ποιος θα μιλήσει όμως γι' αυτά, αφού η ΝΔ έκοβε και ο ΣΥΡΙΖΑ έραβε στην πολιτική της «απελευθέρωσης», των ιδιωτικοποιήσεων, της υποχρηματοδότησης, των απολύσεων και των μετατάξεων εκατοντάδων σιδηροδρομικών; Παρεμπιπτόντως, για ανθρώπινα λάθη έκανε λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ και μετά την τραγωδία στη Μάνδρα, το 2017, όταν η «Αυγή» κυκλοφορούσε με πρωτοσέλιδο τίτλο «Ανθρώπων έργα». Οπως ο σημερινός πρωθυπουργός έβγαλε το πόρισμα πριν ανασυρθούν οι νεκροί από τα συντρίμμια, ότι «το δράμα οφείλεται κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος»...

«Ρουσφετάκι»

 

 

Πρώτα ήταν ο σταθμάρχης, το «τραγικό ανθρώπινο λάθος». Εκεί στηνόταν το παραμύθι για να βγει λάδι η κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και οι υπόλοιπες κυβερνήσεις που έσπασαν σε κομμάτια τον ΟΣΕ και πούλησαν τα φιλέτα στους ιδιώτες, στέλνοντας τον λογαριασμό στον λαό και βάζοντας στο ζύγι του κόστους την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.

Αφού το «ανθρώπινο λάθος» δεν στεκόταν -οι προειδοποιήσεις των Συνδικάτων, οι προειδοποιήσεις του ΚΚΕ στη Βουλή κ.ά. ήταν αποστομωτικές- μεταλλάχτηκε λίγο το αφήγημα. Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το ...ρουσφέτι στον Μητσοτάκη ώστε να εγκλωβιστεί πάλι η συζήτηση γύρω από τις ευθύνες για το έγκλημα στα Τέμπη στο αν είναι ή όχι ρουσφέτι ο σταθμάρχης ή αν θα είναι ή όχι υποψήφιος ο απερχόμενος υπουργός Μεταφορών.

Τα πράγματα είναι βέβαια πολύ σοβαρότερα. Όμως η ΝΔ αντιπαρατίθεται στον ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας ...ρουσφέτι στον ΣΥΡΙΖΑ, με τη σειρά του ο ΣΥΡΙΖΑ αντιπαρατίθεται στη ΝΔ ...κάνοντας ρουσφέτι στη ΝΔ και όλοι μαζί επιχειρούν να συγκαλύψουν τις εγκληματικές τους ευθύνες για την πολιτική «απελευθέρωσης» των μεταφορών που υλοποίησαν...

 

902gr

12/1/23 - Μια δραματική προειδοποίηση του ΚΚΕ στη Βουλή για το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη

 

ΕΝΑ «ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ» ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΕ


Είμαστε στις 12 Γενάρη 2023, στη Βουλή. Δύο μήνες σχεδόν πριν από το έγκλημα στα Τέμπη. Στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής διεξάγεται συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Θεσμικό πλαίσιο για τη διερεύνηση αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων και την ασφάλεια των μεταφορών». Εκ μέρους του ΚΚΕ τοποθετείται στην επιτροπή ο βουλευτής του Χρήστος Κατσώτης.

Δυστυχώς, τα όσα τόνισε τότε το ΚΚΕ στη Βουλή επιβεβαιώνονται ανατριχιαστικά σήμερα, στη σκιά του εγκλήματος στα Τέμπη. Ενα αποκαλυπτικό «κατηγορητήριο» για την πολιτική της σημερινής και της προηγούμενης κυβέρνησης, της πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που αντιμετωπίζει σταθερά ως ΚΟΣΤΟΣ την πρόληψη, την προστασία από σιδηροδρομικά - και όχι μόνο - δυστυχήματα!

Καταγράφουμε ορισμένες από τις επισημάνσεις του βουλευτή του ΚΚΕ Χρήστου Κατσώτη:

- Για το δίκτυο και τη σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ:

«Επίσης, σοβαρή είναι η κατάσταση και στο δίκτυο και τη σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ. Τεράστιους κινδύνους εγκυμονεί η μη τήρηση κανονισμών ασφαλείας, λειτουργίας και κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών. Ενδεικτικά, η Ομάδα Επισκευής Γραμμής, που είναι σε λειτουργία και πρέπει να αποτελείται από 5 άτομα, πολλές φορές είναι μόνο με δύο ή ακόμη και με έναν.

Πιο στημένο πεθαίνεις...

 

Φοβήθηκαν φαίνεται οι διάφοροι μηχανισμοί του κράτους από το ορμητικό ποτάμι των χιλιάδων διαδηλωτών που συγκεντρώθηκαν, μαζί με τους απεργούς σιδηροδρομικούς, το πρωί της Κυριακή 5/3 στο Σύνταγμα. Όσοι συμμετείχαν στην κοσμοπλημμύρα στο Σύνταγμα απαίτησαν να μη συγκαλυφθεί το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Αφού η κυβέρνηση της ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και τα άλλα κόμματα που κυβέρνησαν και επιδιώκουν να κυβερνήσουν ξανά πάνω στις αιματοβαμμένες ράγες του εχθρικού κράτους για το λαό, του κράτους των επενδυτών και των κερδών των λίγων, δεν κατάφεραν να καταλαγιάσουν την οργή των εργαζόμενων, του λαού και της νεολαίας, σειρά πήραν οι γνωστοί προβοκατόρικοι μηχανισμοί.