Eurokinissi |
Απέναντι σε αυτό η αστική τάξη δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και παίρνει τα μέτρα της για να αντιμετωπίσει το εργατικό - λαϊκό κίνημα, τη νεολαία, να συσκοτίσει για τις πραγματικές αιτίες του εγκλήματος, να αθωώσει το ίδιο το σύστημα του καπιταλισμού που γεννά καθημερινά Τέμπη στους χώρους δουλειάς, στην Παιδεία, στην Υγεία, την προστασία του λαού από σεισμούς, πυρκαγιές, πλημμύρες.
Από τη μια μεριά η προπαγάνδα της ΝΔ ότι χρειάζεται κυβερνητική σταθερότητα, ότι πρέπει να αποφευχθεί κάθε περίπτωση αποσταθεροποίησης του συστήματος, κάνοντας προσπάθεια να περιορίσει το πολιτικό κόστος και τις ευθύνες της.
Στον αντίποδα ξεδιπλώνεται η προσπάθεια των άλλων αστικών κομμάτων με το αφήγημα της εξυγίανσης του συστήματος που έχει δύο «παραλλαγές». Εκείνη της κυβερνητικής εναλλαγής με μια σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση και εκείνη που προτάσσει την εμφάνιση δήθεν «άφθαρτων» προσώπων, που δεν έχουν συμμετάσχει άμεσα σε μια προηγούμενη κυβέρνηση και θα φέρουν την «κάθαρση» σε ένα πολιτικό σύστημα που κινδυνεύει να χάσει την ικανότητα ενσωμάτωσης πλατιών λαϊκών συνειδήσεων.
