Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025

ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ Δέος και συγκίνηση από την επίσκεψη στους ομαδικούς τάφους στις Συκιές, μαζί με τους συγγενείς εκτελεσμένων

 

Συγκινητικές στιγμές ζήσαμε χτες στις Συκιές της Θεσσαλονίκης, λίγα μέτρα μακριά από το κολαστήριο του Επταπυργίου (Γεντί Κουλέ). Εκεί όπου δεκάδες συγγενείς εκτελεσμένων κομμουνιστών και άλλων αγωνιστών συναντήθηκαν στα χώματα τα ποτισμένα από το αίμα των ηρώων τους.

Εκεί όπου τους τελευταίους μήνες εντοπίστηκαν 5 ομαδικοί τάφοι και 33 σκελετοί εκτελεσμένων της περιόδου 1946-1955, κατά τη διάρκεια εργασιών ανάπλασης του χώρου του πάρκου - μνημείου Εθνικής Αντίστασης.

Με πρωτοβουλία της Κομματικής Οργάνωσης Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ οργανώθηκε η χτεσινή συνάντηση συγγενών στον χώρο. Μέσα σε ελάχιστες μέρες, πολλοί συγγενείς δεκάδων εκτελεσμένων ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ΚΚΕ και έδωσαν στοιχεία επικοινωνίας και χτες συμμετείχαν στην πρώτη συνάντηση. Παραβρέθηκε πολυμελής αντιπροσωπεία της ΚΕ του ΚΚΕ με επικεφαλής την Θεανώ Καπέτη, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και Γραμματέα της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι συγγενείς ήρθαν αποφασισμένοι να απαιτήσουν να βρουν και να θάψουν τους νεκρούς τους. Να αποδώσουν τις τιμές που αξίζουν στους ήρωες που οδηγήθηκαν στον θάνατο παλεύοντας για τη ζωή.

Οι νεότεροι θυμήθηκαν διηγήσεις της μάνας, του πατέρα, που έχασαν τα αδέλφια τους και έφυγαν κι αυτοί από τη ζωή με τον καημό. Γιατί ποτέ δεν έμαθαν πού ήταν θαμμένοι, δεν είχαν τη δυνατότητα να πάνε και να γονατίσουν στον τάφο τους, να πουν το τελευταίο «αντίο» στους ήρωες που στάθηκαν περήφανα μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα.

Μιλούν τα όπλα

 

 

Η «Λευκή Βίβλος για την Άμυνα» της ΕΕ κηρύσσει και επίσημα το πέρασμα στην πολεμική οικονομία, με σκοπό να υπερασπιστεί τα μονοπώλιά της στον παγκόσμιο ανταγωνισμό που οξύνεται, συντρίβοντας παλιές συμφωνίες και συμβιβασμούς.

Το ομολογούν οι ίδιοι, λέγοντας ότι οι αλλαγές στη «διεθνή τάξη» είναι οι μεγαλύτερες μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ότι το ενδεχόμενο ενός γενικευμένου ιμπεριαλιστικού πολέμου είναι τώρα πιο ισχυρό από ποτέ.

Μπροστά σ' αυτό και με τη σχέση ΗΠΑ - ΕΕ να κλονίζεται, επιταχύνονται οι σχεδιασμοί για «στρατηγική αυτονομία» της ΕΕ στους εξοπλισμούς, ρίχνοντας ασύλληπτα ποσά στην ενίσχυση της πολεμικής βιομηχανίας.

Παράλληλα, η οικονομία των όπλων θα χωνέψει τεράστια κεφάλαια που λιμνάζουν, με στήριξη από τους κρατικούς και τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό, για να ξορκίσουν τη νέα καπιταλιστική κρίση που πλανάται πάνω από την οικονομία της ΕΕ. Νέες ευκαιρίες για τα μονοπώλια και νέοι τεράστιοι κίνδυνοι για τους λαούς ανοίγονται μπροστά...

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025

Με τίποτα

 

«Ολος ο τρόπος σκέψης γύρω από τη βαριά εθνική ατζέντα τίθεται υπό αμφισβήτηση», ανέφερε σε εκδήλωση του «κύκλου ιδεών» ο Ευ. Βενιζέλος, σχετικά με τα Ελληνοτουρκικά και τις αντιθέσεις που οξύνονται στο εσωτερικό του ΝΑΤΟ. Περιγράφοντας πιο συγκεκριμένα την κατάσταση, είπε ότι «μπορεί να είμαστε στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ, όμως το θέμα της ασφάλειας δεν θεωρούμε ότι είναι διεθνές, αλλά εθνικό». Μέχρι πρόσφατα η αστική τάξη και τα επιτελεία της μας ζάλιζαν ότι η ασφάλεια των κυριαρχικών δικαιωμάτων είναι ευρωπαϊκό και ΝΑΤΟικό ζήτημα, και ότι η μεγαλύτερη εμπλοκή της χώρας στα ευρωατλαντικά σχέδια αποτελεί «ασπίδα» απέναντι στις αμφισβητήσεις της Τουρκίας! Τώρα που η φαγωμάρα στο εσωτερικό των ΝΑΤΟ - ΕΕ φέρνει στην επιφάνεια ανταγωνισμούς που οξύνονται και αναβαθμίζεται ο ρόλος της Τουρκίας για τα συμφέροντά τους στην περιοχή, επιβεβαιώνεται αυτό που μόνο το ΚΚΕ αναδεικνύει σταθερά: Οτι καμία «ασφάλεια και σταθερότητα» δεν φέρνει για τον λαό η περίφημη «γεωπολιτική αναβάθμιση» της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και στα σχέδια των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ, όπως ισχυρίζονται η κυβέρνηση και όλα τα άλλα κόμματα. Αντίθετα, ότι τα κυριαρχικά δικαιώματα μπαίνουν σε μεγαλύτερες περιπέτειες όσο μεγαλώνει το κρεσέντο της εμπλοκής. Αυτό που μένει στο τέλος είναι η μεγαλύτερη ανασφάλεια του λαού από την έκθεση σε πρωτόγνωρους κινδύνους, το μάτωμα για να πιάνονται οι πολεμικοί προϋπολογισμοί και το 3% του ΑΕΠ που ζητάει το ΝΑΤΟ. Με μια φράση, απομένει το εφιαλτικό «Τα ΝΑΤΟικά δεν σταματάνε με τίποτα», όπως έλεγαν οι σιδηροδρομικοί στους διαλόγους - φωτιά για τα φορτία του θανάτου που αλωνίζουν όλη τη χώρα πάνω στα βαγόνια.

Βόμβες αντί για αυτοκίνητα

 

Η «χρυσή εποχή» για τις πολεμικές βιομηχανίες της Ευρώπης έχει ξεκινήσει. Οι γραμμές παραγωγής όπλων επεκτείνονται, οι εργαζόμενοι καλούνται να τις στελεχώσουν και στη συνέχεια θα κληθούν να γίνουν «κρέας για τα κανόνια» τους. Για να μοιραστούν αγορές, σφαίρες επιρροής, φυσικοί πόροι, πρώτες ύλες, δρόμοι μεταφοράς Ενέργειας και εμπορευμάτων. Στην εποχή μας, μονοπωλιακοί όμιλοι, καπιταλιστικά κράτη, ιμπεριαλιστικοί οργανισμοί προετοιμάζονται να «διεκδικήσουν τη θέση τους στον κόσμο» με πόλεμο. Και προσαρμόζουν την καπιταλιστική οικονομία και παραγωγή ανάλογα.

Στο πρόβλημα της «αποβιομηχάνισης» της Ευρώπης, με ευρωπαϊκά κεφάλαια να μεταφέρονται σε πιο συμφέρουσες αγορές και της υπερσυσσώρευσης κεφαλαίων που αναζητούν κερδοφόρα διέξοδο, έρχεται να δώσει ...λύση η προετοιμασία για έναν μεγάλο ιμπεριαλιστικό πόλεμο.

* * *

Η πολεμική βιομηχανία της Γερμανίας «απενοχοποιείται», μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ετσι, ο γερμανικός αμυντικός κολοσσός «Rheinmetall» «διαφημίζει» 1.120 νέες θέσεις εργασίας. Η «Diehl» ζητά να καλύψει πάνω από 500 θέσεις και η KNDS άλλες 200. Η «Rheinmetall», μετά την «Airbus», ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει τη χρήση δύο εργοστασίων της, στα οποία μέχρι τώρα παράγονταν εξαρτήματα αυτοκινήτων, προκειμένου να ενισχύσει τη γραμμή παραγωγής οπλικών συστημάτων. Η «Hensoldt» σχεδιάζει να αποσύρει 200 εργαζόμενους από την «Bosch» και την «Continental», δύο από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. Το ίδιο θα κάνει και η «Rheinnetall», η οποία θα αποσπάσει 100 υπαλλήλους της «Continental».

«Τέμπη» παντού

 

Πηγή: Eurokinissi

 

Την ώρα που ο πρωθυπουργός έστηνε ένα ακόμα σόου στο υπουργείο Μεταφορών, μοιράζοντας κούφιες υποσχέσεις για ασφαλή σιδηρόδρομο το ...2027, άλλη μια «βόμβα» που αφορά την ασφάλεια των μεταφορών αποκαλυπτόταν με πρωτοβουλία του ΚΚΕ, αυτήν τη φορά στην κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό.

Και αυτή η περίπτωση αναδεικνύει πως τα «Τέμπη» για τον λαό καραδοκούν παντού, ακριβώς επειδή τα πάντα καθορίζονται από το καπιταλιστικό κέρδος και τους σιδερένιους νόμους του, που υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις και συνθλίβουν τις λαϊκές ανάγκες.

Οι «αναλογίες» με το προδιαγεγραμμένο έγκλημα των Τεμπών είναι παραπάνω από αποκαλυπτικές. Τι αναδεικνύεται και στην περίπτωση του Μετρό;

Τρίτη 18 Μαρτίου 2025

Εχει ιστορία

 

Στο 70% είναι σύμφωνα με δημοσκόπηση («Public Issue») το ποσοστό όσων θεωρούν ότι για τη σημερινή κατάσταση στον σιδηρόδρομο ευθύνονται και τα τρία κόμματα που κυβέρνησαν τα τελευταία 25 χρόνια (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ). Πρόκειται για μια ακόμα επιβεβαίωση του συνθήματος που ακούγεται δυνατά στις διαδηλώσεις και στα απεργιακά συλλαλητήρια, ότι «αυτό το έγκλημα έχει ιστορία - ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Νέα Δημοκρατία!». Στην ίδια δημοσκόπηση, που γίνεται στα δύο χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη, ένα 60% θεωρεί ότι η ιδιωτικοποίηση ευθύνεται από «αρκετά» έως και «πολύ» για την τραγωδία. Παράλληλα, διαπιστώνεται «ιστορικό υψηλό» στη συμμετοχή σε απεργίες, διαδηλώσεις και πορείες από το 2011. Συγκεκριμένα, το 56% απαντά ότι έχει δώσει το «παρών» σε κάποια κινητοποίηση τον τελευταίο μήνα, με το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής να είναι στις κινητοποιήσεις του 2023 για τα Τέμπη, που ήταν στο 30%. Συνολικά τα στοιχεία αποτυπώνουν τις διεργασίες μέσα στον λαό, τη δυσπιστία που υπάρχει και μεγαλώνει για το αστικό πολιτικό σύστημα και τους θεσμούς του, αλλά και την ελπιδοφόρα ένταση της αγωνιστικής δράσης. Τις δυνατότητες δηλαδή για περαιτέρω κλιμάκωση της αγωνιστικής δράσης, μπροστά και στη νέα απεργιακή μάχη της 9ης Απρίλη, που θα αποτελέσει τον επόμενο μεγάλο σταθμό στην οργανωμένη πάλη των εργαζομένων ενάντια στην πολιτική που σπέρνει «Τέμπη» παντού, τσακίζοντας τη ζωή και τα δικαιώματά τους.

«ΔΙΨΟΥΝ» ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΦΑΓΕΙΑ Ο κυβερνητικός βουλευτής - αναλυτής Αγγ. Συρίγος θέλει να στείλουμε στρατό στην Ουκρανία

 

 

Σε ανάρτηση του στο X, o βουλευτής της ΝΔ - αναλυτής - καθηγητής, Άγγελος Συρίγος αναφέρει: «Έχουμε λόγο να στείλουμε στρατεύματα στην Ουκρανία; Στην περιοχή κατοικεί ελληνική μειονότητα 100.000 άτομα. Γιατί η Τουρκία είπε ότι θα πάει και εμείς θα είμαστε εκτός»;

Έχει ποστάρει μάλιστα και σχετικό video από παρέμβαση του, όπου επιχειρηματολογεί σχετικά με την «ανάγκη» αποστολής ελληνικών στρατευμάτων για να προστατέψουν δήθεν την «ελληνική μειονότητα» στην Ουκρανία. 

Έθεσε μάλιστα και το δίλημμα ότι «ή θα είμαστε υποτελείς στην Τουρκία ή θα αντισταθούμε» και «αντιστέκομαι απαιτεί θυσίες. Είμαστε έτοιμοι ως χώρα να τις κάνουμε;».

Επειδη η ζωη και η ιστορια εχουν αποδειξει οτι δεν υπαρχουν σωτηρες. Αυτοί που μπορούμε να υπερασπιστούμε τις συντάξεις μας και την ίδια μας την ζωή, είμαστε εμείς οι ίδιοι.

 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «Η ΕΝΟΤΗΤΑ»

Αριστοτέλους 32 & Ολύμπου 77      Τηλ. 2310237694

www.syntaxio.blogspot.com   e-mail: suntax.ika@gmail.com

 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.

ΟΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΜΑΡΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ  6 ΑΠΡΙΛΗ 2025

Η μαζική συμμετοχή των συνταξιούχων σε αυτές, θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό την δυνατότητα του σωματείου μας να εντείνει τους αγώνες, διεκδικώντας λύσεις στα τόσο σοβαρά προβλήματα, που έχουν φορτώσει στην πλάτη μας όλες οι κυβερνήσεις.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.

Η τρίχρονη θητεία της απερχόμενης διοίκησης του σωματείου μας σημαδεύτηκε από την συνέχιση της επίθεσης σε όσες κατακτήσεις μας έχουν απομείνει, από την ενεργοποίηση παλαιότερων αλλά και την ψήφιση νέων νόμων που αυξάνουν τα όρια ηλικίας για σύνταξη, ιδιωτικοποιούν την επικουρική σύνταξη, αφαιρούν τη μία Εθνική σύνταξη από τις συντάξεις χηρείας, στέλνουν τους συνταξιούχους στη δουλειά μέχρι τον τάφο.

Επίσης σημαδεύτηκε από την ένταση της προπαγάνδας της κυβέρνησης σε ότι αφορά την προσωρινότητα της ακρίβειας, που τελικά διαρκεί χρόνια, τις δήθεν αυξήσεις στις συντάξεις μας, αλλά και την δήθεν τιθάσευση του πληθωρισμού.

ΠΑΜΕ Ο λαός της Παλαιστίνης δεν είναι μόνος του! - Να καταδικαστεί το νέο φρικιαστικό έγκλημα του Ισραήλ στη Γάζα


Πηγή: Associated Press

 

Το νέο λουτρό αίματος του κράτους - δολοφόνου του Ισραήλ εναντίον του Παλαιστινιακού λαού καταγγέλλει το ΠΑΜΕ και τονίζει:

«Stop στη σφαγή!

Από τα χαράματα το Ισραήλ βομβαρδίζει ξανά την Γάζα με αποτέλεσμα πάνω από 300 νεκρούς, δεκάδες μικρά παιδιά. 

Το σπάσιμο της εκεχειρίας από το Ισραήλ, παρά τις όποιες προφάσεις, βασίζεται στη στήριξη που έχει από ΗΠΑ-ΕΕ-κυβερνήσεις-όπως της Ελλάδας- που συνεχίζουν να βάζουν πλάτη στο κράτος δολοφόνο και στον σφαγέα Νετανιάχου.

Στηρίζουν το συνεχιζόμενο έγκλημα που έχει ξεκάθαρο στόχο τον αφανισμό ενός ολόκληρου λαού, τον ξεριζωμό εκατομμυρίων Παλαιστινίων. 

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025

Τα μάτια

 

Ο λαός είναι σοφός. Ειδικά όταν έχει αυτεπίγνωση, το εκδηλώνει διαγνωστικά με άψογο τρόπο. Λέμε μου θόλωσε το μάτι, η οργή. Λέμε μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, μου κόπηκαν τα πόδια, κι άλλα τέτοια ακριβή σε έντονες στιγμές και καταστάσεις. Υπάρχει κι εκείνο το μου γύρισε το μάτι ανάποδα. Και το βιβλικό οφθαλμόν αντί οφθαλμού, και το γινάτι που βγάζει μάτι, και το καλώς τα μάτια μου τα δυο. Τώρα πέραν αυτής της θυμοσοφικής και μη οφθαλμολογικής προσέγγισης, ανοίγεται κι ένα ζήτημα ανάλυσης της πραγματικής λαϊκής βούλησης, που συνήθως γλαφυρά περικλείεται σε μια φράση συγκρατημένης απαξίωσης, σχεδόν διπλωματικής, όπως «θες και τα λες, αυτά που λες». Κι εδώ η βούληση αποδεικνύεται, λιγότερο ή περισσότερο, και χειριστής και διαχειριστής των αισθήσεων. Ολοι βλέπουμε άτι, αλλά δεν βλέπουμε το ίδιο, η οπτική γωνία παζαρεύεται, στις μέρες μας επιδοτείται κιόλας, και γενικώς οι λέξεις που κάποτε κρύβονταν πίσω απ' τον Αλέξης, έφτασαν να του εξασφαλίσουν μια θέση στ' απομνημονεύματα του Πάπα. Θα μου πεις, έχει σημασία να εμφανίζεται ένας μνημονιακός, τέως πρωθυπουργός, ως μέγας ανθρωπιστής; Ρητορικό, γιατί απλούστατα ο Πάπας έχει το αλάθητο και λειτουργεί σαν σούπερ κόλα την κατάλληλη στιγμή. Αλλωστε, πέρα από το τι βλέπει και τι ακούει κανείς, υπάρχει και η μνήμη, που κατά έναν περίεργο τρόπο στην ελληνική θυμοσοφική προσέγγιση, έχει, σαν το ψέμα ένα πράγμα, κοντά ποδάρια.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ

 

 

 

          Χαιρετίζουμε και συμπαραστεκόμαστε στην απεργία στις 21 Μάρτη 2025, με ζήτημα αιχμής την ομηρία που βιώνουν οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων, οι οποίοι απασχολούνται για χρόνια με διάφορες μορφές προσωρινής απασχόλησης.

          Η πιθανότητα διακοπής της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης στα προγράμματα ΕΣΠΑ για ΚΔΑΠ, Παιδικούς Σταθμούς, Κοινωνικές Δομές, Κέντρα Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο κ.α., εντείνει την ανασφάλεια. Ακόμα και εάν συνεχιστεί η χρηματοδότηση από άλλες πηγές, δεν διασφαλίζεται η διατήρηση των ίδιων εργαζόμενων.

          Σήμερα στο δήμο μας, οι κενές θέσεις στο προσωπικό δημοσίου δικαίου είναι 147 (20 μηχανικών, 29 διοικητικού – οικονομικού, 8 γεωτεχνικών – περιβάλλοντος,  7 οδηγοί, 42 σε καθαριότητα και γενικά καθήκοντα κλπ), στο προσωπικό με συμβάσεις αορίστου χρόνου κενές θέσεις είναι 3 ενώ άλλες 87 θέσεις εργασίας αορίστου χρόνου είναι προσωποπαγείς, δηλαδή καταργούνται όταν κενωθούν με οποιονδήποτε τρόπο!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Μιλά προκλητικά για οφέλη από την καπιταλιστική ανάπτυξη όταν σχεδόν κάθε μέρα ένας εργάτης χάνει τη ζωή του στο μεροκάματο

 

Πηγή: Eurokinissi

 

Στις προκλητικές μπαρούφες σχετικά με τα οφέλη που έχει η όποια καπιταλιστική ανάπτυξη στη ζωή του λαού επανήλθε σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε δηλώσεις που έκανε στο πλαίσιο μιας φιέστας στο υπουργείο Οικονομικών. 

Ισχυρίστηκε, αναπαράγοντας τις κοινότοπες δηλώσεις «οι αριθμοί ευημερούν, αλλά πολλοί συμπολίτες μας δυσκολεύονται», ότι «η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος μέσω της αύξησης μισθών και της μείωσης φόρων θα κρίνουν το αποτέλεσμα της πολιτικής μας σε 2,5 χρόνια». Η πολιτική της «αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος», πάντως -με τη σφραγίδα της ΕΕ, που όλα τα κόμματα της βολικής αντιπολίτευσης λιβανίζουν- οδήγησε στον θάνατο, όπως δημοσίευσε το 902.gr πριν λίγη ώρα, έναν 70χρονο οικοδόμο στη Φωκίδα που έπεσε από τη σκαλωσιά καθώς δεν του έφτανε η σύνταξη για να ζήσει. 

Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

Μνημείο... αθλιότητας

 

Το κατάφεραν κι αυτό εκεί στην κρατική ΕΡΤ... Ξεκίνησαν να σχολιάζουν την τραμπούκικη επίθεση του βουλευτή της «Νίκης» στην Εθνική Πινακοθήκη και κατέληξαν να ...υπερασπίζονται τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ, βάζοντας από την πίσω πόρτα την επικίνδυνη αντικομμουνιστική θεωρία των «δύο άκρων»! Πώς; Με την ασύλληπτη ιδέα που κατέβασε ο παρουσιαστής του πρωινού ενημερωτικού προγράμματος να παρομοιάσει αυτή την ελεεινή ενέργεια με τη συμβολική κίνηση που είχαν κάνει φοιτητές στο άγαλμα του Τρούμαν πριν από εφτά χρόνια! Υπενθυμίζεται ότι εκείνη τη μέρα γινόταν διαδήλωση για την επέμβαση στη Συρία. Οταν οι διαδηλωτές στράφηκαν ενάντια στο ανεπιθύμητο από τον λαό «μνημείο» του Τρούμαν, δέχθηκαν άγρια κατασταλτική επίθεση με τραυματίες και συλλήψεις από την τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.

Για κάποιο λόγο, φαίνεται ότι ακόμα και σήμερα αυτή η κινητοποίηση «εξιτάρει» τα παπαγαλάκια του συστήματος. Ο συγκεκριμένος παρουσιαστής κατηγόρησε μάλιστα το ΚΚΕ για «βανδαλισμό» (!) του αγάλματος, ταυτίζοντας μια τέτοια συμβολική κίνηση με το σπάσιμο των έργων τέχνης στην Πινακοθήκη... Τέτοια απελπισία, τέτοιος κατήφορος από τις αγιαστούρες του ΝΑΤΟ, την ίδια μέρα μάλιστα που ο «Ριζοσπάστης» αποκάλυπτε την υπόθεση «ΝΑΤΟ εξπρές» στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αντί να ασχοληθούν όμως με τις σοβαρές αυτές αποκαλύψεις, έδειξαν πρωτοφανή σπουδή να εγκωμιάσουν τον φονιά Πρόεδρο των ΗΠΑ Χ. Τρούμαν, μην τυχόν και ...απειληθεί το λαομίσητο αυτό σύμβολο του αμερικανικού ιμπεριαλισμού στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ Προετοιμάζουμε την απεργιακή μάχη στις 9 Απρίλη, δίνουμε πιο αποφασιστικά συνέχεια στον αγώνα μας απέναντι στο κεφάλαιο και στο κράτος του, για να «ανασάνουμε» (ΦΩΤΟ)

 

Την εισήγηση εκ μέρους της Γραμματείας του ΠΑΜΕ έκανε ο Μάρκος Μπεκρής, πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά
 

Συνδικαλιστές από δεκάδες σωματεία από όλη τη χώρα, από όλους τους κλάδους και από εκατοντάδες χώρους δουλειάς μεταφέρουν στην Πανελλαδική Σύσκεψη του ΠΑΜΕ πoυ γίνεται στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα του  Εργατικού Κέντρου Πειραιά, το αγωνιστικό κλίμα από τους συναδέλφους τους, τις ανάσες αισιοδοξίας που πήραν και έδωσαν από τη μεγάλη επιτυχία της απεργίας της 28ης Φλεβάρη, στα δύο χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη.

Μέσα από τη συζήτηση για την αποτίμηση της ιστορικής αυτής μάχης, τα συνδικάτα οργανώνονται για την επόμενη, για την απεργιακή κλιμάκωση με την πανελλαδική - πανεργατική απεργία στις 9 Απρίλη.

Την εισήγηση εκ μέρους της Γραμματείας του ΠΑΜΕ έκανε ο Μάρκος Μπεκρής, πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά σημειώνοντας: 

Σάββατο 15 Μαρτίου 2025

ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ Ανακοίνωση σχετικά με τη νέα δυσώδη υπόθεση στο Ευρωκοινοβούλιο για τη «Huawei»


 

«Το "σκάνδαλο" στο Ευρωκοινοβούλιο με τη διαφαινόμενη εμπλοκή τουλάχιστον 15 ευρωβουλευτών, συνεργατών τους και του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού "Huawei" αποδεικνύει για μία ακόμη φορά ότι η ΕΕ και το Κοινοβούλιό της, που θεωρούν ότι η δυνατότητα των επιχειρηματικών λόμπι να επηρεάζουν τις αποφάσεις τους αποτελεί "ζωτικό στοιχείο της δημοκρατίας", γεννούν και  αναπαράγουν τη σήψη και τη διαφθορά. Είναι πολλαπλά εκτεθειμένες οι δυνάμεις -ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση και άλλοι- που μετά το σκάνδαλο "Κατάργκεϊτ" προσυπέγραψαν την παραπάνω κατάπτυστη τοποθέτηση του Ευρωκοινοβουλίου», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, σχετικά με το νέο σκάνδαλο και συνεχίζει: