Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σωματεία αυτοαπασχολουμένων και φορείς απέτρεψαν πλειστηριασμό κατοικίας και μαγαζιού λαϊκής οικογένειας


 

Την αποτροπή πλειστηριασμού της κατοικίας και του μαγαζιού λαϊκής οικογένειας που ήταν προγραμματισμένη για τις 14/3 πέτυχαν σωματεία αυτοαπασχολούμενων και φορείς, με την κινητοποίηση που πραγματοποίησαν σήμερα στα γραφεία της εταιρείας διαχείρισης «κόκκινων» δανείων «Intrum» και της τράπεζας «Πειραιώς» στη Θεσσαλονίκη.

Στη συγκέντρωση τα σωματεία και οι φορείς που συμμετείχαν, πέτυχαν την αποτροπή του πλειστηριασμού αλλά και ευνοϊκότερη ρύθμιση που να ανταποκρίνεται στις δυνατότητες της οικογένειας. Κάτω από την πίεση, επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ότι μπροστά στην ουσιαστική ανυπαρξία της προστασίας της λαϊκής περιουσίας που έχουν θεσπίσει διαχρονικά οι κυβερνήσεις και μπροστά στη δίψα για κέρδη των funds, των τραπεζών και λοιπών κορακιών η μόνη απάντηση που μπορεί να φέρει αποτελέσματα είναι ο οργανωμένος αγώνας του λαϊκού κινήματος μέσα από τα ταξικά σωματεία και τους φορείς του!

«Τα σπίτια του λαού τα σώζει ο λαός, κανένας φόβος παντού ξεσηκωμός» και «Κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη», ήταν τα συνθήματα που κυριάρχησαν στην κινητοποίηση.

 

902gr

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ Στους 28.473 τα θύματα του κράτους-δολοφόνου με πάνω από 12.300 νεκρά παιδιά

 

 

Το υπουργείο Υγείας της Γάζας αναφέρει ότι ο αριθμός των Παλαιστινίων που σκοτώθηκαν στην ισραηλινή επίθεση από τις 7 Οκτώβρη έχει αυξηθεί σε 28.473, μεταξύ των οποίων περισσότερα από 12.300 παιδιά και περίπου 8.400 γυναίκες.

Τουλάχιστον 68.146 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί, μεταξύ των οποίων 8.663 παιδιά και 6.327 γυναίκες.

Περισσότεροι από 11.000 από αυτούς χρειάζονται μεταφορά για νοσηλεία, ανέφερε το υπουργείο.

(Πηγή: «Al Jazeera»)

 

902gr

Η αλληλεγγύη προς τον λαό της Παλαιστίνης δεν “κατεβαίνει”

 


Η δημοτική αρχή της Ηλιούπολης κατέβασε από το δημαρχείο πανό αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη – Στους «καθαρούς» τοίχους απαντάμε με καθαρή συνείδηση και καθαρή θέση.

 

 


Στο συνοδευτικό κείμενο της Πλατείας Τέχνης σημειώνονται τα εξής.

Όλοι στο κάδρο

 

Φωτό αρχείου
Φωτό αρχείου

 

Στις 28 Φλεβάρη απεργούμε και διαδηλώνουμε για τον μισθό και τις Συλλογικές Συμβάσεις, για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία. Για την ενίσχυση του λαϊκού εισοδήματος απέναντι στην ακρίβεια που σαρώνει. Για να πάψουν οι πλειστηριασμοί και το ξεσπίτωμα λαϊκών οικογενειών.

Την ίδια μέρα συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς. Η μέρα της απεργίας δεν επιλέχθηκε τυχαία, ούτε είναι μόνο συμβολική.

Απαίτηση των εκατοντάδων σωματείων που την οργανώνουν, και καθολική διεκδίκηση του λαού και της νεολαίας, είναι να αποκαλυφθούν τα πραγματικά αίτια και οι υπεύθυνοι της τραγωδίας. Να αποδοθούν οι πολιτικές ευθύνες και να τιμωρηθούν όσοι εμπλέκονται άμεσα στο έγκλημα. Να μπορεί ο λαός να ταξιδεύει με σύγχρονα, ασφαλή και φτηνά τρένα, να μην τρέμει το φυλλοκάρδι του για το αν και πότε θα συμβεί το κακό.

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Nομοσχέδιο για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια: “Διακυβεύει το μέλλον όχι απλώς του Κράτους Δικαίου αλλά της έννοιας του Δικαίου”

 

Μαρία Καραμανώφ - Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας ε.τ. Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητος

 

 

Τοποθέτηση του Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος στη διαβούλευση του νομοσχεδίου για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια:

Tο νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια γεννά ένα ζήτημα πολύ σοβαρότερο και από το ίδιο το μέλλον της Ανώτατης Παιδείας στην Ελλάδα.  Διακυβεύει το μέλλον όχι απλώς του Κράτους Δικαίου αλλά της έννοιας του Δικαίου αυτής καθ’ εαυτήν.  Γιατί η στοιχειώδης ανθρώπινη επικοινωνία, πολλώ δε μάλλον οι κανόνες Δικαίου, προϋποθέτουν μια ελάχιστη αντίληψη για το τι σημαίνουν οι λέξεις, είτε πρόκειται για απλές καθημερινές λέξεις είτε για έννοιες νομικές. 

Ναι, τα πάντα ρει και το νερό στο ποτάμι δεν είναι ποτέ το ίδιο, μας λέει ο Ηράκλειτος.  Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η λέξη “ποτάμι” μπορεί για κάποιον να υποδηλώνει και το βουνό και για κάποιον άλλο και τη θάλασσα.  Έτσι και το Δίκαιο, για να διασφαλίσει την εξέλιξη και προσαρμογή του στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές συνθήκες διαθέτει μεθόδους ερμηνείας: συσταλτική, διασταλτική, συνδυαστική, τελεολογική.  Όλες όμως έχουν ως όριο τη σημειολογία. 

ΝΟΡΒΗΓΙΑ Όταν οι αστοί ξεμένουν από παραδείγματα...


Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση στο Όσλο
Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση στο Όσλο

 

Όσο πλησιάζει η μέρα των ευρωεκλογών, τόσο οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί του αστικού συστήματος θα κάνουν το παν για να συγκαλύψουν ότι τα λαϊκά προβλήματα, οι πόλεμοι, η ακρίβεια, η ανασφάλεια, η φτωχοποίηση όλο και μεγαλύτερου μέρους των λαϊκών στρωμάτων βρίσκονται στο DNA του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης.

Τόσο θα προβάλλουν και παραδείγματα με αποσπασματικά στοιχεία από άλλες χώρες, για να κάνουν άθλιο εμπόριο ελπίδας, ότι με μια καλύτερη διαχείριση ή με μια άλλη κυβέρνηση μπορούν να έρθουν καλύτερες μέρες, αφήνοντας έτσι στο απυρόβλητο τις καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής.

Σ' αυτό το πλαίσιο, προβλήθηκε σε τηλεοπτικές εκπομπές ως «αντιστάθμισμα» για το πανάκριβο βρεφικό γάλα στην Ελλάδα το παράδειγμα της Νορβηγίας, όπου για κάθε παιδί δίνεται επίδομα 150 με 200 ευρώ, χωρίς βεβαίως να αναφερθεί ότι ο παιδικός σταθμός για παιδιά μέχρι 5 χρονών στοιχίζει από 250 έως και 400 ευρώ τον μήνα. Ενώ για τα παιδιά άνω των 5 φτάνει τα 110 ευρώ τον μήνα για κάθε παιδί.

Επειδή λοιπόν προβάλλεται τελευταία η Νορβηγία ως ένας ακόμα «καπιταλιστικός παράδεισος», είναι ανάγκη να ειπωθούν αλήθειες για το τι πραγματικά συμβαίνει σ' αυτή τη χώρα...

Οι «φίλοι», οι «σύμμαχοι» και η ... «οπτική γωνία»

 

«Ο,τι δώσαμε δώσαμε και πολλά σάς είναι»...

Αυτό λέει η κυβέρνηση στους αγρότες

(που όσα τους «έδωσε», τους βγάζουν στα μπλόκα!).

«Δώσαμε 1 δισ. σε αποζημιώσεις», λένε...

Ετσι, για να ακούγονται «παχιά παχιά»

υπολογίζοντας σε βάθος ...δεκαετίας.

Δεν λένε ότι είναι τα μισά από το 2016

(όταν το κόστος για τα λιπάσματα και το ρεύμα έχει διπλασιαστεί).

Δεν λένε ότι τα πήραν τρίδιπλα από τους αγρότες,

μέσω των αυξημένων εισφορών στον ΕΛΓΑ.

Ούτε ότι προτιμάνε να αποζημιώνουν με ψίχουλα

αντί για ουσιαστική προστασία των καλλιεργειών με έργα υποδομής.

Ολα στο ζύγι του κόστους - οφέλους του κεφαλαίου.

* * *

Στο μεταξύ, τόσο χρήμα

και να μην μπορούν να φυτέψουν ούτε ...μαρούλι οι αγρότες.

Κάτι περίεργα πράγματα...

Ασε και το άλλο: Στο χωράφι πουλάνε με ένα,

στο ράφι πληρώνουμε δέκα.

Πολύ περίεργα πράγματα...

Ακόμα προσπαθούν να λύσουν τη διαφορική εξίσωση

για να μας πουν τι φταίει...

Θα μπορούσαν βέβαια να διαβάσουν τις σομόν σελίδες

με τα κέρδη 11 δισ. των σουπερμαρκετάδων και λοιπών μόνο πέρυσι.

Αλλά πού χρόνος για διάβασμα...

Τώρα που γυρίζει...

 

 

Μια ακόμα «προοδευτική» πρόταση διεύρυνσης των «ατομικών δικαιωμάτων» διατύπωσε με ανάρτησή του το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Ζαχαριάδης, στο πλαίσιο της, εφ’ όλης της ύλης πλέον, συζήτησης που έχει πυροδοτήσει το νομοσχέδιο για την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια.

Ο Κ. Ζαχαριάδης αναφέρεται στην είδηση ότι ο πρώην πρωθυπουργός της Ολλανδίας και η σύζυγός του επέλεξαν την ιατρικώς υποβοηθούμενη αυτοκτονία, που είναι νόμιμη στη χώρα, και έφυγαν πιασμένοι «χέρι με χέρι», όπως λέει... Φαίνεται ότι το μελόδραμα και ο εξιδανικευμένος τρόπος παρουσίασης, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να «πλασαριστεί» κάθε αντιδραστική πρόταση στο όνομα, πάντα, της «ατομικής επιλογής».

Το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, ως λαγός της κυβέρνησης, αναφέρεται σε περιπτώσεις ανθρώπων που «αντιμετωπίζουν μη αναστρέψιμες δυσκολίες και να ταλαιπωρούνται βάναυσα» και θέτει το ερώτημα: «Μήπως έχει έρθει η ώρα να το συζητήσουμε σοβαρά και στην Ελλάδα; Τουλάχιστον όσοι ομνύουμε στα ατομικά δικαιώματα και στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας».

Ούτε τεχνολαγνεία, ούτε τεχνοφοβία! Αγώνας για τον σοσιαλισμό - κομμουνισμό

 

Του Αλέξανδρου Χρύση, καθηγητή Φιλοσοφίας του Παντείου Πανεπιστημίου

 

Από πρώτη άποψη, είναι επόμενο τα τεχνολογικά επιτεύγματα, όπως «εμφυτεύονται» και «αποικίζουν» την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου, να μαγνητίζουν το ενδιαφέρον του, να τον γεμίζουν αισιοδοξία σε σχέση με την αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσιμων προβλημάτων, όπως κατεξοχήν αυτά της υγείας, και υπαρξιακών αναγκών, όπως αυτή της επικοινωνίας. Από την άλλη πλευρά, οι εξελίξεις αυτές, όχι σπάνια, προκαλούν δέος απέναντι στη δύναμη των τεχνολογικών καινοτομιών και των επιστημονικών κατακτήσεων. Θαρρεί κανείς πως τα ίδια τα πράγματα, οι ίδιες οι μηχανές αποκτούν ψυχή και νοημοσύνη! Και για να είμαστε ειλικρινείς, είναι, όντως, πολλοί οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι επισκέπτες των διαδικτυακών ιστοτόπων που παραπαίουν ανάμεσα στο παραληρηματικό υμνολόγιο υπέρ της τεχνοεπιστήμης και τον παραλυτικό φόβο στην εφιαλτική προοπτική μιας απόλυτης δήθεν αυτονόμησης των ρομποτικών μηχανισμών και των αυτοματοποιημένων ψηφιακών οργανισμών από τους ίδιους τους ανθρώπους-δημιουργούς τους.

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Τα χειρουργεία... της ντροπής

 

Την περίοδο της πανδημίας, με τη μετατροπή όλων των νοσοκομείων σε «μιας νόσου», ανάμεσα στις πολλές άλλες συνέπειες για τον λαό ήταν και η αναβολή χιλιάδων χειρουργείων, αφού δεν υπήρχαν ούτε διαθέσιμα κρεβάτια στις κλινικές, ούτε ΜΕΘ, ούτε προσωπικό. Θύματα αυτής της εγκληματικής κατάστασης στα νοσοκομεία ήταν και πολλές χιλιάδες παιδιά, που τα χειρουργεία τους στα παιδιατρικά νοσοκομεία καθυστέρησαν για μήνες ή και για χρόνια. Η κυβέρνηση ισχυριζόταν τότε ότι η «απορρύθμιση» θα τελείωνε με το τέλος και της πανδημίας, χωρίς βέβαια να δίνει δεκάρα για το αν η καθυστέρηση σ' ένα σοβαρό χειρουργείο θα μπορούσε να αποβεί έως και μοιραία για τον ασθενή. Η πανδημική έξαρση τελικά εκτονώθηκε, αλλά τα χειρουργεία δεν μπήκαν ποτέ σε «σειρά». Και πώς θα μπορούσαν άλλωστε, αφού οι τεράστιες ελλείψεις σε γιατρούς και νοσηλευτές έκαναν αδύνατο να εξυπηρετηθούν τα χιλιάδες συσσωρευμένα χειρουργεία. Τα παιδιά ήταν κι εδώ τα μεγάλα θύματα, αφού πολλά απ' αυτά ...ενηλικιώθηκαν περιμένοντας να μπουν στο χειρουργείο!

Αντί όμως το κράτος να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα Υγείας με προσωπικό και μέσα, έφερε τα απογευματινά χειρουργεία, όπου επί πληρωμή θα μπορεί ο ασθενής να παρακάμπτει την (ατελείωτη) λίστα. Τα γράφουμε όλα αυτά με αφορμή την είδηση ότι από την ερχόμενη Δευτέρα κινδυνεύουν να ανασταλούν τα χειρουργεία στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», λόγω της έλλειψης αναισθησιολόγων και νοσηλευτών αναισθησιολογικού και χειρουργείου. Το πρόβλημα λοιπόν δεν ήταν ούτε η πανδημία, ούτε ο ...μετα-πανδημικός φόρτος. Το πρόβλημα ήταν και είναι αυτό το σάπιο σύστημα που αντιμετωπίζει τις λαϊκές ανάγκες ως «κόστος» και δεν διστάζει να αφήσει χωρίς την αναγκαία ιατρική φροντίδα ακόμα και μικρά παιδιά! Κατά τ' άλλα, έχει το θράσος η κυβέρνηση, με τις πλάτες των ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ, να εμφανίζεται ως θεματοφύλακας των δικαιωμάτων και δη της «προστασίας του παιδιού». Σαν δεν ντρέπονται!

Είναι ο άνθρωπος κοινωνικο-βιολογικό ον;


Πηγή: Eurokinissi

 

Με αφορμή τη συζήτηση για τον νόμο της κυβέρνησης της ΝΔ για την επέκταση του πολιτικού γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια και την Απόφαση της ΚΕ του ΚΚΕ έχει ανοίξει μια αντιπαράθεση ότι με τη θέση του το ΚΚΕ κατρακυλάει σε έναν «βιολογισμό», ακόμα και «δαρβινισμό», δηλαδή σε μια αντίληψη ότι το βιολογικό στοιχείο στην ανθρώπινη φύση προκαθορίζει το κοινωνικό.

Σε αυτό το σύντομο σημείωμα προφανώς δεν μπορούμε να αναπτύξουμε ολοκληρωμένα ένα τέτοιο μεγάλο ζήτημα, που ουσιαστικά αφορά την ίδια την ουσία του ανθρώπου. Ωστόσο, πράγματι, τα ζητήματα που προκύπτουν ως προέκταση του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα του πυρήνα του, δηλαδή τη δυνατότητα τεκνοθεσίας από τα ομόφυλα ζευγάρια, αγγίζουν την ίδια την ουσία του ανθρώπου.

Ας δούμε δύο παραδείγματα.

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Flyover: ο ΣΥΡΙΖΑ ξεπλένει τις ευθύνες της περιφερειακής αρχής της ΝΔ στην Κεντρική Μακεδονία

 

 

Εκδήλωση ξεπλύματος ευθυνών διοργανώνει η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, για τις εργασίες και τη μεγάλη ταλαιπωρία του flyover στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα οργανώνει εκδήλωση που ανάμεσα στους ομιλητές είναι οι επικεφαλής των παρατάξεων ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ αλλά και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας.

Υπενθυμίζουμε ότι τόσο ο ίδιος όσο και η διοίκηση του είχαν δώσει το «πράσινο φως» για την έναρξη του έργου, εγκρίνοντας την περιβαλλοντική μελέτη, στην μητροπολιτική επιτροπή της Περιφέρειας. Τώρα φυσικά, ύστερα από τις αντιδράσεις και τις κινητοποιήσεις των κατοίκων, αλλά και την καθημερινή ταλαιπωρία των Θεσσαλονικιών ψάχνει τρόπους να ξεχαστούν οι ευθύνες του και να παρουσιαστεί ως πολέμιος του έργου.

Είναι θεωρίες συνωμοσίας οι σχεδιασμοί του κεφαλαίου για τη χειραγώγηση των εργαζομένων; Μέρος 1ο

 

Σε ΗΠΑ, ΕΕ και Κίνα υπάρχει ένας αγώνας δρόμου με χρηματοδότηση δισεκατομμυρίων, για την κατανόηση του εγκεφάλου και με στόχο την επίδραση στη λειτουργία του με βάση τις επιδιώξεις του κεφαλαίου
Σε ΗΠΑ, ΕΕ και Κίνα υπάρχει ένας αγώνας δρόμου με χρηματοδότηση δισεκατομμυρίων, για την κατανόηση του εγκεφάλου και με στόχο την επίδραση στη λειτουργία του με βάση τις επιδιώξεις του κεφαλαίου
Με αφορμή τις θέσεις της ΚΕ ξεδιπλώθηκε μια ακατάσχετη λασπολογία του αντίπαλου.

Στο επίκεντρο της επίθεσης βρέθηκαν οι θέσεις του Κόμματος για την πλήρη ένταξη και διασύνδεση του ίδιου του ανθρώπινου σώματος στο σύστημα των σύγχρονων «έξυπνων μηχανών» και του μετασχηματισμού του ανθρώπινου σώματος με βάση τις νέες ανάγκες της καπιταλιστικής κερδοφορίας, που αναδείχθηκαν ως το επόμενο βήμα στην κατεύθυνση της απόλυτης υπαγωγής της εργασίας στο κεφάλαιο. Η θέση αυτή, που συμπυκνώνεται στο παρακάτω απόσπασμα της Απόφασης της ΚΕ: «Στις μέρες μας, τα επιστημονικά επιτεύγματα, η δυνατότητα παρέμβασης στο ωάριο και στο σπερματοζωάριο, στο DNA, φέρνουν στο κοινωνικό - πολιτικό επίπεδο νέα βιοηθικά διλήμματα. Οπως συμβαίνει με κάθε νέα επιστημονική γνώση, και τα αντίστοιχα τεχνολογικά επιτεύγματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ταχύτατη άνοδο της κοινωνικής ευημερίας ή για την ανάσχεση ή και την καταστροφή της» έγινε, όχι τυχαία, αντικείμενο μιας προσπάθειας χλεύης από μεριάς του αντίπαλου, αφού πρόκειται για τον βαθύτερο, μύχιο σχεδιασμό των μονοπωλίων. Μεγάλο μέρος δημοσιευμάτων θα μπορούσαν να συμπυκνωθούν στο «αυτά τα λένε κάτι ψεκασμένοι, ομοφοβικοί που συμπλέουν με την άκρα δεξιά».

Θα επιχειρήσουμε να φωτίσουμε ορισμένα γεγονότα που, τουλάχιστον σε όσους θέλουν να ακούσουν, αποδεικνύουν πως δεν πρόκειται για θεωρίες επιστημονικής φαντασίας.

ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑΞΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ Τα σύγχρονα ιερά «τοτέμ» και «ταμπού» στον 21ο αιώνα

 

Για τη στάση του ΚΚΕ στο νομοσχέδιο της ΝΔ περί «ισότητας στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις»

 

Τις τελευταίες δεκαετίες στο όνομα της «ισότητας» βλέπουμε να αφαιρούνται ιστορικές κατακτήσεις, π.χ. σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο υπάρχει η τάση εξίσωσης των ορίων συνταξιοδότησης ανδρών - γυναικών
Τις τελευταίες δεκαετίες στο όνομα της «ισότητας» βλέπουμε να αφαιρούνται ιστορικές κατακτήσεις, π.χ. σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο υπάρχει η τάση εξίσωσης των ορίων συνταξιοδότησης ανδρών - γυναικών
Τις τελευταίες βδομάδες έκανε την εμφάνισή του ένα ολόκληρο «πλέγμα» διαφορετικών «φωνών», αλλά ικανών στο να συγκλίνουν στο ίδιο «ρεφρέν»: «Το ΚΚΕ είναι κόμμα οπισθοδρομικό κι όχι προοδευτικό». Βεβαίως, όπως λέμε, «συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια». Γιατί το λέμε αυτό. Να γιατί:
  • Κάποιοι αποκαλούν το ΚΚΕ «παλαιολιθικό» γιατί το Κόμμα μας είναι «κολλημένο» με τη δημόσια δωρεάν Παιδεία κι αντίθετο με τον δήθεν «εκσυγχρονισμό» που φέρνει η ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ, δηλαδή αντίθετο με μια αντιδραστική μεταρρύθμιση, που έρχεται για να «ματώσει» οικονομικά ακόμη περισσότερο τη νεολαία και τον εργαζόμενο λαό.
  • Κάποιοι άλλοι «τσοντάρουν» στο παραπάνω την αντίθεση του ΚΚΕ στην επιστολική ψήφο, μιας και στο μυαλό τους τη θεωρούν αποθέωση των δυνατοτήτων της «νέας τεχνολογίας», αλλά επιμένουν να αγνοούν πως στην πράξη η εμπειρία πολλών χωρών δείχνει τους κινδύνους παραπέρα νόθευσης του εκλογικού αποτελέσματος.
  • Αλλοι πάλι, γιατί το ΚΚΕ είναι σταθερά με το δικαίωμα του λαού της Παλαιστίνης να έχει τη δική του πατρίδα και δεν βλέπει, όπως μας λένε, πως δήθεν «στις σύγχρονες συνθήκες τα εθνικά συμφέροντά μας» επιβάλλουν να είμαστε με το κράτος - δολοφόνο Ισραήλ.
  • Αλλοι γιατί το ΚΚΕ είναι ενάντια στη «ναρκω-κουλτούρα», μιας και τους φαίνεται «πρόοδος» η αναγνώριση του «ατομικού δικαιώματος» της αυτοκαταστροφής και εξάρτησης, ενώ το ΚΚΕ παλεύει ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά για «ζωή ολόκληρη κι όχι με δόσεις», κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον σχεδιασμό της αποβλάκωσης της νεολαίας.
  • Αλλοι το γενικεύουν ακόμη περισσότερο και εστιάζουν στην αντίθεση του ΚΚΕ σε ΕΕ - ΝΑΤΟ και στην εκτίμησή μας πως αυτές οι ιμπεριαλιστικές οργανώσεις δεν παίρνουν από «φτιασίδια» και είναι - όπως και το ίδιο το άδικο καπιταλιστικό σύστημα - πηγή ατέλειωτων προβλημάτων για την εργατική τάξη, την αγροτιά, τους αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες, τη νεολαία, και η θέση τους είναι στο «χρονοντούλαπο» της Ιστορίας. «Μα χρόνια τώρα ανήκουμε στη Δύση, ο καπιταλισμός δεν έχει εναλλακτική, μόνο καλυτερεύει, εκσυγχρονίζεται κι όλη η σύγχρονη αριστερά στην Ευρώπη το έχει παραδεχτεί, μονάχα εσείς αργείτε να προσαρμοστείτε», μας λένε.
  • Τέλος, σε όλα τα παραπάνω κάποιοι επιδιώκουν να κολλήσουν τη συγκεκριμένη αναχρονιστική «ταμπέλα» στο ΚΚΕ ορμώμενοι από την αρνητική τοποθέτηση του Κόμματός μας στο ζήτημα του νόμου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, αποσιωπώντας πως αυτός πάει «πακέτο» με το ζήτημα της τεκνοθεσίας, κρύβοντας διάφορες διαστάσεις του ζητήματος και κυρίως τα επιχειρηματικά (και όχι μόνο) συμφέροντα που τον προωθούν.

Διαβάστε στον «Ριζοσπάστη του Σαββατοκύριακου» 10 - 11 Φλεβάρη

 

 

Διαβάστε στον «Ριζοσπάστη του Σαββατοκύριακου» 10 - 11 Φλεβάρη του 2024: 

 

  • Αγωνιστικός αναβρασμός σε εργαζόμενους - αγρότες - νεολαία. Αντιπολίτευση υπάρχει και δυναμώνει! Γίνεται στους δρόμους, με το ΚΚΕ στην πρώτη γραμμή!
  • Πανελλαδικός πανεργατικός ξεσηκωμός: 28 Φλεβάρη απεργία! Για ΣΣΕ με αυξήσεις, μέτρα για την ακρίβεια.
  • STOP στην ελληνική εμπλοκή: Ξεσηκωμός! Καμία φρεγάτα να μη λύσει κάβους για Ερυθρά!
  • Αποκαλυπτικά στοιχεία: Μισθοί στον πάτο για να θωρακίζονται τα κέρδη των ομίλων.
  • Για τις ανάγκες του λαού: Το Σάββατο 10/2 η μεγάλη κινητοποίηση στην Πάτρα.