Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024

Μηνύματα αλληλεγγύης από το εξωτερικό προς τον αγώνα των Ελλήνων φοιτητών

 

ΟΧΙ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

 
Κινητοποίηση στο Πολυτεχνείο Κωνσταντινούπολης
Κινητοποίηση στο Πολυτεχνείο Κωνσταντινούπολης

Την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των Ελλήνων φοιτητών ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια εκφράζουν Οργανώσεις από το εξωτερικό.

Συγκεκριμένα:

Κομμουνιστική Νεολαία Βενεζουέλας

Εκ μέρους του Κεντρικού Συμβουλίου της Κομμουνιστικής Νεολαίας Βενεζουέλας (ΚΝΒ) χαιρετίζουμε τους αγώνες ενάντια στα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στην Ελλάδα.

Εμείς οι νέοι που βιώνουμε την καπιταλιστική κρίση, θα αγωνιζόμαστε πάντα για δημόσια, δωρεάν και ποιοτική Εκπαίδευση στις χώρες μας και παγκόσμια. Ιδιαίτερα σήμερα εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους νέους φοιτητές και τους φοιτητικούς συλλόγους της Ελλάδας που βγήκαν μαζικά στους δρόμους για να αγωνιστούν για δημόσια Παιδεία, από την ώρα που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ότι θα περάσει νομοσχέδιο για την ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το νομοσχέδιο δεν έχει συζητηθεί ακόμη, ούτε έχει πραγματοποιηθεί διαβούλευση με κανένα τμήμα της φοιτητικής κοινότητας.

Κάθε νέος και νέα έχει το δικαίωμα να συνεχίσει τις σπουδές του. Η ισότιμη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι απαραίτητη και δεν πρέπει να εξαρτάται από τις όποιες αστικές βλέψεις. Η εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι προνόμιο. Αν ένας νέος άνθρωπος δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στο πανεπιστήμιο για οικονομικούς λόγους, είναι πολύ πιθανό να αναγκαστεί να εγκαταλείψει τις σπουδές του. Η κυβέρνηση πρέπει να διασφαλίσει ότι η εκπαίδευση δεν αποτελεί «προνόμιο των λίγων».

ΕΔΥΕΘ Απαιτούμε: Καμία ανάμειξη της χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους.

 

 


Προτεινόμενο ψήφισμα από την Επιτροπή για την Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη Θεσσαλονίκης (ΕΔΥΕΘ) Προς τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ 

Η Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη Θεσσαλονίκης (ΕΔΥΕΘ), καλεί τα δημοτικά συμβούλια της πόλης μας να αντιδράσουν στην αποστολή φρεγάτας και προσωπικού των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στην Ερυθρά Θάλασσα και σε κάθε άλλη αποστολή εκτός συνόρων!

 

ΨΗΦΙΣΜΑ

 

Οι ιμπεριαλιστικοί οικονομικοί και στρατιωτικοί ανταγωνισμοί, ολοένα και περισσότερο οξύνονται, ολοένα και περισσότερο γίνονται πιο καταστροφικοί, πιο φονικοί, ολοένα και περισσότερο «αγκαλιάζουν» νέες περιοχές του πλανήτη. Οι μηχανές της πολεμικής προετοιμασίας δουλεύουν στο «φουλ», καθώς οξύνονται οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί για τον έλεγχο των πηγών και των δρόμων της ενέργειας και του εμπορίου, των αγορών και των σφαιρών επιρροής.

 

Ο κίνδυνος ολοκληρωτικής γενίκευσης του πολέμου είναι υπαρκτός και η κατάσταση γίνεται πολύ επικίνδυνη για όλους τους λαούς! Ούτε άμυνα, ούτε ασφάλεια, ούτε σταθερότητα, υπάρχει μέσα στις συμμαχίες του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, όπως πολλές φορές έχει αποδείξει η ιστορία και η σημερινή πραγματικότητα. Στην περιοχή μας βρίσκονται σε εξέλιξη δύο αιματηροί πόλεμοι στην Ουκρανία και την Παλαιστίνη και μία πολύ επικίνδυνη στρατιωτική αντιπαράθεση στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία απειλεί να επεκταθεί στην ευρύτερη περιοχή και να συμπεριλάβει πολλές χώρες.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Νέες συντονισμένες κινητοποιήσεις για τη στέγαση των σχολείων Ειδικής Αγωγής (ΦΩΤΟ)

 

Με κινητοποίηση στο δημαρχείο Πανοράματος συνεχίστηκαν οι συντονισμένες αγωνιστικές πρωτοβουλίες που πραγματοποιούν εκπαιδευτικοί, ειδικό διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό, γονείς και μαθητές της Ειδικής Αγωγής για το πρόβλημα της στέγασης των σχολείων Ειδικής Αγωγής στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Οπως επισημαίνει μάλιστα σε ανακοίνωσή της η Δ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, οι συντονισμένες μαζικές κινητοποιήσεις πέτυχαν «μία πρώτη σημαντική νίκη», καθώς σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την ίδια μέρα, ο δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη «δεσμεύτηκε ότι το 2ο ΕΕΕΕΚ θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία του και δεν θα βρεθούν στον δρόμο μαθητές και εκπαιδευτικοί στη μέση της σχολικής χρονιάς. Επίσης, δεσμεύτηκε ότι θα γίνουν οι αναγκαίες εργασίες, ώστε να συνεχίσει η λειτουργία του Γυμνασίου - Λυκείου Κωφών και του συστεγαζόμενου δημοτικού και νηπιαγωγείου».

Η φρεγάτα της ντροπής και ο δρόμος για την κόλαση

 

«Μόνο ένα νοσοκομείο δείχνει τι είναι ο πόλεμος», έλεγε κάποτε ο Εριχ Μαρία Ρέμαρκ.

Σ' αυτήν την κρίσιμη ώρα, που η γενίκευση του άγριου πολέμου στη φλεγόμενη Μέση Ανατολή κρέμεται σε μια κλωστή, η κυβέρνηση της ΝΔ, με τη συναίνεση του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, στέλνει φρεγάτα του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού στον πόλεμο στην Ερυθρά Θάλασσα.

  • Γιατί όμως γίνεται αυτό; Με ποια λογική αποφάσισαν κάποιοι να «αμυνθούν» 3.500 χλμ. μακριά από τα σύνορά τους;
  • Η ευαισθησία για 29.000 νεκρούς Παλαιστίνιους είναι άραγε αυτή που λύνει τους κάβους της ελληνικής φρεγάτας, που εντελώς συμπτωματικά διαθέτει και επιθετικό εξοπλισμό;
  • Μήπως τα 20.000 σκοτωμένα γυναικόπαιδα είναι ο λόγος που πάει εκεί;
  • Από μεγαλοψυχία για 68.000 τραυματίες και τις χιλιάδες αγνοουμένων που βρίσκονται εγκλωβισμένοι μέσα σε συντρίμμια ή θαμμένοι κάτω από τα ερείπια πόλεων και χωριών;
  • Μήπως για τους 126 νεκρούς δημοσιογράφους από την έναρξη του πολέμου;
  • Για να αποτρέψει τα σχέδια για πλήρη ισοπέδωση της Γάζας και να βοηθήσει τα χιλιάδες αθώα θύματα;
  • Τη στέλνουν εκεί γιατί τους έπιασε ο πόνος, γιατί το μακελειό του κράτους - δολοφόνου, η γενοκτονία σε βάρος του Παλαιστινιακού λαού - εδώ και 100 μέρες - οδήγησε στον εκτοπισμό κοντά στα δύο εκατομμύρια Παλαιστινίων;
  • `Η μήπως για να αποτρέψουν κι άλλες καταστροφές δρόμων, βασικών υποδομών ύδρευσης, ηλεκτροδότησης, αποχέτευσης και τηλεπικοινωνιακών δικτύων;

Μπα! Τίποτα απ' όλα αυτά.

Διαβάστε στον «Ριζοσπάστη του Σαββατοκύριακου» 17 - 18 Φλεβάρη

 

 

Διαβάστε στον «Ριζοσπάστη του Σαββατοκύριακου» 17 - 18 Φλεβάρη:

 

  • Πανεργατικός απεργιακός ξεσηκωμός στις 28 Φλεβάρη. Με αποφάσεις εκατοντάδων Συνδικάτων σε όλη τη χώρα. Για μισθούς, ακρίβεια, Υγεία, πλειστηριασμούς.
  • Λαϊκή απαίτηση να πάψει τώρα κάθε εμπλοκή στον πόλεμο. Καμιά δουλειά δεν έχει η φρεγάτα στην Ερυθρά - Όλοι την Κυριακή στη Σαλαμίνα!
  • Πανελλαδικό συλλαλητήριο των αγροτών στην Αθήνα. Τα μπλόκα στέλνουν μήνυμα. «Την ερχόμενη Τρίτη όλοι μαζί στο Σύνταγμα!». Στις 6.30 μ.μ. η μεγάλη διαδήλωση, με προσυγκέντρωση στις 5.30 μ.μ. στην Ομόνοια. Με συλλαλητήριο τους υποδέχονται τα εργατικά σωματεία της Αττικής. Αποκλεισμοί τελωνείων την ίδια μέρα στη Βόρεια Ελλάδα.

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

Ούτε για τα καρναβάλια…

 

Μια ηλικιωμένη κυρία με παλαιστινιακή μαντίλα, συστήνεται με το όνομα «Αντισημιτισμός» και έχει μαζί της δύο άγρια σκυλιά, το Μίσος και τη Βία, που φοράνε περιλαίμια στα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας. Αυτό ήταν το «άρμα – έκπληξη» που επέλεξε για τη φετινή καρναβαλική παρέλαση η Επιτροπή Καρναβαλιού της Κολωνίας, ονοματίζοντας το «Η επίσκεψη της γηραιάς κυρίας» (με σαφή αναφορά στο ομότιτλο θεατρικό έργο του Φρήντριχ Ντύρενματ).

Καλή χώνεψη

 

Με τους αγρότες να παραμένουν ανυποχώρητοι στις διεκδικήσεις τους και με την κυβέρνηση να μην μπορεί να εκτονώσει την οργή τους με ψίχουλα κοροϊδίας, φαίνεται ότι από τα γλυκανάλατα λόγια ...κατανόησης περνάμε ξανά στη χυδαιότητα. Ετσι, από χθες άρχισε η σπέκουλα σε βάρος των αγωνιζόμενων βιοπαλαιστών, πότε με την κυβέρνηση να επικαλείται άλλες «κοινωνικές ομάδες» που τάχα θα «αδικηθούν» αν πάρουν κάτι παραπάνω οι αγρότες, πότε με τα παπαγαλάκια της να εξαπολύουν απειλές και συκοφαντίες. Ανάμεσα στα παρωχημένα που «παραδοσιακά» επιστρατεύονται, ξεθάφτηκαν και τα περί «αγροτών - μπαταχτσήδων». Ξαφνικά βρήκαν «αποκαλυπτικά στοιχεία» για τα χρέη αγροτών στο ρεύμα, βαφτίζοντάς τους συλλήβδην «κακοπληρωτές», ώστε να φανεί σαν «γαλαντομία» η κοροϊδία της κυβέρνησης σχετικά με το αγροτικό ρεύμα. Αλλοι πάλι, γνωστοί τηλετιμωροί όσων αγωνίζονται και διεκδικούν, θυμήθηκαν την «ταλαιπωρία του κοινωνικού συνόλου» σε περίπτωση που τολμήσουν να διαδηλώσουν οι αγρότες στην Αθήνα, κατηγορώντας τους - τι πρωτότυπο - ότι «υποκινούνται». Η απάντηση βέβαια ήρθε πληρωμένη από τους εκατοντάδες αγρότες σε όλη τη χώρα που συμμετείχαν στη χθεσινή σύσκεψη στη Νίκαια, αποφασίζοντας κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Οπότε, καλή χώνεψη στην κυβέρνηση και στα παπαγαλάκια της, που νομίζουν ότι με τέτοιες αθλιότητες μπορούν να σταθούν απέναντι στον δίκαιο αγώνα επιβίωσης των βιοπαλαιστών αγροτών.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κινητοποίηση ενάντια στις εξώσεις και τους πλειστηριασμούς (VIDEO)


 
 

Συγκέντρωση και πορεία για την προστασία των λαϊκών οικογενειών από τους πλειστηριασμούς και τις εξώσεις, πραγματοποίησαν το βράδυ της Πέμπτης, Σωματεία και φορείς, στους Αμπελόκηπους της Θεσσαλονίκης, σε εργατική λαϊκή γειτονιά που το προηγούμενο διάστημα δόθηκαν μάχες για να εμποδιστούν εξώσεις οικογενειών από την πρώτη κατοικία τους.

Μετά από κάλεσμα των Σωματείων Οικοδόμων και Συνταξιούχων ΙΚΑ και του Συλλόγου Δημοκρατικών Γυναικών Αμπελοκήπων - Μενεμένης, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Επταλόφου. Εκεί, εκπρόσωποι των φορέων διαμήνυσαν ότι η επίθεση από τις τράπεζες και τα κοράκια των funds δεν θα γίνει ανεκτή.

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ «Η μοναδική αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση είναι ο λαός» (VIDEO)


 
 

«Η μοναδική αντιπολίτευση απέναντι στην κυβέρνηση είναι ο λαός, που μπορεί να οργανωθεί και να διεκδικήσει τα δικαιώματά του», σημείωσε ο Κυριάκος Ιωαννίδης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, σε παρεμβάσεις του σε τηλεοπτική συζήτηση στο «Kontra Channel», το βράδυ της Πέμπτης.

Σχολιάζοντας τον ισχυρισμό ότι η στάση του ΚΚΕ κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών ήταν «ομοφοβική», ο Κ. Ιωαννίδης τόνισε ότι το ΚΚΕ παλεύει για τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών και για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, ενώ έχει καταθέσει και πρόταση για αυστηροποίηση των ποινών για τη βία εναντίον ανθρώπων με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό.

Απεργιακός ξεσηκωμός απέναντι στην πολιτική «πάμε κι όπου βγει» που θωρακίζει τα συμφέροντα των λίγων

 

Στις 28 Φλεβάρη συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους νέοι σε ηλικία. Το προδιαγεγραμμένο έγκλημα ήταν η αφορμή που ξεχείλισε την οργή χιλιάδων εργαζομένων, νεολαίας, συνταξιούχων, των λαϊκών στρωμάτων, που διαδήλωσαν ενάντια σε μια πολιτική που για τους πολλούς επιφυλάσσει το «πάμε κι όπου βγει», ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα των λίγων, να θωρακίζεται η κερδοφορία τους πατώντας στην κυριολεξία πάνω στη ζωή και τις ανάγκες του εργαζόμενου λαού.

Παρά τις δηλώσεις των κυβερνώντων, παρά τα δάκρυα και τις υποσχέσεις, το «πάμε κι όπου βγει» είναι ακόμη εδώ για να τσαλαπατά τις ανάγκες μας, να κάνει την καθημερινότητά μας αφόρητη. Το καλοκαίρι με τις φωτιές και τις μεγάλες καταστροφές, το φθινόπωρο με τις πλημμύρες και τα κατεστραμμένα σπίτια που βουλιάξανε στη λάσπη. Τα συνδικάτα μας να παλεύουν να στηρίξουν τους πληγέντες και οι κυβερνητικοί υπεύθυνοι, όπως συμβαίνει πάντα, να είναι απόντες, με περίσσια λόγια παρηγοριάς και υποσχέσεων, αλλά ανύπαρκτα μέτρα και συγκεκριμένο σχεδιασμό απέναντι σε τέτοιου είδους καταστροφές.

* * *

Εμείς οι οικοδόμοι ξέρουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει «πάμε κι όπου βγει». Το νιώθουμε όταν πηγαίνουμε για μεροκάματο και δεν γνωρίζουμε αν θα γυρίσουμε πάλι σπίτι μας. Οι χώροι δουλειάς είναι στην ουσία μια «κοιλάδα Τεμπών», χωρίς κανέναν κρατικό έλεγχο. Μόνο πέρσι 23 συνάδελφοί μας έχασαν τη ζωή τους σε χώρους δουλειάς από τους 160 σκοτωμένους που έχουν καταγραφεί συνολικά. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός, ούτε της κυβέρνησης ούτε του υπουργείου Εργασίας.

Στον πάτο


 

Όταν η κυβέρνηση απορρίπτει απαξιωτικά τα δίκαια αιτήματα των βιοπαλαιστών αγροτών, λέγοντας ότι «ξύνει τον πάτο του βαρελιού» και ότι έχει εξαντλήσει όλα τα «δημοσιονομικά περιθώρια», δεν απευθύνεται μόνο σ' αυτούς, αλλά σ' όλη την εργατική τάξη και στον λαό.

Τους κουνάει το δάχτυλο να συμβιβαστούν με την ακρίβεια και τους μισθούς - φιλοδωρήματα, να μην έχουν απαιτήσεις για αυξήσεις και μέτρα ανακούφισης, να μη διεκδικούν προσλήψεις και αύξηση δαπανών σε Υγεία και Παιδεία, επειδή «το ταμείο είναι μείον».

Δεν ισχύουν βέβαια τα ίδια για τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, που ξεκοκαλίζουν το Ταμείο Ανάκαμψης και τις επιδοτήσεις των επενδυτικών νόμων. Οπως, για παράδειγμα, οι φαρμακοβιομήχανοι, που παίρνουν «μπόνους» 30 εκατ. ευρώ και νέες αυξήσεις στα φάρμακα.

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ «Καραμπινάτο» αντιλαϊκό μέτρο που θα πληρώσουν και πάλι οι ασθενείς

 

 

Σε ανακοίνωσή για τις νέες αυξήσεις στα φάρμακα, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνει:

«Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του υπουργού Υγείας να παρουσιάσει το “μαύρο-άσπρο”, το νέο δελτίο τιμών των φαρμάκων επιβαρύνει με νέες αυξήσεις τους ασθενείς οι οποίοι ήδη πληρώνουν πανάκριβα την φαρμακευτική τους περίθαλψη. Πρόκειται για καραμπινάτο αντιλαϊκό μέτρο αφού προβλέπει μείωση της “ασφαλιστικής τιμής” που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ και αύξηση της διαφοράς της από τη “λιανική τιμή” των φαρμάκων την οποία πληρώνουν πάλι οι ασθενείς.

Είναι το γνωστό “κόλπο” που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις και ενώ οι τιμές των φαρμάκων μειώνονταν, οι ασθενείς αντί να πληρώνουν λιγότερα, πλήρωναν και συνεχίζουν να πληρώνουν περισσότερα. Στόχος της κυβέρνησης είναι να μειωθεί αντίστοιχα η συμμετοχή του ΕΟΠΥΥ για την αποζημίωση των φαρμάκων και να ευνοηθούν ξανά οι φαρμακοβιομήχανοι με την απαλλαγή τους από τη θεσμοθετημένη υποχρεωτική επιστροφή μέρους των κερδών τους (Clawback) προς τον ΕΟΠΥΥ.

Ούτε πέτρα πάνω στην πέτρα

 

 

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της πολεμικής προπαγάνδας του Ισραήλ. Ενα τέτοιο δείγμα παρουσίασε τις προάλλες η ισραηλινή κυβέρνηση, δημοσιεύοντας ένα βίντεο που μας καλεί να επισκεφτούμε την ...«όμορφη Γάζα». Αν και απλοϊκό τεχνικά, το βίντεο ξεκινάει παρουσιάζοντας μια ειδυλλιακή παραλία, με φοίνικες και σύγχρονα κτίρια στο βάθος. Το αφήγημα είναι ότι «υπάρχει ο τρόπος, εκεί που υπάρχει η θέληση». Το επόμενο πλάνο είναι από το μπαλκόνι ενός ξενοδοχείου με θέα τη θάλασσα, με τον αφηγητή να λέει ότι «μπορείτε να μείνετε σε ένα από τα 5άστερα ξενοδοχεία μας». Εικόνες χαρούμενων παιδιών που παίζουν στη θάλασσα, ή διασκεδάζουν με τους γονείς τους στην παραλία, εναλλάσσονται με σκηνές από πολυτελή εστιατόρια, όπου Αραβες, Ισραηλινοί και «Δυτικοί» απολαμβάνουν «το καλύτερο φαγητό». Το αποκορύφωμα είναι η νυχτερινή ζωή, η εμπειρία της επαφής με τον πολιτισμό και την παράδοση, «ντυμένα» με τις κατάλληλες εικόνες.

* * *

Ξαφνικά το βίντεο παγώνει και η άγρια μορφή ενός μαχητή της Χαμάς γεμίζει την οθόνη. Η ροή των εικόνων αλλάζει και πλέον εναλλάσσονται σκηνές με σήραγγες, πυραύλους, ένοπλους μαχητές και παιδιά με όπλα. Ο αφηγητής προσαρμόζει τον τόνο της φωνής του και σχεδόν απειλητικά λέει πως όλα όσα προηγήθηκαν, θα μπορούσε να είναι αληθινά, αν δεν υπήρχε η Χαμάς. «Απελευθερώστε τη Γάζα από τη Χαμάς τώρα», είναι το μήνυμα που διαπερνά με έντονα κόκκινα γράμματα την οθόνη, με φόντο ένα κορίτσι ξυπόλητο, κουλουριασμένο σε ένα σάλι, να στέκεται όρθιο στην είσοδο μιας παράγκας. Ενα δεύτερο ξυπόλητο παιδί κοιτάζει με απόγνωση τον θεατή. Για όσους τα θέλουν ακόμα πιο «λιανά», το βίντεο αναλαμβάνει να εξηγήσει: «Ετσι θα μπορούσε να είναι η Γάζα, αν η Χαμάς δεν είχε χτίσει ένα έθνος του τρόμου, αντί για ένα έθνος ειρήνης». Ο πόλεμος επομένως γίνεται για να καθαρίσει ο τόπος από τη Χαμάς και οι Παλαιστίνιοι να γίνουν επιτέλους ένα «έθνος ειρήνης», όπου δεν θα χρειάζεται η τεχνητή νοημοσύνη για να ζήσει κάποιος τις εικόνες που γεμίζουν το βίντεο. `Η μήπως όχι;

Δ. Κουτσούμπας: Η πεμπτουσία της τοποθέτησης του ΚΚΕ είναι τα δικαιώματα των παιδιών (VIDEO)

 

Ν/ΣΧ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ


 
 

«Είναι δυνατόν να είναι τόσο προοδευτικό και υπέρ των λαϊκών δικαιωμάτων το συγκεκριμένο νομοσχέδιο της ΝΔ, που υποστηρίζουν και τα άλλα κόμματα, από μία κυβέρνηση που αυτό το διάστημα εξαπολύει μια μεγάλη επίθεση εναντίον των φοιτητών που αγωνίζονται για το δικαίωμά τους στη δημόσια και δωρεάν μόρφωση, στο δικαίωμα των αγροτών για επιβίωση και διατροφή με φθηνά προϊόντα, στο δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν Υγεία εγκαινιάζοντας απογευματινά ιατρεία, στο δικαίωμα στο 8ωρο που το έχει καταργήσει με τους νόμους Χατζηδάκη κ.ά.;». Αυτό επισήμανε μεταξύ άλλων ξεκινώντας την ομιλία του ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, σήμερα, επί της συζήτησης για το νομοσχέδιο για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών, ανακοινώνοντας ότι το ΚΚΕ θα καταθέσει αίτηση ονομαστικής ψηφοφορίας και επί της αρχής και επί των άρθρων και θα το καταψηφίσει επί της αρχής. 

Πώς είναι δυνατόν, συνέχισε απευθυνόμενος προς τα κόμματα του επονομαζόμενου προοδευτικού χώρου, «ένα τέτοιο νομοσχέδιο, που το έχετε ορίσει ως ορόσημο και διαχωριστική γραμμή προοδευτικότητας και συντήρησης, να το φέρνει μια κυβέρνηση που λέτε ότι σας χωρίζει άβυσσος;».

Ούτε βήμα πίσω

 

 

Δίκαιη οργή, δικαιολογημένη αγανάκτηση. Αυτό είναι το κλίμα που επικρατεί στα μπλόκα των βιοπαλαιστών αγροτών σε όλη τη χώρα, για την κοροϊδία και τον εμπαιγμό που εισέπραξαν για μια ακόμα φορά από την κυβέρνηση κατά την πρόσφατη συνάντηση με τον πρωθυπουργό.

Οργή, καθώς μετά από τρεις βδομάδες που μέρα - νύχτα διαδηλώνουν τα αιτήματά τους στα μπλόκα, η κυβέρνηση «εδέησε» να τους δεχτεί, για να επαναλάβει τα χιλιοειπωμένα. Για να επικαλεστεί όλα εκείνα τα μέτρα που οδήγησαν στις μεγάλες κινητοποιήσεις, αλλά και για να εκπέμψει ένα «απορρίπτεται», βγαλμένο από τον «πάτο του βαρελιού» της αντιλαϊκής της πολιτικής.

Από τη μία είναι οι δίκαιες αγροτικές διεκδικήσεις για μείωση του κόστους παραγωγής, κατώτατες εγγυημένες τιμές, αφορολόγητο πετρέλαιο, ρεύμα με πλαφόν 7 λεπτά/kwh, καμιά περικοπή ενισχύσεων της ΚΑΠ, αποζημιώσεις στο 100%.