Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Οταν σβήσουν (ξανά) τα φώτα...

 

Οι επιτυχίες των αθλητών μας στην Ολυμπιάδα του Παρισιού μάς κάνουν να χαμογελάμε. Ανάμεσα στις πολλές διακρίσεις, χρυσός Ολυμπιονίκης αναδείχτηκε για 2η συνεχόμενη φορά στο άλμα εις μήκος ο Μίλτος, το χάλκινο μετάλλιο με άλμα στα 5,90 μ. πήρε στο επί κοντώ ο «Μανόλο». Δεν είναι όμως μόνο οι διακρίσεις και τα μετάλλια. Αυτό που ξεχωρίζει είναι να βλέπεις νέα παιδιά, νέους αθλητές να πρωταγωνιστούν σε μεγάλες διοργανώσεις και ταυτόχρονα να είναι «γειωμένοι» στη δύσκολη πραγματικότητα που ζουν όσοι χαίρονται με τις επιτυχίες τους πίσω στην Ελλάδα. Αλλωστε, την ίδια πραγματικότητα βιώνουν η πλειοψηφία αυτών των αθλητών και οι οικογένειές τους...

* * *

«Δεν θεωρώ ότι αυτό που κάνω είναι πιο δύσκολο συγκριτικά με κάποιον που δουλεύει οκτάωρο στην οικοδομή. Αυτό που κάνει ένας οικοδόμος ίσως είναι πιο δύσκολο από αυτό που κάνω εγώ, άρα γιατί να το παίξω κάποιος; Ο κολλητός μου δουλεύει σε φούρνο, στα Γρεβενά. Ξέρω ότι είναι δύσκολη δουλειά, όλες οι δουλειές είναι δύσκολες. Σέβομαι όποιον προσπαθεί και δεν θέλω να το παίξω ιστορία», είχε δηλώσει λίγους μήνες πριν ο δις χρυσός Ολυμπιονίκης, Μίλτος Τεντόγλου.

«Ηταν πολύ δύσκολη χρονιά για εμένα, μέχρι τον Φλεβάρη δούλευα για να μπορέσω να στηρίξω την αθλητική μου καριέρα, οπότε μου μένει ένα "εάν" για το πώς θα ήμουν σήμερα εδώ εάν έκανα ολόκληρη τη χρονιά όπως έκανα μετά τον Φλεβάρη. Θα είχα κάτι παραπάνω να δώσω; Οπότε θέλω και ελπίζω να μπορέσω να το κάνω την επόμενη χρονιά», δήλωσε η Ελληνίδα αθλήτρια του ύψους Τατιάνα Γκούσιν, μετά την επιτυχία της να συμμετάσχει στον τελικό του αγωνίσματος στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

«Τώρα που ηρέμησα, σκέφτομαι ό,τι έχω περάσει ως αθλητής, ως άνθρωπος. Τις δυσκολίες, την κατάθλιψη, τον ρατσισμό, τους τραυματισμούς. Μπορώ να πω ότι όλα αυτά με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι τώρα. Δυνατό, με αυτοπεποίθηση, έναν τρίτο Ολυμπιονίκη», είπε ο Καραλής μετά τον αγώνα.

Πιάνει πάτο στην ενεργειακή φτώχεια ο λαός, για να βγει στον «αφρό» η κερδοφορία των ομίλων

 

  • Αύξηση κερδών... 271% σε έναν χρόνο καταγράφει η ΔΕΗ, 770 εκατομμύρια κέρδη σε ένα τρίμηνο είχαν οι όμιλοι
 
  • Την ίδια ώρα ο λαός πλήρωσε πάνω από 6% αύξηση σε ένα μήνα, ενώ έρχεται και νέο «ηλεκτροσόκ»
 

Eurokinissi

Το ένα πίσω από το άλλο σπάνε τα ρεκόρ κερδοφορίας για τους επιχειρηματικούς ομίλους της Ενέργειας, την ίδια ώρα που στην άλλη όψη του νομίσματος ο λαός καλείται να... χρονομετρά τον κλιματισμό και να βλέπει τους λογαριασμούς του ρεύματος να εκτοξεύονται παραπέρα. Παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης να παρουσιάσει «το μαύρο άσπρο», παρουσιάζοντας τις αυξήσεις ως «έκτακτο φαινόμενο», για άλλη μια φορά φανερώνεται το τι σημαίνει η πορεία της περιβόητης «απελευθέρωσης» - εμπορευματοποίησης μιας σειράς τομέων που τάχα θα «μείωνε τις τιμές». Συμπέρασμα επίκαιρο, μιας που η κυβέρνηση με το πρόσφατο νομοσχέδιο που πέρασε για το Υπερταμείο και «με μοντέλο ΔΕΗ» δρομολογεί την παραπέρα εμπορευματοποίηση και σε μια σειρά άλλους κλάδους όπως οι μεταφορές και το νερό.

Σε ό,τι αφορά την Ενέργεια, ενδεικτικά είναι τα στοιχεία που παρουσιάζονται το διάστημα αυτό: Για τον Ιούλιο η μέση τιμή στις λιανικές τιμές πώλησης στην Ελλάδα (σύμφωνα με τον λεγόμενο δείκτη HEPI) έφτασε στα 22,51 λεπτά/KWh (από 21,23 λεπτά/KWh τον Ιούνιο). Η αύξηση που καταγράφηκε τον Ιούλιο ήταν της τάξης του 6%, τη δεύτερη μεγαλύτερη σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ενώ η μέση τιμή χονδρικής τον Ιούλιο ήταν 135,18 ευρώ ανά μεγαβατώρα, από 98,89 ευρώ τον Ιούνιο, με τους «παρόχους» να βάζουν από πάνω κι ένα «καπέλο» 18% στις τιμές της λιανικής για τον Αύγουστο.

Την ίδια στιγμή, από τις πρώτες μέρες του Αυγούστου η χονδρική τιμή διαμορφώθηκε στα υψηλότερα επίπεδα της Ευρώπης (128,98 ευρώ/Mwh), με την τάση μάλιστα να δείχνει προς περαιτέρω ενίσχυση: Τη Δευτέρα η τιμή ξεπέρασε τα 143 ευρώ ανά μεγαβατώρα, φτάνοντας μάλιστα σε κάποια στιγμή ακόμη και στα 313 ευρώ (!), προαναγγέλλοντας ότι τα χειρότερα είναι μπροστά και για τον Σεπτέμβρη.

ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Συλλαλητήριο στην ΔΕΘ το Σάββατο 7 Σεπτέμβρη στις 17.30 στην πλατεία ΧΑΝΘ

 

Με τη μαζική συμμετοχή, διεκδικούμε τις δικές μας ανάγκες

 

 

«Το αίμα η ανάπτυξή τους, ο ιδρώτας μας τα κέρδη τους. Όλοι στον αγώνα για: 5ημερο - 35ωρο, αυξήσεις στους μισθούς, Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας», τονίζουν Εργατικά Σωματεία της Θεσσαλονίκης, απευθύνοντας κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στο μεγάλο συλλαλητήριο των σωματείων, το Σάββατο 7 Σεπτέμβρη στις 17.30, στην πλατεία ΧΑΝΘ.

Αναλυτικά αναφέρουν στο κάλεσμά τους:

«Τώρα είναι η ώρα του οργανωμένου αγώνα, της μαζικής διεκδίκησης, τώρα είναι η ώρα να μπουν μπροστά οι δικές μας ανάγκες.

Ο πρωθυπουργός έρχεται στη ΔΕΘ για να επιβεβαιώσει πως όλες οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης προς τους βιομήχανους και τους εφοπλιστές ισχύουν στο ακέραιο. Αυτό απέδειξε και η πρεμούρα τους, αμέσως μετά τις ευρωεκλογές να προχωρήσουν στην καθιέρωση της 6ήμερης εργασίας, να δώσουν άλλη μια απλήρωτη ώρα δουλειάς στα αφεντικά. Ο στόχος είναι να μεγαλώνει συνεχώς ο χρόνος που οι εργάτες θα δουλεύουν τζάμπα για την εργοδοσία, να μεγαλώνει όλο και περισσότερο ο πλούτος που παράγεται και μπαίνει στις τσέπες των λίγων.

Άλλωστε, στις "συστάσεις" της Κομισιόν λίγο μετά τις Ευρωεκλογές, έσταζε μέλι για:

Mιχάιν Λόπες Νούνιες: «Κάτι σαν τη σπορά για τις επόμενες γενιές που θα έρθουν…»

 



 

Τους τίτλους τέλους στη δική του «χρυσή σελίδα» στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων έβαλε με τον ιδανικότερο τρόπο ο Κουβανός αθλητής της πάλης Mιχάιν Λόπες Νούνιες, ο οποίος στη διοργάνωση στο Παρίσι κατέκτησε το 5ο διαδοχικά χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στην κατηγορία των +130 κ. της ελληνορωμαϊκής σε ηλικία μάλιστα 42 ετών. Αυτή ήταν η τελευταία επιτυχία για τον Λόπεζ σε Ολυμπιακούς Αγώνες αφού αποσύρεται από την ενεργό δράση.

Ο Λόπες νίκησε στον τελικό τον επίσης Κουβανό, που αγωνίστηκε εκπροσωπώντας τη Χιλή, Γιασμάνι Ακόστα, με 6-0 και έγινε ο πρώτος παλαιστής που έχει στην κατοχή του 5 χρυσά Ολυμπιακά μετάλλια, έχοντας αγωνιστεί 6 φορές σε Ολυμπιακούς Αγώνες! Στο παλμαρέ του καταγράφονται οι επιτυχίες στο Πεκίνο (2008), στο Λονδίνο (2012), στο Ρίο (2016) και στο Τόκιο (2021). Στο Παρίσι έκανε την έκτη του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς είχε κάνει πρεμιέρα το 2004 στην Αθήνα σε ηλικία 21 ετών, όπου και αποκλείστηκε στα προημιτελικά. Στον τελικό του Παρισιού συγκινητική ήταν η στιγμή που ο Λόπες μετά την επιτυχία του έβγαλε τα παπούτσια του και τα άφησε στο ταπί, σφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο την αποχώρησή του από την ενεργό δράση.

Απόγειο

 

Πηγή: Associated Press

 

Ολος ο κυνισμός των Ισραηλινών και των συμμάχων τους σε μια δήλωση: «Επιτρέπουμε την (ανθρωπιστική) βοήθεια γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή. Δεν μπορούμε, στην τρέχουσα παγκόσμια πραγματικότητα, να διαχειριστούμε έναν πόλεμο. Κανείς δεν θα μας αφήσει να αφήσουμε 2 εκατομμύρια αμάχους να πεθάνουν από την πείνα, παρόλο που αυτό μπορεί να είναι δικαιολογημένο και ηθικό μέχρι να επιστραφούν οι όμηροί μας (...) Ζούμε σήμερα σε μια συγκεκριμένη πραγματικότητα, χρειαζόμαστε διεθνή νομιμότητα για αυτόν τον πόλεμο».

Η δήλωση ανήκει στον Ισραηλινό υπουργό Οικονομικών και αφορά την ανθρωπιστική βοήθεια προς τους Παλαιστινίους της Γάζας. Η απανθρωπιά του ισραηλινού τέρατος δεν χαρακτηρίζει μόνο το κράτος και την κυβέρνησή του, αλλά και τους Ευρωατλαντικούς που τους στηρίζουν.

Στην πραγματικότητα, ο Ισραηλινός υπουργός παραδέχεται ότι ανάμεσα στο κράτος - δολοφόνο και τους ΑμερικανοΝΑΤΟικούς συμμάχους του, παίζεται ένα θέατρο: Οι Ισραηλινοί εξοντώνουν τους Παλαιστίνιους και οι ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ παριστάνουν ότι πιέζουν για «ανθρωπισμό», για να έχει διεθνή νομιμοποίηση η σφαγή! Η βαρβαρότητα και η υποκρισία των ιμπεριαλιστών στο απόγειό τους!

Το 'να χέρι νίβει το άλλο και τα δυο δολοφονούν έναν ολόκληρο λαό και το δικαίωμά του να έχει πατρίδα.

 

902gr

Τι άλλο να κάνουν για την ειρήνη οι ΗΠΑ; Σπαθιά να καταπιούν;


Πηγή: Associated Press

 

«Έχουν ανοίξει τα πλυντήρια εδώ και χρόνια κι όποιος θέλει μπαίνει,Τον βάζουν πενταβρώμικο κι αναμάρτητος βγαίνει...» Αν από την μια η προπαγάνδα των αστικών ΜΜΕ στοχεύει να βγάλει "θύμα" το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ από την άλλη στοχεύει ταυτόχρονα να παρουσιάσει τους Αμερικανούς σαν περιστέρια της ειρήνης.

«Κάνουν τα πάντα οι Αμερικάνοι για την ειρήνη αλλά δεν τους αφήνουν». Αυτό λένε περίπου. Γι' αυτό "αναγκάζονται" οι ΗΠΑ να στέλνουν μαχητικά αεροσκάφη, πεζοναύτες, αεροπλανοφόρο, δεκάδες άλλα πλοία του πολεμικού ναυτικού. Τι άλλο να κάνουν για την ειρήνη; Σπαθιά να καταπιούν; Κάνουν τόσα πολλά που εδώ και χρόνια σε όλες σχεδόν τις χώρες (Κουβέιτ, Ομάν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Ιράκ κ.α) γύρω από το Ιράν, οι ΗΠΑ διατηρούν στρατιωτικές βάσεις.

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2024

Κατοχή


Το 2023 εκδόθηκε από το κράτος του Ισραήλ ο μεγαλύτερος αριθμός οικοδομικών αδειών για εποίκους τα τελευταία 30 χρόνια! Συγκεκριμένα, εκδόθηκαν 12.349 νέες οικοδομικές άδειες στη Δυτική Οχθη και 18.333 στην Ανατολική Ιερουσαλήμ. Στο σύνολό τους (30.682), πρόκειται για τις περισσότερες οικοδομικές άδειες που εκδόθηκαν μετά το 2012, ενώ το 2024 αναμένεται νέα αύξηση. Ηδη, 490.000 έποικοι ζουν στην κατεχόμενη Δυτική Οχθη, δίπλα σε σχεδόν 3 εκατομμύρια Παλαιστίνιους, που υποφέρουν από την κατοχή των Ισραηλινών. Την ίδια χρονιά κατασκευάστηκαν 26 νέα φυλάκια, τα περισσότερα μετά το 1991. Είναι φανερό ότι το Ισραήλ κλιμακώνει τους εποικισμούς και την εξόντωση του Παλαιστινιακού λαού, με στόχο να ξεγράψει κάθε προοπτική ίδρυσης παλαιστινιακού κράτους. Οι αντικατοχικές αντιδράσεις καταστέλλονται με ακόμα μεγαλύτερη βία, με την κάλυψη Αμερικανών και Ευρωπαίων συμμάχων, που στηρίζουν το «δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα». Δηλαδή, το «δικαίωμα» του κράτους - δολοφόνου να κλέβει τη γη των Παλαιστινίων, να κατοχυρώνει de facto εδάφη με τους εποικισμούς, να συλλαμβάνει και να σκοτώνει όποιον αντιστέκεται. Πάνω από 600 Παλαιστίνιοι έχουν δολοφονηθεί στη Δυτική Οχθη από τη μέρα που ξεκίνησε η εισβολή στη Γάζα. Αυτό το κράτος - κατακτητή, καταπατητή και εγκληματία στηρίζει και η κυβέρνηση της ΝΔ, μαζί με όλα τα άλλα κόμματα του ευρωατλαντικού τόξου.

ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ Ισραηλινές φυλακές: στρατόπεδα φρίκης, βιασμών και κακοποιήσεων Παλαιστινίων κρατουμένων

 

 

Ισραηλινά μέσα δημοσίευσαν σήμερα βίντεο που αποδεικνύει τη σεξουαλική κακοποίηση ενός Παλαιστίνιου από τη Γάζα από ισραηλινούς στρατιώτες στο κέντρο κράτησης «Sde Teman», μία υπόθεση που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις εντός και εκτός του Ισραήλ.

Το ισραηλινό Channel 12 δημοσίευσε βίντεο από τις εσωτερικές κάμερες στο κέντρο κράτησης, που διευθύνεται από τον στρατό, που δείχνει έναν αριθμό στρατιωτών να επιλέγουν έναν κρατούμενο ανάμεσα σε περισσότερους από 30 που ήταν ξαπλωμένοι στο έδαφος στο προαύλιο του κέντρου κράτησης με καλυμμένα τα μάτια .

Στη συνέχεια οι στρατιώτες φαίνονται να τον πηγαίνουν σε μια γωνία του προαυλίου, χρησιμοποιώντας ασπίδες για να κρύψουν ό,τι έκαναν.

Σύμφωνα με το Channel 12 «είναι σαφές» ότι οι στρατιώτες γνώριζαν τις κάμερες ασφαλείας και προσπαθούσαν να κρύψουν τις ενέργειές τους με τις ασπίδες. Το ρεπορτάζ του καναλιού αναφέρει ότι το βίντεο τεκμηριώνει την πράξη του σοδομισμού για την οποία κατηγορούνται οι στρατιώτες. Προσθέτει ότι «ώρες αργότερα, ο κρατούμενος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με αιμορραγία».

Αφιέρωμα στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 50ού Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή» στην Αλεξανδρούπολη

 

Τιμούν το έργο του ερμηνευτή και δάσκαλου Χρόνη Αηδονίδη


Πενήντα χρόνια συμπληρώνονται φέτος απ' όταν άνοιξε τις πύλες του για πρώτη φορά το Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή», στις 19 Σεπτέμβρη του 1975 στο γήπεδο Ζωγράφου στην Αθήνα, προς τιμήν των 7 χρόνων από την ίδρυση της ΚΝΕ, μέσα στα χρόνια της δικτατορίας!

Πενήντα χρόνια τώρα οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ απλώνονται απ' άκρη σ' άκρη σε όλη τη χώρα, σε κάθε πόλη, σε δεκάδες χωριά και νησιά, μεταφέροντας τις πιο φρέσκιες ιδέες που αποτελούν την πηγή της νεότητάς του, παρά τον μισό αιώνα ζωής του, προβάλλοντας την πάλη για να μπορέσει να απολαύσει η εργατική τάξη τους καρπούς της δικιάς της δουλειάς, για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, τον σοσιαλισμό - κομμουνισμό!

Μέσα και απ' τα Φεστιβάλ της ΚΝΕ, γενιές και γενιές γνώρισαν την ΚΝΕ και το ΚΚΕ και πήραν την απόφαση να παλέψουν μέσα απ' τις γραμμές τους, ενώ παράλληλα ήρθαν σε επαφή με την προοδευτική τέχνη, όλων των ειδών! Πραγματικά χρειάζονται βιβλία ολόκληρα για να περιγράψει κανείς όσα έχουν ζήσει όσοι και όσες παρευρέθηκαν όλα αυτά τα χρόνια στις εκδηλώσεις του!

Η σημερινή γενιά της ΚΝΕ νιώθουμε τεράστια τιμή που συνεχίζουμε σε αυτόν τον δρόμο! Εχουν ήδη γίνει βήματα και στη δική μας περιοχή, όπου, για παράδειγμα, πριν από περίπου 15 χρόνια κάναμε για πρώτη φορά ξεχωριστά φεστιβάλ σε Ροδόπη και Εβρο, ενώ σήμερα κάνουμε φεστιβάλ σε πολύ περισσότερα μέρη!

Η ευρωατλαντική προπαγάνδα ... βογκάει στην ανηφόρα

 

Σειρά «δημοσκοπήσεων» ετοιμάζει η αμερικάνικη πρεσβεία στην Αθήνα, προκειμένου να αποτυπώσουν ακριβέστερα «το εύρος και το βάθος» των σχέσεων Ελλάδας - ΗΠΑ, την απήχηση δηλαδή που έχουν η ευρωατλαντική πολιτική και η αμερικανοΝΑΤΟική προπαγάνδα στον ελληνικό λαό. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα ερωτηματολόγια θα «απλωθούν» σε τομείς όπως η ασφάλεια, οι επενδύσεις, το εμπόριο, η ενεργειακή συνεργασία, η Εκπαίδευση, τα ανθρώπινα δικαιώματα, η «κακόβουλη ξένη επιρροή» και η λεγόμενη κλιματική αλλαγή.

Σύμφωνα με τις ίδιες διαρροές, θα περιλαμβάνονται επίσης ερωτήσεις «σχετικά με δημογραφικές πληροφορίες, οι οποίες θα συμβάλουν ώστε να προσδιοριστούν καλύτερα οι αντιλήψεις, η ευαισθητοποίηση και τα επίπεδα υποστήριξης της πολιτικής των ΗΠΑ». Με αυτόν τον στόχο, δημοσκοπικές εταιρείες που συνεργάζονται με την πρεσβεία, έχουν στα σκαριά τουλάχιστον τέσσερις έρευνες, με ερωτηματολόγια που έχουν ήδη εγκριθεί από τον ...πελάτη και τα αποτελέσματά τους αναμένονται μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2025. Ο προγραμματισμός της πρεσβείας για τη «χαρτογράφηση» της κοινής γνώμης επεκτείνεται και στο 2026, σε ενότητες όπως: «Παγκόσμιες - τοπικές εξελίξεις και κοινωνικοπολιτικές υποθέσεις», «κοινωνικοπολιτικό βαρόμετρο για το εσωτερικό κλίμα και τις αντιλήψεις», «δραστηριότητες της πρεσβείας» κ.ά.

* * *

Μα καλά - θα σκεφτεί κανείς - τι μύγα τους τσίμπησε τους Αμερικάνους, με δεδομένο ότι η κυβέρνηση και όλα τα αστικά κόμματα στη χώρα μας στηρίζουν αναφανδόν τον ευρωατλαντικό σχεδιασμό και έχουν μετατρέψει αέρα, γη και θάλασσα σε πολεμικό προγεφύρωμα των ΑμερικανοΝΑΤΟικών «συμμάχων»; Η απάντηση βρίσκεται στην απόσταση που μεγαλώνει ανάμεσα στην πολιτική των κομμάτων του ευρωατλαντικού τόξου και στην αμφισβήτηση που δείχνει ο λαός στο ΝΑΤΟικό «αφήγημα» και στην προπαγάνδα της «ασφάλειας και της σταθερότητας», που τάχα προσφέρει η εμπλοκή της Ελλάδας στα σχέδια των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ.

Χρεοκοπημένη πολιτική


 

Κόλαφο για τη χρεοκοπημένη πολιτική της κυβέρνησης στη ΛΑΡΚΟ αποτελεί η ανακοίνωση ότι οι διαγωνισμοί για την πώληση των περιουσιακών στοιχείων, των μεταλλευτικών δικαιωμάτων και του εργοστασίου της Λάρυμνας ήταν χωρίς αποτέλεσμα.

Επιβεβαιώνεται ταυτόχρονα πόσο δίκιο είχαν οι εργαζόμενοι, όταν πριν από τεσσερισήμισι χρόνια πήραν την απόφαση να συγκρουστούν και όχι να συμβιβαστούν μ' αυτήν την πολιτική, να συσπειρωθούν στα σωματεία τους και να παλέψουν για να παραμείνει η ΛΑΡΚΟ ανοιχτή και οι ίδιοι στις δουλειές και στον τόπο τους.

Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι ο «προτιμητέος επενδυτής» που αναδείχτηκε από τον τελευταίο διαγωνισμό (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AD Holdings) «απέσυρε το ενδιαφέρον του».

Στην εξέλιξη αυτή συντέλεσαν - σύμφωνα με το υπουργείο - «οι δυσμενείς μεταβολές που μεσολάβησαν στην παγκόσμια αγορά της Ενέργειας, των μετάλλων και ιδίως των προϊόντων νικελίου, καθώς και οι αλλεπάλληλες και συνεχιζόμενες εμπλοκές στη δικαιοσύνη».

Τρίτη 6 Αυγούστου 2024

«Μη φωνάζεις» (VIDEO)


Πηγή: aegeanews.gr
Πηγή: aegeanews.gr

 

«Δουλεύουμε με παράνομα προγράμματα, 4 νύχτες την εβδομάδα. Κάνετε διακομιδές που στοιχίζει η κάθε μία από 3.000 ευρώ μέχρι 36.000 ευρώ. Πόσους γιατρούς θα είχατε προσλάβει με αυτά τα χρήματα; Έρχεται ο κόσμος και ζητάει να τον δει καρδιολόγος και του λέμε δεν έχουμε. Ζητάει παιδίατρο, του λέμε δεν έχουμε, τον στέλνουμε σε ιδιώτες.

Να κοιτάξετε τον κόσμο στα μάτια και να του απαντήσετε. Άνθρωποι πεθαίνουν στις καρότσες γιατί δεν υπάρχει ασθενοφόρο. Έχουμε βάλει πλάτη οι εργαζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια. Πλέον δεν αντέχουμε άλλο. Ποιός θα έρθει να δουλέψει σ΄ αυτές τις συνθήκες, πώς να μη βγαίνουν άγονες οι προκηρύξεις; Δε μας σπουδάσατε εσείς. Μας σπούδασαν οι γονείς μας με τον κόπο και τον ιδρώτα τους».

ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ - ΙΣΡΑΗΛ - ΛΙΒΑΝΟΣ Νέες σφαγές σε σχολεία του ΟΗΕ στη Γάζα

 

Από τη νέα θηριωδία των Ισραηλινών στον καταυλισμό των ξεσπιτωμένων στην Ντέιρ αλ Μπάλαχ

Copyright 2024 The Associated

Από τη νέα θηριωδία των Ισραηλινών στον καταυλισμό των ξεσπιτωμένων στην Ντέιρ αλ Μπάλαχ
Ο ισραηλινός στρατός κλιμακώνει τις επιθέσεις σε σχολεία του ΟΗΕ όπου έχουν καταφύγει χιλιάδες άμαχοι της Γάζας, αυξάνοντας καθημερινά τα αφόρητα δεινά των 2,3 εκατομμυρίων κατοίκων της Γάζας.

Το Γραφείο Ενημέρωσης του υπουργείου Υγείας στη Γάζα ανακοίνωσε ότι χτες, 304η μέρα πολέμου, οι νεκροί του τελευταίου 24ωρου ήταν τουλάχιστον 40 και οι τραυματίες 71. Μεταξύ των θυμάτων του τελευταίου 48ωρου ήταν δύο στελέχη της Χαμάς στη Γάζα, εκ των οποίων ήταν ο Αμπντ αλ Φατάχ αλ Ζαρίι που διετέλεσε υπουργός Οικονομίας και θεωρούνταν από τον ισραηλινό στρατό «υπεύθυνος για τη διανομή καυσίμων, φυσικού αερίου και κεφαλαίων για τρομοκρατικές δραστηριότητες».

Ο νεότερος συνολικός απολογισμός αναφέρει πλέον 39.623 νεκρούς και 91.469 τραυματίες.

Την Κυριακή ισραηλινά αεροπλάνα βομβάρδισαν (ακόμη) δύο σχολεία του ΟΗΕ στην πόλη της Γάζας προκαλώντας πάνω από 30 νεκρούς (σύμφωνα με Reuters, ενώ το αραβικό δίκτυο «Al Jazeera» ανέφερε 40 νεκρούς) και πολλές δεκάδες τραυματίες. Τα περισσότερα θύματα ήταν γυναίκες και μικρά παιδιά, ενώ αξιωματούχοι του ΟΗΕ μιλώντας στο «Al Jazeera» τόνισαν ότι το 80% των θυμάτων από ισραηλινές επιθέσεις σε σχολεία του ΟΗΕ στη Γάζα είναι γυναικόπαιδα.

Τσιμουδιά


Πηγή: Eurokinissi

 

«Στο σημείο αυτό να σας ευχαριστήσω που διαβάσατε και αυτή την ανασκόπηση. Καλή Κυριακή, καλές διακοπές και ραντεβού μετά τη σύντομη αλλά τόσο αναγκαία ανάπαυλα των ημερών». Με τον τρόπο αυτό τελειώνει το κυριακάτικο κήρυγμα του πρωθυπουργού πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές. Διαβάσατε κάτι για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή; Για τον κίνδυνο της γενικευμένης ανάφλεξης, που έρχεται ακόμα πιο κοντά μετά τις δολοφονικές επιθέσεις των Ισραηλινών και των ΑμερικανοΝΑΤΟικών συμμάχων τους σε Βηρυτό και Τεχεράνη; Για την άμεση ελληνική εμπλοκή στον πόλεμο που βαθαίνει; Για τον ρόλο της Κύπρου που είναι κομβικός στην κλιμάκωση του πολέμου και έχει γίνει ήδη δέκτης προειδοποιήσεων για αντίποινα;

Τίποτα απ' αυτά δεν περιείχε το πρωθυπουργικό διάγγελμα. Σαν να συμβαίνουν στην άλλη άκρη της Γης ή σε έναν άλλον πλανήτη! Την ώρα που η πολεμική μηχανή ανεβάζει στροφές και τα τύμπανα ακούγονται όλο και πιο δυνατά, η κυβέρνηση καλλιεργεί επικίνδυνο εφησυχασμό για τις εξελίξεις, σαν να είναι απλά ...Κυριακή! Και το κάνει πρωτίστως επειδή έχει εγκληματικές ευθύνες στην πολεμική εμπλοκή και κλιμάκωση που απειλεί τον λαό, με σύμμαχο και τα άλλα κόμματα, που στηρίζουν τον ευρωατλαντικό σχεδιασμό και σκιαμαχούν μαζί της μια για τους κοριούς και τα τσιμπούρια και μια για τα πηγάδια και τις πισίνες...

 

902gr

Μόνιμοι πρωταθλητές οι ... χορηγοί!

 

Ολο και πιο κερδισμένοι βγαίνουν οι χορηγοί μετά από κάθε διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, επιβεβαιώνοντας ότι αυτοί είναι οι πραγματικοί «πρωταθλητές» πίσω από τις επιδόσεις των αθλητών και τα μετάλλια. Με τις ευλογίες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ), τρεις από τους βασικούς σπόνσορες, η «Moet Hennessy Louis Vuitton», ευρέως γνωστή ως LVMH, η «Coca-Cola» και η «Samsung», εξασφάλισαν μια πρωτοφανή χορηγική τοποθέτηση των προϊόντων τους στους Αγώνες του Παρισιού.

Για παράδειγμα, στο Παρίσι έχει εγκαινιαστεί ένα νέο «πρωτόκολλο», η επίσημη «σέλφι της νίκης». Τι ακριβώς είναι αυτή; Κάθε χάλκινος Ολυμπιονίκης, στο τέλος του εθνικού ύμνου για τον νικητή, λαμβάνει από τους διοργανωτές ένα χρυσαφί smartphone της «Samsung», για να βγάλει φωτογραφία με τον εαυτό του και τους άλλους δύο νικητές, το οποίο επιστρέφει στη διοργάνωση. Τα μετάλλια μεταφέρονται σε δίσκους Louis Vuitton, ενώ κατά την τελετή έναρξης, αθλητές έπιναν νερό σε χρυσαφί μπουκάλια της «Coca-Cola».

Αν και τα παραπάνω αποτελούν τις πιο «χτυπητές» περιπτώσεις, το «πάρτι» των χορηγών, που αποτελούνται από πολυεθνικές - μεγαθήρια, δεν περιορίζεται σε αυτές. Στο πλαίσιο της αχαλίνωτης εμπορευματοποίησης του αθλητισμού, της υποταγής στο κέρδος και στα πάσης φύσης επιχειρηματικά συμφέροντα, με αποκορύφωμα τις διοργανώσεις παγκόσμιας εμβέλειας, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι χορηγοί κατατάσσονται σε κατηγορίες ανάλογα με τα συμβόλαια που έχουν συνάψει με τη ΔΟΕ, αποκομίζοντας τα ανάλογα οφέλη - κέρδη.