Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ




Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Δήμητρα Γαλάνη
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Όλα ξέρω γιατί γίνονται
και πως λειτουργούν,
το μυαλό με βοήθησε
να καταλαβαίνω,
οι ευαίσθητοι αμύνονται
στη ζωή και αργούν,
κι η λαχτάρα τους συνήθισε
να πατάει το φρένο.

Όλα ξέρω τι σημαίνουν
και τι εννοούν,
το μυαλό μου με συντόνισε
στο καινούργιο μήκος,
οι ευαίσθητοι παθαίνουν
και παρανοούν,
λες κι ο κόσμος το κανόνισε
να γλιτώνει ο λύκος.

#ρεφρέν
Μα εγώ μιλάω για δύναμη,
της αγάπης ισοδύναμη,
και ζητάω προτεραιότητα,
φύση, θέση, κι ιδιότητα.

Μα εγώ μιλάω για δύναμη,
της ελπίδας ισοδύναμη,
και γυρνάω στην αθωότητα,
την παλιά μου την ταυτότητα.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλε μου... τι κάνεις;
    Ωραίες μουσικές για πρωινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανορθογραφε καλημερα, τραγουδι των καιρων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντέχουμε και το παλεύουμε. Μετά την οικογένεια μου η μουσική είναι το οξυγόνο μου.
    Καλή δύναμη σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή