Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Με έπιασε το μουσικό μου σήμερα.




 


Ο Άμλετ τής Σελήνης Ζωντανή Ηχογράφηση '' Πιο πέρα από τα μάτια'' Χρήστος Θηβαίος

Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος
by Stavriano75..2011
Το βιντεο δεν προοριζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων . Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα δεν κανω κέρδος από αυτό το βίντεο, δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιώματων των φωτογραφιών, είναι από το διαδίκτυο. ειναι μονο για διασκέδαση......

Ξεγέλασες τους ουρανούς με ξόρκια μαύρη φλόγα
πως η ζωή χαρίζεται χωρίς ν' ανατραπεί.
Κι όλα τα λόγια των τρελών, που ήταν δικά μας λόγια,
τα μάγευες με φάρμακα στην άσωτη σιωπή.

Πενθούσες με τους έρωτες γυμνός και μεθυσμένος
γιατί με τους αθάνατους είχες λογαριασμούς.
Τις άριες μιας όπερας τραύλιζες νικημένος,
μιας επαρχίας μαθητής μπροστά σε δυο χρησμούς.

Τι ζήλεψες, τι τα 'θελες τα ένδοξα Παρίσια;
Έτσι κι αλλιώς ο κόσμος πια παντού είναι τεκές.
Διεκδικούσες θαύματα που δίνουν τα χασίσια
και παραισθήσεις όσων ζουν μέσα στις φυλακές.

Και μια βραδιά που ντύθηκες ο Άμλετ της Σελήνης,
έσβησες μ' ένα φύσημα τα φώτα της σκηνής
Και μονολόγους άρχισες κι αινίγματα να λύνεις
Μιας τέχνης και μιας εποχής παλιάς και σκοτεινής

     Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Θάνος Μικρούτσικος


Με πέτσινη ρεπούμπλικα και μαύρη καπαρντίνα
τι παριστάνει ένα παιδί σ' αυτή την εποχή
Τα είδωλα του σινεμά δεν είναι στην Αθήνα
Παρά μονάχα μες στη γη και πέρα απ' τη βροχή

Ντυμένος Άμλετ στη βροχή κοιτάζω μιαν αφίσα
Κι ένα χρυσό περίστροφο μια γάμπα που τρυπά
Και λέω πως οι άνθρωποι που όλα τα κερδίσαν
Σαν κούκλες είναι που γελούν μες στις βιτρίνες πια

Κρυστάλλινα τα πόδια σου και κρύσταλλα καπνίζεις
Με χιόνι τα παπούτσια σου και χιόνι το παλτό
Τη στάχτη του τσιγάρου σου, στα χέρια μου αγγίζεις
Μα εγώ μετρώ τι μου ζητάς και πόσα σου χρωστώ

Ντυμένος Άμλετ στη βροχή γυρνώ στην επαρχία
Ζητώ να βρω ποιος μου 'δωσε τσιγάρο μια στιγμή
Ποιος άγνωστος με πίστεψε πως θα 'ναι επιτυχία
Χωρίς εμένα αν παιχτεί το έργο στη σκηνή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου