Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Tsaknis - O lykos kai ego

Διαβάζοντας στο μπλοκ τοίχο- τοίχο , την εύλογη απορία του αρθρογράφου “Μαζεστίξ”

Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι σημαίνει "ανθρωπιά";;; ολόκληρο εδώ

  http://toixo-toixo.blogspot.com/2012/04/blog-post_16.html

θυμήθηκα αυτό το τραγούδι. 



Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Ψάχνω το λύκο στο δάσος, θηρίο της πόλης εγώ
ζούμε κι΄ δυο από λάθος και μοιάζουμε σαν δυο σταγόνες νερό.
Δεν έχω σημάδια στο σώμα, στα τέσσερα εγώ δεν περπατώ
κι΄ όμως -λέει-μας φτύσαν στο στόμα κι΄ απόχτησα ένα δίδυμο αδερφό.
Σε ποιο παραμύθι βουλιάζω , τον κόκκινο μου σκούφο φορώ,
δεν σε φοβάμαι, στις πόλεις ουρλιάζω και φύλακα έχω πιστό,
τον καλό κυνηγό.
Ο λύκος δεν σκοτώνει χορτάτος, εγώ και χορτάτος χτυπώ
και μέσ΄ το μυαλό μου με πάθος , το επόμενο θύμα ζητώ.
Ο λύκος φοβάται μονάχος, εγώ και μόνος μου ζω
σίγουρα έγινε λάθος, δεν έχουμε τίποτα κοινό.
Σε ποιο παραμύθι βουλιάζω , τον κόκκινο μου σκούφο φορώ,
δεν σε φοβάμαι, στις πόλεις ουρλιάζω και φύλακα έχω πιστό,
τον καλό κυνηγό.

1 σχόλιο:

  1. Θέλει δουλειά για να γίνεις άνθρωπος.

    Η ανθρωπιά δεν μπαίνει σε αντιπαραβολή με τα ζωάκια που είναι αθώα!

    Ο άνθρωπος μπορεί να γίνει τέρας.

    Ο άνθρωπος έχει επιλογές και μπορεί να διαλέξει το τι θα είναι.

    Όμορφο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή