Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Μόνο για Έλληνες…

από: anthropolikos

3 σχόλια:

  1. ΜΟΝΟ για Ελληνες....Και ΟΧΙ για ΟΛΟΥΣ...!!
    ΜΟΝΟ για τους...ΕΠΙΛΕΚΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ...!!

    ΜΙΣΘΩΤΟΙ..Συνταξιουχοι..Και ιδιοκτητες αυτοκινητων και ΜΙΚΡΩΝ ακινητων...
    Πληρωνουν πανω απο 91 %..ΟΛΩΝ των φορων...!!

    ΟΙ...ΑΛΛΟΙ..Οπως ειπε και ο προεδρος των Εφοπλιστων.."Πρεπει πρωτα να μας..βρειτε"
    Και ΚΑΝΕΙΣ δεν ψαχνει....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. " Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ; "

    Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ;
    Ο δρόμος που εσύ χάραξες δεν είναι ο δικό της ,
    καρδιά αλλού φυσά εκείνος ο αέρας και το ξέρεις ,
    πλάσε με χέρια με αγάπη για τον λυτρωμό της .

    Έμπα στον δρόμο της ζωής, ξεψάχνισε την ,
    κοίτα να δεις ανάσα έχει που στερεύει .
    Είναι αυτήν που σε'χει προσπεράσει
    ή είναι αυτήν που ν' αναστηθεί γυρεύει ;

    Μα εγώ πως χάθηκα κι απομακρύνθηκα από εκείνη ,
    μήπως στον φόρτο της ζωής και στα γυρεύω ,
    ή μήπως στον πόνο ενός λαού που εγώ κωφεύω
    και δεν θυμάμαι την αξία του λυτρωμού της ;

    Της Λευτεριάς η ανάσα πως μυρίζει ;
    Γιατί την ξέχασα και πια δεν την θυμάμαι
    και πως να βρω κουράγιο κι αετοσύνη
    σ'αυτό που στέρησαν να βρω λιγάκι απάγκιο .

    Μήπως του γένους μου η Ιστορία μέλει να ξαναζήσω
    σαν θα δω πως βαλσαμώνουν τ' όνειρό μου,
    ή αυτά που εγίναν πάλι σαν θέατρο σκιών θα τ' αναστήσω
    ν' αποκαρδιώσω πάλι αυτόν τον αέναο εχθρό μου ;

    Πως καρτερείς την Λευτεριά να σε' βρει ;
    Ο δρόμος που εσύ χάραξες δεν είναι ο δικό της ,
    καρδιά αλλού φυσά εκείνος ο αέρας και το ξέρεις ,
    πλάσε με χέρια με αγάπη για τον λυτρωμό της .

    Κάπου εκεί είν'αυτήν και με γυρεύει ,
    σαν να με καλεί να δώσω αυτό που' δώσαν κι άλλοι
    και μεσ΄της αντρειοσύνης την γλυκιά την παραζάλη
    να ζήσω λεύτερα την καρδιά και πάλι ν' αρμενίζει .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή