Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος!


 

«Ναι, κύριε Bolsonaro, είναι λυπηρό να βλέπεις πως ένας τύπος χωρίς καμία γνώση, εκτός από τα όπλα, καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος».


Ανοιχτή επιστολή Κουβανού γιατρού προς τον Πρόεδρο της Βραζιλίας μετά τα απαράδεκτα σχόλια του για την ιατρική αποστολή Κουβανών γιατρών που οδήγησε την Κούβα στην αποσυρσή τους.


Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος

«Bolsonaro, φίλε μου, όταν λέτε ότι η Κούβα παρακρατεί τον μισθό μου, σκέφτομαι τα εξής:


1. Αποδέχτηκα τους όρους της παρούσας σύμβασης με δική μου ελεύθερη βούληση και απόφαση.


2. Χάρη σε αυτά τα χρήματα (που κατά τη γνώμη σας παρακρατεί η Κούβα) η μητέρα μου, οι αδελφοί και οι αδελφές μου, ανιψιές και ανίψια, ξαδέλφια, θείοι, θείες, γείτονες, όλη η οικογένεια μου, έχουν εγγυημένη φροντίδα υγείας χωρίς να πληρώνουν τίποτα.


3. Γνωρίζω ότι η μορφωσή μου οφείλεται στα Δημόσια Πανεπιστήμια που υπάρχουν σε ολόκληρη την Κούβα.

 
Στα πανεπιστήμια όπου τα παιδιά των ξυλουργών, δικηγόρων, αγροτών, ταχυδρόμων, γιατρών, δημόσιων υπαλλήλων, κλπ μοιράζονται τις ίδιες αίθουσες ανεξάρτητα φύλου, χρώματος, ιδεολογίας ή εισοδήματος.


Αυτό, Bolsonaro, λέγεται ισότητα. Κάτι που εσείς δεν ξέρετε, επειδή δεν υπάρχει σε μια χώρα όπου η διαφθορά και τα πολιτικά προνόμια κυριαρχούν όλων των πόρων της Βραζιλίας.



Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 

4. Έχω το θάρρος να εργάζομαι για τον βραζιλιάνικο λαό, ακόμα και αν δεν παίρνω τα χρήματα που εσείς ισχυρίζεστε. Επειδή εγώ δεν εργάζομαι μόνο για τα χρήματα.


Δουλεύω γιατί μου αρέσει το επάγγελμά μου, επειδή ποτέ δεν σκέφτηκα να πλουτίσω σε βάρος των φτωχών.


Γιατί ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω την πολιτική για να πλουτίσω. Γιατί εγώ ποτέ δεν θα παραπλανήσω τους φτωχούς με ψεύτικες υποσχέσεις.


Γιατί εγώ ποτέ δεν θα διαδώσω μίσος και διακρίσεις. Επειδή σκέφτομαι πριν μιλήσω, ώστε να μην κάνω αυτό που κάνετε εσείς, να ζητάω συγγνώμη κάθε μέρα για κάθε ανοησία που Εσείς λέτε.

 
Καλά, εγώ μπορώ να φέρω κάποιον από την οικογένειά μου εδώ, για επίσκεψη, αλλά δεν το κάνω, κύριε Bolsonaro, επειδή στη ζωή, η προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στους απόρους και για μένα, αυτή είναι η προτεραιότητα μου,
να βοηθήσω την οικογένειά μου, παρά να δαπανήσω χρήματα για ένα αεροπορικό εισιτήριο, όταν ξέρω ότι υπάρχουν πράγματα που χρειαζόμαστε περισσότερο.


Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 

5. Ακόμα κι αν έχετε την υποστήριξη από ένα μικρό μέρος των συναδέλφων μου, γιά πολιτικούς και οικονομικούς λόγους, που πιστεύουν ότι είναι καλύτερα να πλουτίσει κανείς με χρήματα από ό, τι με αγάπη, εμπειρία, ηθικές αξίες, πατριωτισμό, αξιοπρέπεια. 


Εγώ δεν έχω την ανάγκη να μου αρέσει ο μισθός μου στην Κούβα. Δεν έχω την ανάγκη να μου αρέσει το πολιτικό σύστημα στην Κούβα. Αλλά δεν έχω ούτε την ανάγκη να μιλάω άσχημα για τη χώρα μου.


Αυτό το είδα και στους φτωχούς Βραζιλιάνους, οι οποίοι συγκροτούν την πλειοψηφία της χώρας. 


Αγαπούν την Βραζιλία, το χωριό όπου γεννήθηκαν.


Αλλά σίγουρα θα ήθελαν αυτή η Βραζιλία που κουβαλούν στην καρδιά τους να έχει ισότητα, να είναι χωρίς φτώχεια, χωρίς πείνα, χωρίς διακρίσεις, χωρίς βία, χωρίς διαφθορά, με πρόσβαση σε καλή υγειονομική περίθαλψη και εκπαίδευση.


Αλλά παρά αυτό το γεγονός αγαπάνε την Βραζιλία, με όλα της τα ελαττώματα.


Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 

6. Κύριε Bolsonaro λέτε πως οι Κουβανοί:

«Φεύγουν από το πρόγραμμα «Περισσότεροι Γιατροί» επειδή δεν θέλουν να αλλάξει αυτή η παράλογη κατάσταση που αποτελεί παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

Όχι, Bolsonaro, αυτό που πραγματικά παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι να στερείτε από τους ανθρώπους την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, επειδή διαφωνείτε στην πολιτική ιδεολογία. 


Και το ότι θέλετε να αλλάξετε τους κανόνες χωρίς να ρωτάτε εκείνους που επωφελούνται από το πρόγραμμα εάν οι Κουβανοί κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει να γίνει. 


Εδώ, στη Βραζιλία, έχουμε εγχώριους επόπτες, υποβαλλόμαστε σε μια οικογενειακή ιατρική εκπαίδευση και ό, τι γίνεται, γίνεται υπό την επίβλεψη εξαιρετικών Βραζιλιάνων επαγγελματιών.


Δεν είμαστε τοποθετημένοι οπουδήποτε για να εργαζόμαστε αυθαίρετα, μετά από δικές μας ιδιοτροπίες. Όχι!


Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος 

7. Τώρα λέτε πως εμείς είμαστε μεταμφιεσμένοι σε γιατρούς.


Ο μόνος που είναι μεταμφιεσμένος εδώ, είσαι Εσύ κύριέ μου και όλοι όσοι υποστηρίζουν αυτήν την παράλογη ιδέα.


Κυριέ μου παλεύεις μόνο για τα δικαιώματα της ανώτερης τάξης, τα προνόμια της πολιτικής αυτής τάξης. Είναι αποκρουστικό!


Ναι, κύριε Bolsonaro, είναι λυπηρό να βλέπεις πώς ένας τύπος χωρίς καμία γνώση, εκτός από τα όπλα, καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος.

 
Και είναι ακόμα περισσότερο ατυχές γνωρίζοντας ότι ακόμα και κάποιοι φτωχοί σας ψήφισαν. 


Ο Θεός να τους βοηθήσει! Ο Θεός να βοηθήσει την Βραζιλία!
Αυτοί που σπούδασαν στην εποχή του βιβλίου, αυτοί που σπούδασαν την εποχή που οι έρευνες περιγράφονται στα βιβλία και όχι στο Google ή στο Internet, αξίζουν σεβασμό.


 
Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος
Κουβανοί Γιατροί μετά την επιτυχημένη αποστολή τους στον Ισημερινό


Αυτοί που βρέθηκαν εκεί για να βοηθήσουν τους αρρώστους, αξίζουν σεβασμό.


Αυτός που έμεινε μακριά από την οικογένειά του για να ξαναδώσει το χαμόγελο σε έναν ηλικιωμένο ή σε ένα παιδί αξίζει το σεβασμό.


Δεν είναι ώρα να βγάλουμε τις παρωπίδες;


Είναι παράλογο 66 χώρες να έχουν όφελος από την εργασία μας και εσείς να λέτε ότι είμαστε μεταμφιεσμένοι σε γιατρούς.


8. Ακόμη χειρότερο είναι να ισχυρίζεστε πως κάποιος δεν θέλει να εξεταστεί από έναν Κουβανό. Απαιτώ σεβασμό για τους συναδελφους μου!


Για την ελεύθερη βούληση του λαού μου!


Όταν ένας τύπος δίχως γνώση καταφέρνει να εκλεγεί πρόεδρος
Για τους φτωχούς και τους αμόρφωτους!

Για την δημόσια υγεία.


Ζητώ απο εσάς να μελετήσετε τι θα πεί να αγαπάς τον πλησίον σου.

Τι θα πει πατρίδα.


Τι σημαίνει αξιοπρέπεια και σεβασμός της ελευθερης σκέψης.


Τι σημαίνει να είσαι Πρόεδρος και για τους φτωχούς Βραζιλιάνους και όχι μόνο για τους πλούσιους και τους ισχυρούς.


Υγεία και μακροημέρευση σας εύχομαι κύριε. Ο θεός να σας ευλογεί και εσάς και τον λαό σας».


Το γράμμα δημοσιεύεται σε blog της Βραζιλίας και της Λατινικής Αμερικής. Δημοσιεύτηκε και στο Cubadebate.




Πηγή: Ατέχνως

Από : rovespieros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου