Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025

ΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ Η κατάργηση του εισιτηρίου των 70 λεπτών, στην πράξη είναι αύξηση κατά 100% στο κόστος της μετακίνησης


Πηγή: Eurokinissi

 

Κλείσιμο του Μετρό για ένα μήνα (από τις 10 Νοέμβρη) και αλλαγές στα εισιτήρια, όπως η κατάργηση χρήσης του εισιτηρίου διάρκειας 70 λεπτών που ισχύει σήμερα, ανακοίνωσε η κυβέρνηση διά του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών. Το εισιτήριο θα μετατραπεί σε μονής διέλευσης. 

Σε σχόλιό της η ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ καταγγέλλει την κυβερνητική απόφαση, που με το πρόσχημα της «εισιτηριοδιαφυγής, καταργεί το «πήγαινε - έλα» και μετατρέπει το εισιτήριο σε εισιτήριο μίας μόνο διέλευσης.

Στην πράξη, σημειώνει η Οργάνωση, «πρόκειται για αύξηση κατά 100% στο κόστος μιας καθημερινής μικρής μετακίνησης. Ένα ακόμα χαράτσι στις πλάτες του λαού.

Ο λαός της Θεσσαλονίκης, όμως, έχει πληρώσει ήδη:

Μία φορά για την κατασκευή, με πάνω από 3 δισ. ευρώ που καλύφθηκε από τον κρατικό προϋπολογισμό και τα κοινοτικά κονδύλια, δηλαδή από τους φόρους του λαού.

Δεύτερη φορά μέσω της συνεχιζόμενης φορολογίας, του ΦΠΑ, των ασφαλιστικών εισφορών, για να καλύπτονται οι "εγγυημένες πληρωμές" της εταιρείας "THEMA", ύψους δεκάδων εκατομμυρίων τον χρόνο.

Τρίτη φορά ως επιβάτης, κάθε φορά που περνάει από το ακυρωτικό, με ολοένα και πιο ακριβό εισιτήριο, χωρίς καν ενιαίο κόμιστρο με τις υπόλοιπες συγκοινωνίες.

Έτσι εξασφαλίζονται οι "σίγουρες αποδόσεις" του ιδιώτη operator και τα νέα πακέτα στους κατασκευαστικούς ομίλους Δηλαδή, πληρώνουμε για να χτιστεί, πληρώνουμε για να δουλεύει, πληρώνουμε και για να εξασφαλίζουν οι ιδιώτες κερδοφορία και νέα πακέτα χρηματοδότησης. Το "εισιτήριο" είναι στην πραγματικότητα διπλή και τριπλή αφαίμαξη. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι το "κυνηγητό της "εισιτηριοδιαφυγής" δεν γίνεται για λόγους "δικαιοσύνης" αλλά για να κλείνουν τρύπες ενός μοντέλου εμπορευματοποίησης των συγκοινωνιών που γεννά συνεχώς νέα χαράτσια.

Το ΚΚΕ μαζί με τους εργαζόμενους και το λαό διεκδικεί:

Όχι στην κρυφή αύξηση - επαναφορά του 70λεπτου.

Δωρεάν - ενιαίες μετεπιβιβάσεις σε λεωφορείο και Μετρό. Φτηνό εισιτήριο για τον λαό.

Καμιά επιχειρηματική δραστηριότητα στα ΜΜΜ.

Σταθερή δουλειά και δικαιώματα για τους εργαζόμενους.

Το Μετρό δεν είναι εμπόρευμα. Είναι κοινωνικό αγαθό.

Και ο λαός της Θεσσαλονίκης δεν θα συνεχίσει να πληρώνει ασταμάτητα για τα κέρδη εργολάβων και ιδιωτών».

 

902gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου