«Σημασία έχει το πάθημα να γίνει μάθημα» και άλλα τέτοια αναμασούσαν κυβέρνηση και αστικά επιτελεία μετά τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές. Κι αν είχε μείνει και καμιά αμφιβολία για το τι εννοούν, μετά τις ανακοινώσεις τους, που προβλέπουν την επιχειρηματική «επέλαση» στα καμένα, ο νέος αναπτυξιακός νόμος που παρουσίασε η κυβέρνηση δεν αφήνει πολλά στη φαντασία. Ανάμεσα λοιπόν στις δεκάδες απαλλαγές και διευκολύνσεις - με στόχο όπως λέει η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου να καταστούν «περισσότερο ελκυστικά τα καθεστώτα ενισχύσεων του νόμου 4399/2016», δηλαδή του «αναπτυξιακού» νόμου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ο νέος νόμος έρχεται να προσθέσει νέες «παρεκκλίσεις» από τον πολεοδομικό και χωροταξικό σχεδιασμό για τις λεγόμενες «στρατηγικές επενδύσεις», ακόμα κι από το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο - σουρωτήρι! Χαρακτηριστικά, το κράτος «παίρνει πάνω του» έως και το μπάζωμα των αιγιαλών που κατόπιν θα παραχωρεί για εκμετάλλευση στους επιχειρηματικούς ομίλους! Η πολιτική της «γης - εμπόρευμα» που «παίρνει παραμάζωμα» τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον για τα συμφέροντα του κεφαλαίου, βάζει τις βάσεις για τις επόμενες τραγωδίες που θα πληρώσει ξανά ο λαός, αν με την πάλη του δεν βάλει τέλος στην αντιλαϊκή «σκυταλοδρομία».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΑΣΑ ετοιμάζονται να «σπείρουν» «μυστικούς πελάτες» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο «να καταγράφουν παράπονα, να εντοπίζουν προβλήματα και να αξιολογούν τους εργαζόμενους». Θα αξιολογούν συγκεκριμένα «την καθαριότητα των οχημάτων, τη συχνότητα των δρομολογίων, την τήρηση των μέτρων για τον κορονοϊό και τη συμπεριφορά των οδηγών». Μάλιστα, το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη υπογράψει σύμβαση με ιδιωτική εταιρεία γι' αυτόν το σκοπό και η δουλειά των «μυστικών πελατών» αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Σεπτέμβρη. Το ερώτημα είναι: Τι χρειάζονται η κυβέρνηση και η διοίκηση του Οργανισμού τις χαφιεδίστικες υπηρεσίες μιας ιδιωτικής εταιρείας, που οι υπάλληλοί της θα παριστάνουν τάχα τους επιβάτες και μεταξύ άλλων θα αξιολογούν τις συνθήκες στα ΜΜΜ και τη συμπεριφορά των οδηγών; Μήπως δεν ξέρουν τα προβλήματα που υπάρχουν σε όλα τα ΜΜΜ; Δεν έχουν ακούσει τις καταγγελίες των συνδικάτων, τα οποία εδώ και 18 μήνες ζητάνε μέτρα προστασίας εργαζομένων και επιβατών από τον κορονοϊό, που συνταξιδεύει σε κάθε δρομολόγιο και «κάνει πάρτι» στα σαρδεολοκούτια των λεωφορείων, του τραμ, των μέσων σταθερής τροχιάς; Μήπως δεν ξέρουν για την εξάντληση των οδηγών, λόγω του μειωμένου προσωπικού, των σαράβαλων οχημάτων, της πίεσης των δρομολογίων, της έλλειψης μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό; Αλλος είναι επομένως ο σκοπός τους: Να δημιουργήσουν άλλοθι για το σημερινό χάλι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ρίχνοντας το φταίξιμο σε εργαζόμενους και επιβάτες, για να «βγάλουν λάδι» το κράτος και τη διοίκηση του ΟΑΣΑ. Και βέβαια, να σπείρουν φόβο στο προσωπικό και να δρομολογήσουν νέες ανατροπές σε βάρος του, επιστρατεύοντας χαφιεδίστικες πρακτικές.
Εκτός από τους γραφικούς και περιθωριακούς Τζήμερο - Κρανιδιώτη, στη φασιστοσύναξη που διοργανώνει κάθε Αύγουστο στο Βίτσι η Ενωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού για να ξεράσει αντικομμουνισμό με αφορμή τη στρατιωτική ήττα του ΔΣΕ το 1949, συμμετείχε φέτος κι ο γνωστός για τις ακροδεξιές απόψεις του, βουλευτής της ΝΔ Κων. Μπογδάνος. Από την εκδήλωση δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε τα ναζιστικά κατακάθια της πρώην Χρυσής Αυγής, με εκπρόσωπο του φασιστικού μορφώματος «Ελληνες για την πατρίδα» να καταθέτει στεφάνι, εκ μέρους του καταδικασμένου Κασιδιάρη. Οι εκδηλώσεις αυτές είναι μνημείο χυδαίου αντικομμουνισμού, διαστρέβλωσης της Ιστορίας και μετεμφυλιακής προπαγάνδας, πέρα από κάθε ιδεολογική και πολιτική αντιπαράθεση με βάση τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα. Το γεγονός ότι επαναλαμβάνονται κάθε χρόνο, με διακριτική ανοχή ή στήριξη απ' όλες διαχρονικά τις κυβερνήσεις, δίνοντας βήμα σε κάθε λογής νοσταλγούς των ταγμάτων ασφαλείας και των δολοφονικών συμμοριών, όπως η ΠΑΟ, προκαλεί πολλά ερωτήματα. Ειδικά για το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, στο οποίο υπάγονται ως φορέας οι διοργανωτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου