Δεν πάνε παρά λίγες μέρες που οι καθηγητές ήταν στους δρόμους αρνούμενοι μια αξιολόγηση από τους ιθύνοντες νόες του οργανωμένου χάους και της σκόπιμης παραμόρφωσης, αυτής καθ' αυτής της σύνθετης λέξης που προκύπτει απ' την αξία και το λέγω - λόγος. Η εικόνα των θρανίων που μετατρέπονται σε αυτοσχέδια γέφυρα, για να μη μουσκέψουν και πνιγούν παιδιά μες στο ίδιο το σχολείο τους, δίνει άλλη βαρύτητα στη λέξη. Τα παιδιά αξιολογούνται με άριστα. Κι οι καθηγητές το ίδιο. Εμαθαν να επιβιώνουν και μετέτρεψαν την tabula rasa (τον άγραφο πίνακα) της μικρής ζωής τους σε γνώση επείγουσα κι αποτελεσματική. Οι δάσκαλοι πήραν τα πιτσιρίκια στην πλάτη, κι οι έφηβοι που το 'λεγε η καρδούλα τους βοήθησαν, ισορροπώντας και πλατσουρίζοντας, τους υπόλοιπους να περάσουν την εφευρετική θρανιογέφυρα και να γλιτώσουν τουλάχιστον το κορμί τους.