Αναρτήθηκε από
MANIER
Παρακολουθώντας
την επιχείρηση διάσωσης του φλεγόμενου πλοίου ανοιχτά της Κέρκυρας, η
οποία λαμβάνει χώρα από τις 04:00 το πρωϊ με έναν επιβεβαιωμένο νεκρό,
το μυαλό κάποιου υποσυνείδητα μπορεί να πάει στο άλλο ναυάγιο που ζεί η
χώρα εδώ και πέντε χρόνια και φαίνεται να οδεύει σε μια νέα φάση εντός
ευρωπαϊκού πλαισίου. Οι μεγαλεπίβολοι ευρωπαϊκοί πολιτικοί σχεδιασμοί
περί ανάπτυξης, σταθερότητας και ασφάλειας εγκλωβίστηκαν και
αποτεφρώθηκαν μέσα στο κουφάρι του Norman Atlantic ας ελπίσουμε όχι και
οι τύχες 312 επιβαινόντων που αφέθηκαν στη μοίρα τους και σίγουρα πήραν
ένα καλό μάθημα ότι το κόστος ζωής και στην ονειρεμένη Ευρώπη έχει
μειωθεί κατά πολύ.
Πέρα από τις εγκληματικές ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και της ΑΝΕΚ που ναύλωσε το πλοίο η επιχείρηση διάσωσης πραγματικά πήγε κατά διαόλου όχι
γιατί η κατάσταση ήταν «διαβολική» όπως ειπώθηκε αλλά γιατί στην Νέα Ευρώπη η αξία της ανθρώπινης ζωής έχει πάρει την κατιούσα ανεπιστρεπτί.
Ενώ η FRONTEXοποίηση σε Μεσόγειο και Αιγαίο έχει καθιερωθεί και οργανώνονται πανευρωπαϊκές επιχειρήσεις σκούπας και καταστολής μεταναστών το Ευρωπαϊκό σύστημα Ασφάλειας φαίνεται να καταρρέει σ` ένα ναυάγιο ρουτίνας.
Μετά από 3 ώρες φτάνουν στην περιοχή σκάφη του Ιταλικού Λιμενικού ανεπαρκή για αντιμετώπιση πυρκαγιών, αλλά και χωρίς εμφανές σχέδιο αντιμετώπισης από το Κέντρο επιχειρήσεων. Ήδη άτομα είχαν διασωθεί από καϊκια .Από τα 6 super puma «τα παντώς καιρού» επιχειρεί το ένα και αυτό με δυσκολίες .Η εκκένωση γίνεται με το σταγονόμετρο 2-6 άτομα κάθε φορά. Η τροφοδότηση των αεροσκαφών γίνεται επίγεια καθώς το ελικοπτεροφόρο τροφοδότητησης θα φτάσει στην περιοχή της πρωϊνές ώρες της Δευτερας,ένα από τα ρυμουλκά παθαίνει βλάβη,τέλος(;) οι Ιταλοί σαν τρίτη οικονομική δύναμη και κάνοντας χρήση του καθεστώτος επιτροπείας έχουν την απαίτηση να ρυμουλκηθεί το πλοίο ως το Πρίντεζι και όχι στον Αυλώνα που είναι παραδίπλα.Και όλα αυτά ενώ 312 άτομα περνάνε τις τελευταίες 20 ώρες στην κόλαση με αμφίβολη κατάληξη.
Πέρα από τις εγκληματικές ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και της ΑΝΕΚ που ναύλωσε το πλοίο η επιχείρηση διάσωσης πραγματικά πήγε κατά διαόλου όχι
γιατί η κατάσταση ήταν «διαβολική» όπως ειπώθηκε αλλά γιατί στην Νέα Ευρώπη η αξία της ανθρώπινης ζωής έχει πάρει την κατιούσα ανεπιστρεπτί.
Ενώ η FRONTEXοποίηση σε Μεσόγειο και Αιγαίο έχει καθιερωθεί και οργανώνονται πανευρωπαϊκές επιχειρήσεις σκούπας και καταστολής μεταναστών το Ευρωπαϊκό σύστημα Ασφάλειας φαίνεται να καταρρέει σ` ένα ναυάγιο ρουτίνας.
Μετά από 3 ώρες φτάνουν στην περιοχή σκάφη του Ιταλικού Λιμενικού ανεπαρκή για αντιμετώπιση πυρκαγιών, αλλά και χωρίς εμφανές σχέδιο αντιμετώπισης από το Κέντρο επιχειρήσεων. Ήδη άτομα είχαν διασωθεί από καϊκια .Από τα 6 super puma «τα παντώς καιρού» επιχειρεί το ένα και αυτό με δυσκολίες .Η εκκένωση γίνεται με το σταγονόμετρο 2-6 άτομα κάθε φορά. Η τροφοδότηση των αεροσκαφών γίνεται επίγεια καθώς το ελικοπτεροφόρο τροφοδότητησης θα φτάσει στην περιοχή της πρωϊνές ώρες της Δευτερας,ένα από τα ρυμουλκά παθαίνει βλάβη,τέλος(;) οι Ιταλοί σαν τρίτη οικονομική δύναμη και κάνοντας χρήση του καθεστώτος επιτροπείας έχουν την απαίτηση να ρυμουλκηθεί το πλοίο ως το Πρίντεζι και όχι στον Αυλώνα που είναι παραδίπλα.Και όλα αυτά ενώ 312 άτομα περνάνε τις τελευταίες 20 ώρες στην κόλαση με αμφίβολη κατάληξη.