Η φτήνια δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της τηλεόρασης
Δύσκολα βλέπεις το βίντεο ως το τέλος. Όσο εκπαιδευμένος κι αν είσαι στη φτήνια των reality, όσες φορές κι αν έχεις γίνει θεατής της φιλανθρωπίας των πλούσιων μέσα από στημένες ειδήσεις και πληρωμένες καταχωρήσεις, το θέαμα παραείναι σκληρό.
Τέσσερις youtubers μετράνε 1.000 ευρώ δίπλα από μία πισίνα και καλούν ντελιβεράδες, για να τους τα μοιράσουν ως ελεημοσύνη μεταμφιεσμένη σε φιλοδώρημα. Αυτό είναι το στόρι και γίνεται μόνο χειρότερο.
Το σπίτι έχει παντού κάμερες. Μέσα, έξω, στην είσοδο, καμία αντίδραση των ντελιβεράδων δεν ξεγλιστρά, ούτε η έκπληξη, ούτε η ευγνωμοσύνη, ούτε η συγκίνηση, είναι όλα εκεί εν αγνοία τους, βορά στις ορέξεις του εφηβικού fan base των youtubers που βαριέται γρήγορα. Ένα κακό new age reality που σε καλεί να το κλείσεις απ' το πρώτο λεπτό, από τη στιγμή που ακούς έναν απ' αυτούς τους τέσσερις να φωνάζει ενθουσιασμένος "ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ".