«Καπνός»
έγινε ο Αλέξης Τσίπρας από τη διαδήλωση της 17ης Νοέμβρη, όταν τα μπλοκ
του ΣΥΡΙΖΑ έφτασαν στο Σύνταγμα. Μια παρουσία που μάλιστα
πολυδιαφημίστηκε ως «κίνηση υψηλού συμβολισμού», αφού ένας «πρώην
πρωθυπουργός κατεβαίνει στην πορεία του Πολυτεχνείου», και τελικά
εξελίχθηκε σε μια ακόμα προσπάθεια καπηλείας των ηρωικών λαϊκών αγώνων.
Οπως αποδείχθηκε, ο πρώην πρωθυπουργός, αγαπημένος συνεργάτης και
«προτιμώμενος εταίρος» του Ντ. Τραμπ, κατέβηκε στην πορεία να βγάλει
κάμποσες ...σέλφι και να εξαφανιστεί. Φήμες που τον θέλουν να φτάνει
στην πρεσβεία όχι ως διαδηλωτής, αλλά ως επίσημος προσκεκλημένος του
Πάιατ, ελέγχονται. Αλλωστε, έχει τέτοια οικειότητα με τον πρέσβη, που
πάει και ...ακάλεστος. Καλοί λοιπόν οι «συμβολισμοί» για τον ΣΥΡΙΖΑ,
αλλά καλύτερα να αποφεύγονται παρεξηγήσεις μεταξύ των «διαβολικά καλών»
παλιόφιλων...
Το ατσάλι δένεται στη μεγάλη φωτιά και στο δυνατό ψύχος. Τότε γίνεται δυνατό και τίποτα δεν φοβάται. Έτσι ατσαλώθηκε και η δική μας γενιά και έμαθε να μην παραδίδεται! Νικολάϊ Οστρόφσκι EΠIKOIΝΩΝΙΑ drasistooraiokastro@gmail.com
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019
ΝΑΤΟική προπαγάνδα σε μαθητές Δημοτικού!
Το νέο απαράδεκτο κρούσμα αφορά το 3ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη,
η Διεύθυνση του οποίου αποφάσισε να διοργανώσει «εκπαιδευτική» εκδρομή
στο στρατηγείο του ΝΑΤΟ στη Νάπολη της Ιταλίας, μετά από πρόσκληση του
ιμπεριαλιστικού οργανισμού στο πλαίσιο της προπαγανδιστικής Εκστρατείας
«WeAreNATO», που από το 2017 έχει στόχο οι νέοι να «κατανοήσουν την
αποστολή και το όραμα» (!) της ιμπεριαλιστικής Συμμαχίας που αιματοκυλά
τους λαούς.
Μάλιστα, η Διεύθυνση του σχολείου «πανηγυρίζει» ότι είναι το πρώτο Δημοτικό Σχολείο της Ελλάδας που θα επισκεφθεί το ΝΑΤΟ. Θυμίζουμε ότι στα Γυμνάσια η άθλια «πρωτιά» φαίνεται να ανήκει στο 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, που πραγματοποίησε τη σχετική δράση πέρσι και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα.
Μάλιστα, η Διεύθυνση του σχολείου «πανηγυρίζει» ότι είναι το πρώτο Δημοτικό Σχολείο της Ελλάδας που θα επισκεφθεί το ΝΑΤΟ. Θυμίζουμε ότι στα Γυμνάσια η άθλια «πρωτιά» φαίνεται να ανήκει στο 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, που πραγματοποίησε τη σχετική δράση πέρσι και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα.
Φτάνει η τόση «ισότητα»...
Της Κάλι Καρά
Στα απογοητευτικά ευρήματα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα Φύλου, η ανισότητα εμφανίζεται με μικρές αποκλίσεις σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο, με τη χώρα μας να βρίσκεται πάλι στην τελευταία θέση ανάμεσα στους «28». Είναι η μόνη χώρα που επιδείνωσε τη θέση της από την έκδοση του πρώτου Δείκτη Ισότητας Φύλου το 2013.
Τα «χρυσά κουτάλια» με τα οποία θα έτρωγαν και οι γυναίκες της χώρας μας μέσα στην ΕΕ καταγράφονται αδυσώπητα σε όλους τους δείκτες της ζωής τους, με πρωταρχικό αυτόν του δικαιώματος στην εργασία (υποεκπροσώπηση στο εργατικό δυναμικό τη λένε).
Μόλις το 49% των Ελληνίδων απασχολείται έναντι 67% των Ευρωπαίων γυναικών, ενώ την τελευταία θέση κατέχει η χώρα μας στην πλήρη απασχόληση.
Στα απογοητευτικά ευρήματα του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα Φύλου, η ανισότητα εμφανίζεται με μικρές αποκλίσεις σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο, με τη χώρα μας να βρίσκεται πάλι στην τελευταία θέση ανάμεσα στους «28». Είναι η μόνη χώρα που επιδείνωσε τη θέση της από την έκδοση του πρώτου Δείκτη Ισότητας Φύλου το 2013.
Τα «χρυσά κουτάλια» με τα οποία θα έτρωγαν και οι γυναίκες της χώρας μας μέσα στην ΕΕ καταγράφονται αδυσώπητα σε όλους τους δείκτες της ζωής τους, με πρωταρχικό αυτόν του δικαιώματος στην εργασία (υποεκπροσώπηση στο εργατικό δυναμικό τη λένε).
Μόλις το 49% των Ελληνίδων απασχολείται έναντι 67% των Ευρωπαίων γυναικών, ενώ την τελευταία θέση κατέχει η χώρα μας στην πλήρη απασχόληση.
«Απελευθέρωση» κερδών
Πηγή:
Eurokinissi
Το νέο αντιλαϊκό νομοσχέδιο που συζητείται από χτες στη Βουλή έρχεται να προωθήσει ακόμα πιο επιθετικά τη στρατηγική του κεφαλαίου και της ΕΕ για την «απελευθέρωση» της αγοράς Ενέργειας, την οποία υπηρέτησαν προσηλωμένα όλες οι κυβερνήσεις ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του '90, με αποκορύφωμα το 3ο μνημόνιο που ψήφισαν «παρέα».
Μέσα απ' αυτήν την πορεία, οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στην Ενέργεια βγήκαν πολλαπλά κερδισμένοι, ενώ η πικρή πείρα των εργαζομένων και του λαού από την «απελευθέρωση» και τις ιδιωτικοποιήσεις είναι αποκαλυπτική: Χτύπημα μισθών και δικαιωμάτων, εντατικοποίηση, «απογείωση» των εργατικών «ατυχημάτων» για τους εργαζόμενους στον κλάδο, πανάκριβα τιμολόγια και ενεργειακή φτώχεια για τα εργατικά - λαϊκά νοικοκυριά, ανελέητο κυνηγητό όσων αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς - φωτιά...
Αυτήν την επίθεση έρχεται να εντείνει το τωρινό νομοσχέδιο, «καθαρίζοντας το έδαφος» για την παραπέρα ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και της ΔΕΠΑ, ανοίγοντας νέα πεδία κερδοφορίας και διασφαλίζοντας νέα «δώρα» για το μεγάλο κεφάλαιο για τις μπίζνες στις ΑΠΕ.
«Πανεπιστήμιο ΑΕ»: Με τη σφραγίδα της Μπολόνια
Λίγο πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου
για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να
σερβίρει ως κάτι «νέο» και «καινοτόμο» τη μεταρρύθμιση που ετοιμάζει στα
πανεπιστήμια και συκοφαντεί τους φοιτητές που αντιδρούν ότι με τους
αγώνες τους εμποδίζουν τάχα την αναβάθμισή τους. Ομως αυτό που έχει «στα
σκαριά» η ΝΔ, ούτε «νέο» είναι για τους φοιτητές, ούτε «καινοτόμο». Κι
αυτό το ξέρει η ίδια, όσο και τα άλλα κόμματα, που ανεβαίνουν τάχα στα
κάγκελα για να καταγγείλουν την πολιτική της, ενώ υλοποίησαν ως
κυβέρνηση και σήμερα στηρίζουν το ίδιο σχέδιο για την τριτοβάθμια
εκπαίδευση, που φέρει τη σφραγίδα της Μπολόνια και στοχεύει στη
διαμόρφωση του λεγόμενου «Ενιαίου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης» (ΕΧΑΕ). Να
ποια είναι η αλήθεια πίσω από τον ψευτοκαβγά τους: Η Διακήρυξη της
Μπολόνια, που υπεγράφη τον Ιούνη του 1999 από τους υπουργούς Παιδείας 29
ευρωπαϊκών κρατών (σήμερα τη στηρίζουν 48 χώρες, μέλη και μη μέλη της
ΕΕ), προέβλεπε ότι η Εκπαίδευση πανεπιστημιακού επιπέδου στην Ευρώπη θα
αναπτυσσόταν στη βάση «κοινά συμφωνημένων αρχών», όπως η διάσπαση των
σπουδών σε κύκλους, η αντιστοίχιση ακαδημαϊκών τίτλων και προσόντων, η
εξατομίκευση της εκπαίδευσης, η καθιέρωση των πιστωτικών μονάδων, η
προώθηση της κινητικότητας φοιτητών και ερευνητών, η ιδιωτικοποίηση
πτυχών της λειτουργίας των πανεπιστημίων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)