Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Τότε και τώρα

 

Τον Ιούλη του 2023 ισραηλινές Ενοπλες Δυνάμεις εξαπέλυσαν αεροπορικές επιδρομές στη Λωρίδα της Γάζας. Οπως μετέδιδαν τότε τα ΜΜΕ, επρόκειτο για τη μεγαλύτερη επιχείρηση του ισραηλινού στρατού εδώ και χρόνια, με την κινητοποίηση εκατοντάδων στρατιωτών, τεθωρακισμένων, μη επανδρωμένων αεροσκαφών, μηχανημάτων έργου που διέλυαν κτίρια και δρόμους. Στο στόχαστρο βρέθηκε ο προσφυγικός καταυλισμός της Τζενίν, όπου σκοτώθηκαν πολλοί Παλαιστίνιοι. Τότε, λοιπόν, με τις εικόνες της ισραηλινής θηριωδίας να διαδέχονται η μία την άλλη, ο ύπατος αρμοστής του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα είχε ζητήσει απλά ...«να σταματήσει η βία». Το δε υπουργείο Εξωτερικών της Γερμανίας σημείωνε σε ανακοίνωσή του ότι «το Ισραήλ έχει δικαίωμα να αμυνθεί, αλλά πρέπει να σεβαστεί την αναλογικότητα όπως αυτή ορίζεται στο Διεθνές Δίκαιο». Δηλαδή, σκοτώστε και σφάξτε, αλλά «διακριτικά», μη σας βλέπει ο κόσμος! Από κοντά και ο Βρετανός πρωθυπουργός, που είχε καλέσει τον ισραηλινό στρατό «να επιδείξει αυτοσυγκράτηση στην επιχείρησή του». Τότε λοιπόν «σφύριζαν αδιάφορα» για τη σφαγή. Τώρα, εκτός από το να εξοντώνουν ξανά αμάχους και μικρά παιδιά, μας βομβαρδίζουν και με ένα σωρό κάλπικες ειδήσεις, με μόνο στόχο να δικαιολογήσουν τα άθλια εγκλήματα του Ισραήλ και τη στήριξη που του παρέχουν οι ΑμερικανοΝΑΤΟικοί σύμμαχοί του.

Γιώργος Ηρακλέους – Το σκοτεινό μονοπάτι… (για την Παλαιστίνη)

 


 

Μυρίζουνε πένθιμα τα λουλούδια στους κήπους,
οι απουσίες βρήκανε άλλες πολιτείες
και χαθήκανε για πάντα,
οι νεκροί ανακαλύψανε θρησκείες πιο ειρηνικές… 

Προγονικό μέλλον δεν έχει πια,
γέρασε το πρόσωπο της μοίρας μας,
οι δρόμοι γίνανε παιδιά της φρίκης και του φόνου!
Η μνήμη φυλλοροεί, θαμπώνει,
βαθύ ποτάμι με αίμα η Παλαιστίνη,
μιλάει, φωνάζει, εκεί που εμείς σωπαίνουμε! 

Βάζαμε και Νέτφλιξ… (VIDEO)


 
 

«Είναι ο έβδομος βομβαρδισμός της Χαμάς». «Για ένατη φορά σήμερα επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό». Τα λόγια αυτά ανήκουν στον ανταποκριτή του γνωστού ειδησεογραφικού site στο Ισραήλ, από την πόλη Ασκελόν.

Μόνο που «το σκηνικό που επαναλαμβάνεται», είναι μάλλον… όντως σκηνικό και οι «δραματικές εικόνες» που μεταδίδει δείχνουν από την είσοδο του νοσοκομείου να μπαίνουν οι ίδιοι «τραυματίες»… και στον έβδομο και στον ένατο βομβαρδισμό που περιγράφει. Δεν περιμέναμε βέβαια και καμιά σκηνοθεσία για Όσκαρ από το Γραφείο Τύπου του ισραηλινού υπουργείου Άμυνας που όπως μαθαίνουμε σε άλλο βίντεο οργανώνει την «ανταπόκριση» από τους «τόπους των φριχτών εγκλημάτων».

ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ Καταγγέλλει το νέο προκλητικό «δώρο» 85 εκατομμυρίων ευρώ της κυβέρνησης προς τους κατασκευαστικούς ομίλους

 

 

Το νέο προκλητικό «δώρο» 85 εκατομμυρίων ευρώ της κυβέρνησης στους κατασκευαστικούς ομίλους για την υποθαλάσσια αρτηρία, καταγγέλλει η Κομματική Οργάνωση Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ. 

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση - καταγγελία αναφέρει: 

«Η έγκριση του υπουργού Υποδομών για τη  δέσμευση 85 εκατομμυρίων ευρώ ως αποζημίωση προς την κοινοπραξία "Θερμαϊκή Οδός" (Άκτωρ Παραχωρήσεις (Ελλάκτωρ) - Archirodon - Boskalis) για την υποθαλάσσια αρτηρία η οποία δεν κατασκευάστηκε ποτέ, είναι ένα ακόμα παράδειγμα που δείχνει ότι ο λαός είναι συνεχώς πολλαπλά χαμένος στο πλαίσιο του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης. H ιεράρχηση, ο σχεδιασμός και η παραγωγή έργων υποδομών προχωρούν με γνώμονα τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων.

«Εθελοντική» εξαήμερη εργασία φέρνουν η κυβέρνηση και η διοίκηση!

 

Προσλήψεις εργαζομένων με κατοχυρωμένα δικαιώματα για να μην «κουτουλάνε» στο τιμόνι, απαιτεί η ΔΑΣ

 

φωτ.αρχείου
φωτ.αρχείου
Με «εθελοντική» εξαήμερη εργασία των οδηγών, εφαρμόζοντας τον νόμο Γεωργιάδη, προσπαθούν κυβέρνηση, ΟΑΣΘ και η πλειοψηφία του ΔΣ του Συνδικάτου να δώσουν «λύση» στο δραματικό έλλειμμα οδηγών που η κυβερνητική πολιτική φέρνει στον Οργανισμό.

Η απόφαση αυτή λήφθηκε με πρόσχημα την άσχημη κατάσταση του βασικού συγκοινωνιακού φορέα της πόλης, ενόψει του κυκλοφοριακού χάους που θα δημιουργηθεί με την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του fly over.

Το βασικό πρόβλημα εντοπίζεται στην έλλειψη οδηγών, αφού από τους 1.700 οδηγούς που ήταν κάποτε έχουν απομείνει 800 και για να κυκλοφορήσουν τα 370 λεωφορεία που υποχρεούται με βάση τον νόμο να κινεί καθημερινά ο ΟΑΣΘ πρέπει να προσληφθούν 400 οδηγοί.

Αυτό το έλλειμμα, λοιπόν, επιδιώκουν να καλυφθεί με την «εθελοντική» εξαήμερη εργασία των οδηγών.

Ετσι, στο ΔΣ του Συνδικάτου των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στις 10/10 οι παρατάξεις της πλειοψηφίας «ΕΝΟΤΗΤΑ», «ΔΡΟΜΕΑΣ» και ΔΑΚΕ πήραν την απόφαση να εργάζονται οι λιγοστοί οδηγοί του ΟΑΣΘ στις μέρες των ρεπό και των κανονικών αδειών τους με «τυράκι» μια προσαύξηση 40%, υλοποιώντας τον νόμο έκτρωμα του Γεωργιάδη.