Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Τώρα θυμώνεις , ξεφυσάς κι όλο ρωτάς που σταματάει αυτή η άγρια κατηφόρα

 
 

Στο σφυρί ακόμη και στρατιωτικά αεροδρόμια.
 
 
 
Στο σφυρί ακόμη και στρατιωτικά αεροδρόμια. Η κυβέρνηση δεν βάζει φρένο πουθενά και δεν φαίνεται διατεθειμένη να πει όχι σε καμία από τις απαιτήσεις της τρόϊκας.

Τι γίνεται με τα στρατιτωτικά αεροδρόμια κα πως θα…πουληθούν; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;

Η δημοσιογράφος Κύρα Αδάμ, μ΄ ένα δισέλιδο ρεπορτάζ της στην εφημερίδα Επενδυτής εξηγεί την …βιασύνη της κυβέρνησης να δώσει σε ιδιώτες την εκμετάλλευση 37 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας ,αλλά επισημαίνει και τα πολλά “αγκάθια” που θα αντιμετωπίσει στην υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

Γράφει η Κύρα Αδάμ:

“Η δέσμευση αυτή περιλαμβάνεται ρητά στο Μνημόνιο το οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «..από τον Μάρτιο του 2012 έως τον Δεκέμβριο η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στη διαδικασία για την παραχώρηση των κρατικών αερολιμένων που βρίσκονται στα στρατιωτικά αεροδρόμια, (σσ. της Πολεμικής Αεροπορίας)..»
Τα στρατιωτικά αεροδρόμια είναι αυτά της Σούδας (Χανίων), της Καρπάθου, της Λήμνου, της Σκύρου, του Βόλου, της Καλαμάτας, του Αράξου και του Ακτίου. Τα στρατιωτικά αυτά αεροδρόμια παρέχουν προσωπικό και μέσα για την εξυπηρέτηση της εναέριας κυκλοφορίας των πολιτικών αεροσκαφών ( προσέγγιση, προσγείωση- απογείωση, αναχώρηση) πυροσβεστικά μέσα, διασωστικα μέσα τηλεπικοινωνίες, ΔΕΗ, ύδρευση, καθαριότητα κλπ). Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η Πολεμική Αεροπορία «προσφέρει» στο Δημόσιο περί τα 40 εκατομ ευρω ετησίως, ποσό που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να παρέχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Παράλληλα το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ανδραβίδας παρέχει υπηρεσίες προσέγγισης – αναχώρησης στα αεροδρόμια Ζακύνθου και Κεφαλονιάς, τα οποία από το Μάιο ως τον Σεπτέμβριο λειτουργούν επί 24ωρης βάσης και έτσι το ωραριο αυτό επιβάλλεται και στην Ανδραβιδα.
Επίσης η Σούδα λειτουργεί επί 24ωρης βάσης όλο τον χρόνο λόγω των πολιτικών αεροπλάνων, με αποτέλεσμα η ΠΑ να πληρώνει μόνο για τη ΔΕΗ 2 εκατ ευρώ.