31-07-2019
Ο άνθρωπος που φωτογραφιζόταν με κλιπσάκια στη ζώνη του αυτοκινήτου,
παραδίδει μαθήματα κοινωνικής υπευθυνότητας σε “τζαμπατζήδες
αποβράσματα”.
Μπορεί το όνομα Θανάσης Καναούτης στο πρώτο άκουσμα να μη θυμίζει και
πολλά. Όλοι όμως θα το θυμηθούν αν ακουστεί πλάι του η λέξη “τρόλεϊ”
και “χωρίς εισιτήριο”. Ήταν το 19χρονο παιδί που έχασε τη ζωή του στο
Περιστέρι, στη διάρκεια διαπληκτισμού με ελεγκτή στο τρόλεϊ.
Κατά των αξιότιμο νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, (χαρτοφυλάκιο παρεμφερές με εκείνο που κατείχε ο “εθνάρχης” θείος του πριν πρωθυπουργοποιηθεί το 1955, και δεν ξέρουμε αν υπήρξε κάποια σημειολογία στην τοποθέτησή του εκεί), Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα, ο νέος αυτός ήταν “απόβρασμα της κοινωνίας”.
Πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνεύσει κανείς τη δήλωσή του, σε μια από τις πρώτες του “μεθυπουργικές” συνεντεύξεις, πως όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό (εικάζουμε πως δεν εξαιρεί τα άλλα ΜΜΜ), είναι τζαμπατζήδες και “ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας”.
Απόβρασμα βέβαια δεν είναι μόνο ο νεκρός νέος, αλλά κι όλοι εμείς κι εσείς που κάποτε στη ζωή σας δε χτυπήσατε εισιτήριο σε λεωφορείο, τρόλεϊ και μετρό. Μην ξεχνάτε ότι στην πολιτισμένη Ευρώπη, στη Γερμανία παραδείγματος χάρη, τα αποβράσματα τιμωρούνται αυστηρότατα, ενώ μέχρι πρότινος θεωρούνταν και ποινικό αδίκημα η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο.
Αντιθέτως, υπουργός Μεταφορών που πριν λίγο καιρό πόζαρε περιχαρής με συνάδελφό του στο Ίνσταγκραμ, έχοντας κλιπσάκι για να μην ενοχλεί η ειδοποίηση για τη ζώνη ασφαλείας, είναι πρότυπο υπεύθυνου πολίτη και της φιλελεύθερης αφρόκρεμας της χώρας. Εξάλλου ζήτησε και συγγνώμη ο άνθρωπος, τι άλλο να κάνει δηλαδή;
Μήπως να ασχοληθεί με το κακό χάλι του στόλου των ΜΜΜ, την έλλειψη ανταλλακτικών και προσωπικού, με αποτέλεσμα ειδικά τώρα μες στο κατακαλόκαιρο τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ κυρίως να περνούν με συχνότητες 30, 40 και παραπάνω λεπτών ανάλογα τη γραμμή, την ώρα και την κίνηση;
Μήπως να ασχοληθεί με το ότι ο κλιματισμός σε όλα τα μέσα, ακόμα και αυτές τις μέρες του καύσωνα, δεν είναι καθόλου δεδομένος για όλες τις ώρες λειτουργίας τους; Μήπως με το ότι συχνά για να πας σε γειτονικό δήμο, πρέπει να κάνεις το γύρο της Αθήνας ή με το ότι πολλές συνοικίες έχουν υποτυπώδη σύνδεση έστω με το πλησιέστερο μετρό ή το κέντρο; Μα τι λέτε τώρα, ας πλήρωναν τα αποβράσματα-τζαμπατζήδες να σας έβαζε και τζάμπα γουάι – φάι στα μέσα. Ναι, αυτό που θα έφερνε ο Αντώνης Σαμαράς σε όλη την Ελλάδα ντε.
Θέση για το θέμα πήρε και το ΚΚΕ, υποδεικνύοντας ποιες θα έπρεπε αν είναι οι πραγματικές ανησυχίες του νέου υπουργού:
Κατά των αξιότιμο νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, (χαρτοφυλάκιο παρεμφερές με εκείνο που κατείχε ο “εθνάρχης” θείος του πριν πρωθυπουργοποιηθεί το 1955, και δεν ξέρουμε αν υπήρξε κάποια σημειολογία στην τοποθέτησή του εκεί), Κώστα Καραμανλή του Αχιλλέα, ο νέος αυτός ήταν “απόβρασμα της κοινωνίας”.
Πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνεύσει κανείς τη δήλωσή του, σε μια από τις πρώτες του “μεθυπουργικές” συνεντεύξεις, πως όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό (εικάζουμε πως δεν εξαιρεί τα άλλα ΜΜΜ), είναι τζαμπατζήδες και “ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας”.
Απόβρασμα βέβαια δεν είναι μόνο ο νεκρός νέος, αλλά κι όλοι εμείς κι εσείς που κάποτε στη ζωή σας δε χτυπήσατε εισιτήριο σε λεωφορείο, τρόλεϊ και μετρό. Μην ξεχνάτε ότι στην πολιτισμένη Ευρώπη, στη Γερμανία παραδείγματος χάρη, τα αποβράσματα τιμωρούνται αυστηρότατα, ενώ μέχρι πρότινος θεωρούνταν και ποινικό αδίκημα η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο.
Αντιθέτως, υπουργός Μεταφορών που πριν λίγο καιρό πόζαρε περιχαρής με συνάδελφό του στο Ίνσταγκραμ, έχοντας κλιπσάκι για να μην ενοχλεί η ειδοποίηση για τη ζώνη ασφαλείας, είναι πρότυπο υπεύθυνου πολίτη και της φιλελεύθερης αφρόκρεμας της χώρας. Εξάλλου ζήτησε και συγγνώμη ο άνθρωπος, τι άλλο να κάνει δηλαδή;
Μήπως να ασχοληθεί με το κακό χάλι του στόλου των ΜΜΜ, την έλλειψη ανταλλακτικών και προσωπικού, με αποτέλεσμα ειδικά τώρα μες στο κατακαλόκαιρο τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ κυρίως να περνούν με συχνότητες 30, 40 και παραπάνω λεπτών ανάλογα τη γραμμή, την ώρα και την κίνηση;
Μήπως να ασχοληθεί με το ότι ο κλιματισμός σε όλα τα μέσα, ακόμα και αυτές τις μέρες του καύσωνα, δεν είναι καθόλου δεδομένος για όλες τις ώρες λειτουργίας τους; Μήπως με το ότι συχνά για να πας σε γειτονικό δήμο, πρέπει να κάνεις το γύρο της Αθήνας ή με το ότι πολλές συνοικίες έχουν υποτυπώδη σύνδεση έστω με το πλησιέστερο μετρό ή το κέντρο; Μα τι λέτε τώρα, ας πλήρωναν τα αποβράσματα-τζαμπατζήδες να σας έβαζε και τζάμπα γουάι – φάι στα μέσα. Ναι, αυτό που θα έφερνε ο Αντώνης Σαμαράς σε όλη την Ελλάδα ντε.
Θέση για το θέμα πήρε και το ΚΚΕ, υποδεικνύοντας ποιες θα έπρεπε αν είναι οι πραγματικές ανησυχίες του νέου υπουργού:
«Η τοποθέτηση του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλή ότι όποιος δεν πληρώνει το εισιτήριο του Μετρό θα πρέπει να νοιώθει “απόβρασμα της κοινωνίας” είναι απαράδεκτη και προσβλητική.
Ο Κ. Καραμανλής αντί να υβρίζει, καλά θα κάνει να φροντίσει να μειωθεί το μεγάλο -και σε πολλές περιπτώσεις απαγορευτικό- κόστος που πληρώνουν για τις μεταφορές τους τα λαϊκά στρώματα, όπως επίσης να αντιμετωπιστούν οι υποβαθμισμένες υπηρεσίες και η εντατικοποίηση της δουλειάς των εργαζομένων στις συγκοινωνίες, που δημιουργεί κινδύνους ακόμα και για την ασφάλεια των επιβατών».Αλλά τι άλλο θα περίμενε κανείς από αποβράσματα του Περισσού;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου