Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Για ποια συμφέροντα;




Η δήλωση του πρωθυπουργού μετά από συνάντηση στο Νταβός με τον Ζ. Ζάεφ ότι «η επίλυση των διαφορών μας με την ΠΓΔΜ δεν αποτελεί υποχρέωσή μας έναντι τρίτων, αλλά έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση των μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων εθνικών μας συμφερόντων» και ότι η μη επιτάχυνση της ένταξης της γειτονικής χώρας σε ΝΑΤΟ και ΕΕ «θα αποβεί τελικά σε βάρος της Ελλάδας» δεν δείχνει μόνο την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να πρωταγωνιστήσει στους ευρωατλαντικούς σχεδιασμούς, προς όφελος της αστικής τάξης.

Προδίδει ταυτόχρονα την προσπάθειά της να εκβιάσει τη συναίνεση του λαού σ' αυτούς τους σχεδιασμούς, κινδυνολογώντας με απειλές για την ασφάλεια και τη σταθερότητα στην περιοχή, αλλά και στο στόχο της οικονομικής ανάκαμψης, τον οποίο στηρίζουν όλα τα κόμματα του κεφαλαίου στην Ελλάδα, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές για το πώς και με ποια ανταλλάγματα μπορεί καλύτερα να υπηρετηθεί το συμφέρον της ελληνικής αστικής τάξης, μέσα από την «ευρωατλαντική ολοκλήρωση» των Βαλκανίων.

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Η Καθαρά Δευτέρα και τα βρώμικα μυαλά…

 


20-02-2018 
 
Ενώ στο Καρναβάλι της Ιτέας, οι τοπικές αρχές παρέδιδαν δωρεάν μαθήματα ρατσισμού, με αφόρητα κλισέ για τους αλλοδαπούς που γλεντάνε εις βάρος των Ελλήνων που πεινάνε, κάπου αλλού φρόντιζαν να περάσουν με τους χαρταετούς τα σωστά μηνύματα…

Την ώρα που στο Καρναβάλι της Ιτέας, οι τοπικές αρχές παραδίδουν δωρεάν μαθήματα ρατσισμού, με αφόρητα κλισέ για τους αλλοδαπούς που γλεντάνε εις βάρος των Ελλήνων που πεινάνε…





Κάπου αλλού φρόντισαν να περάσουν τα σωστά μηνύματα και με τη σωστή ορθογραφία…



Παρεμπιπτόντως -και με αφορμή την Καθαρά Δευτέρα- καθαρές φυλές υπάρχουν μόνο σε βρώμικα, νοσηρά μυαλά…

http://www.katiousa.gr

Ένα καρβέλι ψωμί την εβδομάδα


"Οι μισθοί της εργασίας -λέει ο Τζ. Στ. Μιλλ- δεν έχουν παραγωγική δύναμη, είναι η τιμή τής παραγωγικής δύναμης. Όπως η τιμή των ίδιων των μηχανών έτσι και οι μισθοί τής εργασίαςδε συντελούν καθόλου στην παραγωγή των εμπορευμάτων που γίνεται από την ίδια την εργασία. Αν ήταν δυνατόν η εργασία να αποχτιέται χωρίς να αγοράζεται, τότε θάταν περιττοί οι μισθοί τής εργασίας". Αν όμως οι εργάτες θα μπορούσαν να ζουν με αέρα, δε θάταν δυνατό ν' αγοραστούν με καμιά τιμή. Επομένως, το μη-κόστος τους αποτελεί όριο με τη μαθηματική έννοια της λέξης, δηλ. όριο που ποτέ δε μπορεί να το φτάσει κανείς, μα που πάντα μπορεί να το πλησιάζει. Μόνιμη τάση του κεφαλαίου είναι να υποβιβάσει τους εργάτες ίσαμε αυτό το μηδενιστικό επίπεδο.

Ο συγγραφέας του "Essay on Trade and Commerce", ένας συγγραφέας του 18ου αιώνα που τον έχω αναφέρει συχνά, προδίνει μονάχα το πιο ενδόμυχο μυστικό τού αγγλικού κεφαλαίου, όταν κηρύχνει πως ιστορικό ζωτικό καθήκον τής Αγγλίας είναι να κατεβάσει τον αγγλικό μισθό εργασίας στο γαλλικό και ολλανδικό επίπεδο. Ανάμεσα στ' άλλα λέει με αφέλεια: "Αν όμως οι φτωχοί μας (πρόκειται για τεχνική έκφραση που εννοεί τους εργάτες) θέλουν να ζουν στην πολυτέλεια... πρέπει φυσικά η εργασία τους νάναι ακριβή... Φτάνει μόνο να ρίξουμε μια ματιά στον τρομαχτικό σωρό των περιττών πραγμάτων (heap of superfluties) που καταναλώνουν οι εργάτες μας της μανουφακτούρας όπως λ.χ. το ρακί, το τζιν, το τσάι, τη ζάχαρη, τα φρούτα που έρχονται από το εξωτερικό, τη δυνατή μπύρα, τα σταμπάτα υφάσματα, τον ταμπάκο, τον καπνό κλπ".

Ανώφελες οι αιτήσεις σε ΕΦΚΑ, για την επιστροφή όλων των κρατήσεων ΕΟΠΥΥ







Ανώφελες και χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα είναι οι αιτήσεις που καταθέτουν συνταξιούχοι στον ΕΦΚΑ, διεκδικώντας την επιστροφή όλων των ποσών από τις κρατήσεις ΕΟΠΥΥ. 

Χιλιάδες «συνταξιούχοι» έλαβαν «κουτσουρεμένες επιστροφές από τα εν λόγω αναδρομικά και αυτό συνέβη διότι στον υπολογισμό δεν ελήφθησαν υπόψη οι κρατήσεις που αφορούν τα ποσά της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης. Αυτό δεν έγινε αυθαίρετα από τον ΕΦΚΑ, αλλά προκύπτει από νόμο που πέρασε στη Βουλή η κυβέρνηση, το Νοέμβριο του 2017.

Συγκεκριμένα με το άρθρο 2 του νόμου 4501, που ψηφίστηκε στη Βουλή στις 22-11-17, ορίστηκε ότι ο υπολογισμός για την επιστροφή των κρατήσεων υπέρ ΕΟΠΥΥ, θα γίνει με βάση τους νόμους 4024, 4051 και 4093. 

ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ



Η «δικτατορία του Κόμματος» και η δικτατορία του κεφαλαίου
 
 
Τα προηγούμενα, αν και παράλογα, είναι απαραίτητα προκειμένου να οικοδομηθεί η εικόνα της δικτατορικής κομμουνιστικής εξουσίας, όπως υποστηρίζουν περισπούδαστα οι συνομιλούντες, η οποία στηρίζεται στην τρομοκρατία. Φυσικά, ως μέγιστη τρομοκρατία οι αστοί αντιλαμβάνονται την άρνηση του ατομικού συμφέροντος ιδιοποίησης των προϊόντων ξένης εργασίας. Πάνω σε αυτό διαμορφώνουν μια αντίληψη για το άτομο σε αντιπαράθεση με τον κοινωνικό ρόλο του:«Το βασικό σημείο σε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς είναι ότι δεν αναγνωρίζει το άτομο, ως δρώντα της Ιστορίας (...) το άτομο υποτάσσεται σε μια συλλογικότητα (...) το προλεταριάτο στην περίπτωση των κομμουνιστικών καθεστώτων».62

Μάλιστα, ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα63, ο Θ. Διαμαντόπουλος πρόσθεσε:
«Τα προπλάσματα, ως απόπειρα ολοκληρωτισμού, είναι πολύ πιο παλιά. Δηλαδή, ήταν στη Γαλλική Επανάσταση ο Γράκχος Μπαμπέφ. Μιλάει για πλήρη κατάργηση κάθε ιδιοκτησιακής σχέσης. Χωρίς τη δυνατότητα του ανθρώπου να συσχετίζεται με το προϊόν της εργασίας του, υπάρχει ένα στοιχείο ολοκληρωτισμού».64

Δεν θέλουν καν να σκεφτούν ότι την κατάργηση της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας την επιτάσσει ο κοινωνικός χαρακτήρας της εργασίας. Επίσης, ότι την κατάργηση της δυνατότητας του ανθρώπου να συσχετίζεται με το προϊόν της εργασίας του την επέφερε ο καπιταλισμός, δηλαδή η καπιταλιστική βιομηχανική υπεροχή επί της ατομικής, οικοτεχνικής, βιοτεχνικής εργασίας. Αλλωστε, η μετοχική καπιταλιστική ιδιοκτησία είναι εν μέρει η άρνηση της καθαρά ατομικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής, αν και διατηρεί βέβαια τη δυνατότητα ιδιοποίησης ξένης εργασίας και μάλιστα συγκεντρωμένης σε μεγάλο βαθμό.

Σήμερα η συγκέντρωση ενάντια στην καταστολή και την τρομοκρατία

Φωτό αρχείου

Φωτό αρχείου

Συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων, σήμερα Τρίτη 20 Φλεβάρη, στις 11.30 π.μ., με σύνθημα «Κάτω τα ξερά σας από τα Συνδικάτα», οργανώνει το ΠΑΜΕ, με αφορμή τη νέα δίκη 35 στελεχών του, που διώκονται για κινητοποίηση που οργανώθηκε το Γενάρη του 2013 στο υπουργείο Εργασίας.

Σε μαζική συμμετοχή στην κινητοποίηση στα δικαστήρια καλούν το Εργατικό Κέντρο Πειραιά, η Ομοσπονδία Εργαζομένων στο Φάρμακο, η Ομοσπονδία Εργαζομένων σε Κλωστοϋφαντουργία - Ιματισμό - Δέρμα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λογιστών, το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών, η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας, το Συνδικάτο Ηλεκτρολόγων ν. Αττικής, το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας, ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας, το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής, το ΣΕΤΗΠ, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης», οι Λαϊκές Επιτροπές, σωματεία και φορείς Ιλίου, Πετρούπολης, Αγίων Αναργύρων, Καματερού, το κλαδικό Σωματείο Ενέργειας, το Σωματείο Εργαζομένων στην Ιδιωτική Υγεία ν. Αττικής, η ΕΛΕΠΑ, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Συνταξιούχων πρώην ΔΕΚΟ και Τραπεζών.

Την καταδίκη τους εκφράζουν ακόμα το Εργατικό Κέντρο Νάουσας, το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας, το Εργατικό Κέντρο Λάρισας, το Εργατικό Κέντρο Σάμου και  με ομόφωνο ψήφισμά του το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

ΠΑΤΡΑ : ΟΤΑΝ Η ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΥΡΟ ΤΩΝ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΩΝ !!!


 
Ένα από τα κακόγουστα άρματα των πληρωμάτων που έκανε γενικά, αρνητική εντύπωση κατά την διάρκεια της παρέλασης της Κυριακής ήταν αυτό του γκρουπ 40 με θέμα, «Κατά…ραμένος Όχις και η Καρναβαλοφτώχεια». Το άρμα απεικονίζει σε μορφή Λερναίας Ύδρας τον δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Κατερίνα Γεροπαναγιώτη και τον πρόεδρο του Καρναβαλικού Οργανισμού, Νίκο Χρυσοβιτσάνο.

Δεν ξέρεις γιατί δεν καταλαβαίνεις, και δεν καταλαβαίνεις ακριβώς για αυτό




 
Υπάρχει παντού. Είναι ο ιδεότυπος του ασκόπως περιφερόμενου τίποτα. Κρύβεται στις στάσεις των λεωφορείων ή πίσω από τα φιμέ τζάμια ενός αυτοκίνητου που αγκομαχάει να πληρώνει τις δόσεις. Ίσως ακόμη πίσω από μια σοβαρή αστική εφημερίδα, που τον δυσκολεύει η πολιτική αρθρογραφία και την ξεπερνάει γρήγορα για να φτάσει στις σελίδες της show biz και στα αθλητικά. Η δυστοκία κατανόησης ακόμη και των τετριμμένων  φληναφημάτων της αστικής δημοσιογραφίας, που δεν φημίζονται δα, και για την εμβρίθειά τους, αποτελεί σε κάθε περίπτωση πρόβλημα. Δεν συμφωνείς ; Βιάστηκα. Για να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις πρέπει αρχικά να καταλάβεις.

γράφει  ο Χρήστος Μιάμης

Τι δεν καταλαβαίνεις λοιπόν ; Μάλλον καλύτερα γιατί δεν καταλαβαίνεις ; Πόσο δύσκολο, πόσο σύνθετο, πόσο βαθύ είναι να κατανοήσεις πως είσαι το πιόνι σε μια παρτίδα σκάκι, ενώ εσύ επιμένεις να ξεχνιέσαι, παίζοντας  τάβλι ; Δεν το κάνεις από μια ιδιόμορφή, ίσως και γοητευτική αντίδραση σε ένα στημένο παιχνίδι. Αν συνέβαινε αυτό, τότε θα ήταν κάτι ενδιαφέρον, κάτι ελπιδοφόρο, μια κραυγή, μιας έστω ανομολόγητης απόδρασης. Κι όμως δεν είναι. Απλά δεν καταλαβαίνεις. Τόσο απλό που δεν χωράει στο νου του homo sapiens.

Αμόλα Κουτσούμπα 19-02-2018




 
Η έφοδος στους ουρανούς μπορεί να ξεκινήσει και με ένα χαρταετό, με το σύνθημα “Αμόλα Κουτσούμπα” που δονεί και ενώνει τις λαϊκές μάζες. Το Λαϊκό Στρώμα έχει την αποκλειστικότητα και παρουσιάζει σε πρώτη μετάδοση τον κόκκινο χαρταετό που θα κατακτήσει τους αιθέρες της Θεσσαλονίκης και θα γίνει σύντομα ανάρπαστος. Δείτε τον πριν τον ανεβάσουν…



Κι όσο αυτά διεκτυλίσσονται στους αιθέρες, στο έδαφος κάνει θραύση μια φωτογραφία από το Πατρινό καρναβάλι, με το δήμαρχο Κ. Πελετίδη να απαθανατίζεται δίπλα στη βασίλισσα του φετινού καρναβαλιού και τους χρήστες στο διαδίκτυο να βρίσκουν τροφή για διάφορα (πετυχημένα ή όχι και τόσο) σχόλια:

-πως ο Πελετίδης πούλησε στη βασίλισσα μέχρι και Ριζοσπάστη και της έκοψε κουπόνια οικονομικής ενίσχυσης

-ότι η Βασίλισσα αναδείχτηκε με δημοκρατικές διαδικασίες, πρωτεύοντας σε κάποια άμιλλα, ινά πληρωθή το ρητό και ο στίχος του τραγουδιού “εμείς τον θέλουμε παιδιά το βασιλιά, να πηγαίνει στο παλάτι να πουλάει Ριζοσπάστη…”


-και πως πηγαίνουμε για το σίκουελ (συνέχεια) της κλασικής ταινίας “θα σε κάνω βασίλισσα”, που θα έχει τίτλο “θα σε κάνω ΓΓ (του καρναβαλιού)…”




Καλά Κούλουμα και καλές εφόδους, σε γη και ουρανούς…

http://www.katiousa.gr

Η ένταξη της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ – Έργα και ημέρες της δολοφονικής συμμαχίας




Η ένταξη της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ – Έργα και ημέρες της δολοφονικής συμμαχίας

 

 
 
   Σαν σήμερα, στις 18 Φεβρουαρίου του 1952, η ελληνική Βουλή επικύρωσε τη συμφωνία ένταξης της χώρας στο ΝΑΤΟ. H ένταξη στο ΝΑΤΟ επικυρώθηκε επί κυβέρνησης Ν. Πλαστήρα. Αρνητικά ψήφισαν μόνο οι βουλευτές της ΕΔΑ και ο ανεξάρτητος βουλευτής Μιχ. Κύρκος.

   Τρια χρόνια νωρίτερα, στις 4 του Απρίλη 1949, είχε υπογραφεί συνθήκη δημιουργίας του Βορειοατλαντικού Συμφώνου, του ΝΑΤΟ, στην Ουάσιγκτον.  ΗΠΑ, Βέλγιο, Γαλλία, Δανία, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Καναδάς, Νορβηγία, Ολλανδία, Πορτογαλία, Μεγάλη Βρετανία, Ιρλανδία ήταν τα αρχικά κράτη που έγιναν μέλη στο ΝΑΤΟ.

ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ




Κι επειδή εκτός από  τα συλλαλητήρια για το Μακεδονικό και τις ελληνοτουρκικές αψιμαχίες στο Αιγαίο είχαμε και τον εμβολισμό ελληνικού περιπολικού από τούρκικο πλοίο που ανέβασε σε υψηλό τόνο, ένθεν κακείθεν  του Αιγαίου, τον εθνικιστικό λόγο, οι ανησυχίες για εφαρμογή σχεδίων που ευνοούν ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς μοιάζει να μην είναι εξωπραγματικές.
 
               Και νιώθει κανείς αδύναμος να κατανοήσει, να επιλέξει για να δράσει. Είναι που με τον εκλεπτυσμό των μεθόδων της ιδεολογικής επιβολής και ενσωμάτωσης, με  την αδιαφάνεια και την επαγγελματοποίηση της πολιτικής ζωής, με την αποδοχή της  συναινετικής δημοκρατίας που βασίζεται καταρχήν στην ιδεολογική επικράτηση των αστικών δυνάμεων  έχει αλωθεί η σκέψη μας.

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Μισθός 327 ευρώ για το 1/3 των εργαζομένων της χώρας





Μισθός 327 ευρώ για το 1/3 των εργαζομένων της χώρας -του Παναγιώτη Θεοδωρόπουλου

 

 
 
Η ελληνική κυβέρνηση βγήκε στις αγορές και πήρε νέα δάνεια. Ο οίκος «Fitch» αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας. Η Μέρκελ ανακοίνωσε ότι «τελειώνουν τα μνημονία και ο Τσίπρας όπου σταθεί και όπου βρεθεί υπόσχεται  ότι «η ανάπτυξη ή θα είναι δίκαιη ή δεν θα υπάρξει». Μέσα σε αυτό το τεχνικό κλίμα «πανηγυρισμών» και «αισιοδοξίας» υπάρχει και μια άλλη πραγματικότητα. Αυτή που καταγράφει ότι στη χώρα το 1/3 των εργαζομένων «ζει» με μισθούς των 327 ευρώ το μήνα! 

Τα επίσημα στοιχεία του ΕΦΚΑ που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα και αφορούν τη μισθωτή εργασία στην Ελλάδα για τον περασμένο Μάιο είναι αποκαλυπτικά των τραγικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί για μεγάλο μέρος των εργαζόμενων.

Από την επεξεργασία των Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων (ΑΠΔ) που υποβλήθηκαν το Μάιο του 2017 προκύπτει ότι στην Ελλάδα αυξάνονται με τη μορφή «χιονοστιβάδας» οι ευέλικτες μορφές εργασίας. Συγκεκριμένα με καθεστώς μερικής ή εκ περιτροπής εργασίας,  δούλευαν 636.424 εργαζόμενοι, με μισθό μόλις 389,65 ευρώ το μήνα μεικτά ή 327 ευρώ «καθαρά»!

Το κύριο ζήτημα


«Παρουσιάζουν μεταφυσικά τον πόλεμο ως
«Παρουσιάζουν μεταφυσικά τον πόλεμο ως "ζιζάνιο" στα ανθοφόρα λιβάδια του καπιταλισμού...»
Φυσικά, οι αναφορές στον ολοκληρωτισμό κυρίως στοχεύουν στον κομμουνισμό. Ο Θ. Διαμαντόπουλος, χωρίς αντίρρηση των συνομιλητών του, ανέφερε χαρακτηριστικά:
 «...οι απολυταρχίες στην ιστορία πήρανε δύο κατευθύνσεις. (...) σε γενικές γραμμές, εάν θέλετε και ιδεοτυπικά, θα μιλούσαμε για τη διάκριση μεταξύ αυταρχισμών και ολοκληρωτισμών. Ο αυταρχισμός (...) είναι αυτό που οριοθετείται στο πολιτικό και απαιτεί αποχή, δηλαδή το αυταρχικό καθεστώς δεν θέλει, δεν επιτρέπει, δεν ανέχεται την αντιπολίτευση. (...) Αντιθέτως, ο ολοκληρωτισμός δεν οριοθετείται στο πολιτικό, έχει μια καθολικότητα, μια ολικότητα, εξ ου και ο όρος. 

Καταλαμβάνει τις απόψεις των ανθρώπων για την τέχνη, για τον ευρύτερο πολιτισμό, για τον αθλητισμό, ακόμα και για τη γενετική. (...) Κατά δεύτερον ενώ ο αυταρχισμός αρκείται και ικανοποιείται από την μη τοποθέτηση, από την αποχή, από την απολιτικοποίηση των ανθρώπων, ο ολοκληρωτισμός θέλει την ενεργό στράτευση. (...) Στον αυταρχισμό υπάρχει όριο στο φόβο. Αν δεν αντιπολιτεύεσαι νιώθεις σχετικά ασφαλής. Στον ολοκληρωτισμό δεν υπάρχει όριο. Κανείς δεν ξέρει από ποιο σημείο και πέρα θα θεωρηθείς ότι ενδιαφέρεις το καθεστώς. (...) τα μη ολοκληρωτικού χαρακτήρα απολυταρχικά καθεστώτα και αυτά είναι δύο ειδών. Ηταν οι απόλυτες μοναρχίες (...), οι οποίες είχαν μια κοινωνική νομιμοποίηση. Η κοινωνία αυτούς αποδεχόταν ως φυσικούς ηγέτες. Και είναι και τα καθεστώτα εκτροπές, όπως η δική μας δικτατορία των συνταγματαρχών που δεν είχε ολοκληρωτικό χαρακτήρα, δεν επεκτεινόταν στον ιδιωτικό βίο των ανθρώπων, αλλά δεν είχε κοινωνική νομιμοποίηση, με την έννοια της περίπου ομόφωνης αποδοχής της θεωρητικής και ιδεολογικής βάσης του καθεστώτος»43.
«Διερωτώμαι αν ο σοβιετικός ολοκληρωτισμός θα είχε με τόση ένταση και τόση επιτυχία διαχυθεί στην Κεντρική Ευρώπη, με τόσα κομμουνιστικά καθεστώτα δορυφόρους, εάν μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο είχε διατηρηθεί ως μεγάλο ανάχωμα η Αυστροουγγαρία»44.

Όλοι την Τρίτη 20 Φλεβάρη, στις 10.30 το πρωί μπροστά από την εφορία Λαγκαδά.




ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ

                                        ΚΑΛΕΣΜΑ

                     ΟΧΙ  ΣΤΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ

  Στις 21 Φλεβάρη ξεκινούν οι ηλεκτρονικοί  πλειστηριασμοί. Η κυβέρνηση, τα αρπακτικά των Τραπεζών και οι μεγαλοεπιχειρηματίες θέλουν να βγάλουν στο σφυρί τους κόπους μιας ζωής των αγροτών και κτηνοτρόφων, όλων των λαϊκών οικογενειών. Θέλουν να αρπάξουν τα σπίτια μας, τα χωράφια, τις λαϊκές περιουσίες, όλο μας το βιός, να αφήσουν εμάς και τις οικογένειές μας κυριολεκτικά στο δρόμο.
  Να μην τους αφήσουμε να κάνουν πράξη τα σχέδιά τους. Να αντιδράσουμε μαζικά και μαχητικά, μαζί με τους εργάτες, τους αυτοαπασχολούμενους, όλους τους εργαζόμενους που θίγονται από αυτούς τους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς.

  Όλοι την Τρίτη 20 Φλεβάρη, στις 10.30 το πρωί μπροστά από την εφορία Λαγκαδά.

Για το ανιστόρητο ραδιοφωνικό αφιέρωμα του «ΣΚΑΪ»




Αντικομμουνισμός κι ολοκληρωτική διαστρέβλωση της Ιστορίας

 

Σχολιασμός σε ορισμένες από τις ανιστόρητες προσεγγίσεις ραδιοφωνικού αφιερώματος του «ΣΚΑΪ»

Για το ανιστόρητο ραδιοφωνικό αφιέρωμα του «ΣΚΑΪ»
Να μιλάει για ιστορία και για τον κομμουνισμό ο ΣΚΑΙ του Πορτοσάλτε και του Αλαφούζου πάει πολύ

Οι συζητήσεις με τίτλο «Γνωρίζοντας την ιστορία μας: Ολοκληρωτισμός», που μεταδίδει ο ραδιοφωνικός «ΣΚΑΪ»,

θα μπορούσαν να είναι πρόζα μαρξιστή θεατρικού συγγραφέα, σχετικά με το τι συζητούν οι αστοί ιστορικοί για τον κομμουνισμό, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα είχαν μεγαλύτερη αισθητική και σίγουρα μικρότερη φαντασία.

Θα μπορούσαν να είναι συζητήσεις καφενείου, αλλά εκεί γίνονται και σοβαρότερες συζητήσεις.

Είναι η «μοντέρνα» εκδοχή του αντικομμουνισμού, που βρίθει γελοίων και άλλοτε επιφανειακών αναλύσεων, ιστορικών ανακριβειών και δανείων από τη νεοναζιστική προπαγάνδα.