Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023

Ατζέντα Κουμουνδούρου


 

Χτες με ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στ. Κασσελάκης για να χαρακτηρίσει τα πάρε-δώσε της κυβέρνησης με τις αρχές του Πακιστάν χρησιμοποίησε τον όρο «Ατζέντα Ισλαμαμπάντ» ενώ στην ανάρτησή του περίσσευαν οι αναφορές σε «500.000 εργάτες από το Πακιστάν». Με τον πιο επίσημο τρόπο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει να επενδύσει σε ξενοφοβικά ένστικτα δήθεν για να αντιπολιτευθεί τη Νέα Δημοκρατία.

Καθόλου τυχαία από χτες ο γνωστός εσμός του ΣΥΡΙΖΑ στα social media επενδύει με τη σειρά του στην ξενοφοβία με αντίστοιχη ορολογία, αξιοποιώντας κατά κόρον μία (κατά τύχη επίσης χτεσινή) διαδικτυακή εκπομπή - βόθρο ξενοφοβίας του γελωτοποιού της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ Λ. Λαζόπουλου. Παραθέτουμε ορισμένα αποσπάσματα από την εκπομπή ενδεικτικά:

«500.000 Πακιστανοί θα νομιμοποιηθούν για να μαζεύουν τις ελιές.

Δεν θα πηγαίνει στο hotspot ο μετανάστης... Θα πηγαίνει κατευθείαν στην ελιά του... θα έρχεται ο Πακιστανός και θα λέει "εδώ είμαι, έχω 48 ελιές να αναλάβω"...

Με το να γίνονται οι λαθρομετανάστες - δεν είμαι εγώ που καθιέρωσα τον όρο, τον χρησιμοποιώ όπως τον χρησιμοποιούσε η Νέα Δημοκρατία - "μετανάστες", ησυχάζει η Γερμανία...

Να! Τη βλέπω την πλούσια στο λιμάνι στο λιμάνι της Μυτιλήνης... Ε ψιτ εσύ ο μελαμψός... Όχι εσύ. Ο άλλος, ο πιο μελαμψός. Παιδί! Πιάσε μου 4 Πακιστανούς να μου μαζέψουν τις ελιές μου. Πιάσε 3 Ινδούς να μου καθαρίσουν το πεζοδρόμιο απ' έξω. Πιάσε μου και καμιά 10αριά Αφρικανούς να μου χορεύουν στα πάρτι μου».

Αυτά που διαβάσατε δεν ξεστομίστηκαν ούτε από τον Κασιδιάρη, ούτε από κάποιον βουλευτή που προειδοποιεί για καλικάντζαρους τις ημέρες των γιορτών, ούτε από κάποιον αστειάτορα της alt right.

Η αντιπαράθεση με την κυβερνητική πολιτική σημαίνει αντιπαράθεση αρχών και πολιτικών, αντιπαράθεση από θέσεις υπεράσπισης των μέχρι τώρα «αόρατων» μεταναστών εργατών, για να αποκτούν χαρτιά και άδεια διαμονής, η έλλειψη των οποίων γινόταν μέχρι τώρα άλλο ένα μέσο εκβιασμού τους από την εργοδοσία. Αυτή τη μάχη δίνουν σταθερά το ΚΚΕ αλλά και τα εργατικά συνδικάτα που με τη δράση τους π.χ. έκαναν ορατούς σε όλη τη χώρα τους μετανάστες εργάτες γης στη Μανωλάδα και τις συνθήκες σκλαβιάς που αντιμετωπίζουν.

Ο ΣΥΡΙΖΑ διά στόματος Κασσελάκη επιλέγει να καυγαδίσει με την κυβέρνηση, παίζοντας τα ρέστα του σε ρατσιστική φρασεολογία και ξενοφοβικά κλισέ... Πάντως, αν συνδυάσει κανείς τα περί «πατριωτικής αριστεράς», «Ατζέντας Ισλαμαμπάντ» και τα «δεν θα χωρίσουμε τους Έλληνες ταξικά, έχουμε ζήσει αρκετή διχόνοια ως έθνος», έχουμε μία σύντομη περίληψη για την «Ατζέντα Κουμουνδούρου»...

ΥΓ: Tο γεγονός ότι ο βόθρος του Λαζόπουλου στην εν λόγω εκπομπή διανθίζεται και με επίθεση στο ΚΚΕ απλά επιβεβαιώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τρύπησε τον προηγούμενο πάτο και ψάχνει τον επόμενο.

 

902gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου