Λίγες μέρες πριν τις νέες φιέστες που ετοιμάζονται στη Θεσσαλονίκη για τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη και λίγο διάστημα μετά τα πανηγύρια της κυβέρνησης για τις δήθεν σύγχρονες αστικές συγκοινωνίες που φέρνει στη Θεσσαλονίκη, το νέο ατύχημα ήρθε να αναδείξει την πραγματική κατάσταση. Να μας υπενθυμίσει ότι η πολιτική της κυβέρνησης του «πάμε κι όπου βγει» είναι εδώ! Δεν πέρασαν δυο βδομάδες από το τραγικό περιστατικό στο τέρμα της λεωφορειακής γραμμής 35 με μία νεκρή γυναίκα.
Το χτεσινό ατύχημα ήταν ουσιαστικά προδιαγεγραμμένο. Εγινε επειδή δεν έπιασαν τα φρένα του λεωφορείου, ενώ οι εργαζόμενοι προειδοποιούσαν ότι το συγκεκριμένο αρθρωτό (διπλό) λεωφορείο του ΟΑΣΘ με αριθμό 2210 της εταιρείας ενοικίασης είχε ιστορικό βλαβών, παρ' όλα αυτά κυκλοφορούσε κανονικά.
Οι οδηγοί προειδοποιούσαν με επαναλαμβανόμενα δελτία βλαβών ακόμα από τον Ιούνιο του 2024, αλλά ο ΟΑΣΘ και η εταιρεία leasing που είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση και τη λειτουργία των οχημάτων της αδιαφόρησαν για την ασφάλεια επιβατών και οδηγών.
Ιδού συγκεκριμένα οι αναφορές των εργαζομένων που δεν εισακούστηκαν: Με δελτίο βλάβης στις 13-6-2024 ο οδηγός αναφέρει προς την υπηρεσία ότι «έχει πέσει η απόδοση των φρένων και φορτωμένο το λεωφορείο δεν μπορεί να σταματήσει». Στις 2-9-2024 ο οδηγός δηλώνει ένδειξη βλάβης στο ταμπλό του λεωφορείου του ABS/ASR, δηλαδή του συστήματος φρένων. Την επόμενη μέρα, στις 3-9-2024 οδηγός δηλώνει πάλι βλάβη φρένων στάσης και της υπερδίπλωσης, δηλαδή της άρθρωσης του λεωφορείου. Επειτα από μερικές μέρες, στις 15-9-2024 οδηγός δηλώνει την ίδια βλάβη με τα προηγούμενα δελτία βλαβών και επιπλέον γράφει ότι το λεωφορείο δεν σταματούσε!
Στην τελευταία αναφορά στις 7-10-2024, δηλαδή δυο βδομάδες πριν το χτεσινό ατύχημα, ο οδηγός δήλωνε ξανά την ίδια βλάβη με τη σημείωση ότι «...το φρένο δεν πιάνει και παραλίγο να χτυπήσω σε σταματημένο»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου