Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Bολτα στον Πλαταμωνα



6 σχόλια:

  1. Όμορφο αλλά η μουσική αταίριαστη εντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια εσύ το έφτιαξες; Εγώ δεν έχω ιδέα από τέτοια κόλπα.

    Πολύ όμορφο μέρος ο Πλαταμώνας. Όταν κάποτε ταξίδευα συχνά θεσσαλονίκη, περνούσαμε από εκεί, με το τραίνο θυμάμαι τη στάση, ή με το αυτοκίνητο. Από το δρόμο θυμάμαι που φαίνεται το εντυπωσιακό κάστρο.

    Αχ, τυχεροί! Εγώ εδώ μέσα στη ζέστη στην Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνος μου δεν θα κατάφερνα τίποτα, με βοήθησε ο γιός μου.
      Είναι και ο Πλαταμώνας ένα από τα τόσα όμορφα μέρη που έχει αυτή η χώρα.

      Διαγραφή
    2. Έργο πατέρα και γιού σε συνεργασία!

      Διαγραφή
  3. Ο Πλαταμώνας, ήταν στις δόξες του για πολλά χρόνια. Μετά ο Αγιόκαμπος με την απέραντη παραλία (12 χιλιομέτρα) έκλεψε τις καρδιές μας. Μπορεί να έφταιξαν και τα διόδια. Πλάκα έχει που τα ξαναθυμάμαι. Κάναμε κοπάνα στο λύκειο να φανταστείς και παίρναμε το τρένο για Πλαταμώνα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εικόνα της εγκατάλειψης του Σ/Σ μου έφερε μια μελαγχολία , γι’ αυτό και η μουσκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή