Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Οχι στα νέα πλευρικά διόδια στα Μάλγαρα!


Κάλεσμα στο λαό να παλέψει για την κατάργηση όλων των διοδίων, για να απολαμβάνει ελεύθερα τις υποδομές
Την αντίθεσή της στην εγκατάσταση νέων πλευρικών διοδίων στα Μάλγαρα εκφράζει με ανακοίνωσή της η Τομεακή Οργάνωση Δυτικής Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ. Χαρακτηρίζει αποπροσανατολιστική την πρόταση για μεταφορά των διοδίων στο Κλειδί και καλεί το λαό να μην παγιδευτεί στη λογική των εναλλακτικών τοποθεσιών, αλλά να παλέψει για κατάργηση όλων των διοδίων.
 
 Στην ανακοίνωσή της η ΤΟ Δυτ. Θεσσαλονίκης σημειώνει: «Οι προσπάθειες για δημιουργία πλευρικών διοδίων στα Μάλγαρα είναι μόνο ένα μέρος του σχεδιασμού για ιδιωτικοποίηση και του τελευταίου αυτοκινητόδρομου, που ξεκίνησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζει η κυβέρνηση της ΝΔ, με τη λειτουργία δύο μετωπικών και 43 πλευρικών διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας Οδού.

Αποτελεί πρόκληση για όλο το λαό της περιοχής που κατά βάση μετακινείται για να πάει στη δουλειά του, στα χωράφια του, που σήμερα δοκιμάζεται από τις συνέπειες της νέας καπιταλιστικής κρίσης, να υποχρεώνεται να πληρώσει νέα χαράτσια για τους δρόμους.


Το ΚΚΕ καλεί όλους τους εργαζόμενους, τους αγρότες, τους αυτοαπασχολούμενους, όλο το λαό να μην επιτρέψουν την τοποθέτηση πλευρικών διοδίων ούτε στα Μάλγαρα, ούτε στην Χαλάστρα, πουθενά! Να παλέψουν για την κατάργηση όλων των διοδίων.

Η πρόταση για μεταφορά των διοδίων λίγο πιο κάτω, στο Κλειδί, δεν αποτελεί λύση και είναι αποπροσανατολιστική. Ο λαός έχει χρυσοπληρώσει και για την κατασκευή και για την χρήση του οδικού δικτύου της χώρας.

Οι όποιες υποδομές υπάρχουν, έχουν φτιαχτεί με δικά του χρήματα και θα πρέπει να τις απολαμβάνει ελεύθερα και όχι να γίνονται αφορμή για νέο χαράτσωμα και νέα φοροαφαίμαξη, προκειμένου να θησαυρίζουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι που τις εκμεταλλεύονται.

Η μόνη πραγματικά φιλολαϊκή λύση είναι να καταργηθούν όλα τα διόδια, να μην ξαναπληρώσει ο λαός για δημόσια έργα για τα οποία έχει ήδη φορολογηθεί. Το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες για ασφαλή μετακίνηση του λαού, να είναι συντηρημένο, με σημάνσεις και επαρκή φωτισμό. Αντίστοιχα μέτρα να ληφθούν και για το αγροτικό δίκτυο. Το οδικό δίκτυο συνολικά να συντηρείται από τον κρατικό προϋπολογισμό και να αποτελεί κρατική περιουσία».

Ριζοσπάστης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου