Όσο περίπου 38 βαγόνια
Όπως διαβάζουμε στο Βήμα, την περίοδο 2004-2007, ο ΟΣΕ προμηθεύτηκε 185 ολοκαίνουργια βαγόνια, υψηλής τεχνολογίας, αντί 1,2 εκατ. ευρώ έκαστο, δαπάνησε, δηλαδή, συνολικά 220 εκατ. ευρώ. Σήμερα πουλάμε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο και το τροχήλατο υλικό, στην τιμή που κοστίζουν περίπου 38 από αυτά.
Όσο μια πολυκατοικία έντεκα ορόφων στη Νέα Ζηλανδία
Είναι μια πολύ ωραία πολυκατοικία βέβαια, και έχει 62 διαμερίσματα. Αυτά.
Όσο περίπου πουλήθηκε το site EliteDaily.com στη Daily Mail
To EliteDaily ένα ενημερωτικό site, πουλήθηκε στη Daily Mail, το 2015 για περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια. Στην περίπτωση που αναρωτιέστε για το αν κάνει κάτι το σπουδαίο αυτό το site, σας ενημερώνουμε πως όχι. Είναι απλά ένα ενημερωτικό portal. Και πάλι κόστισε περισσότερο από το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας…
Όσο το γιοτ “Lady Linda”
Ακόμα κάτι το οποίο δεν είναι κάτι το σπουδαίο στον τομέα του. Το γιοτ μήκους 187 μέτρων, προσφέρει και ελικοδρόμιο. Αν όλοι οι φορολογούμενοι τσοντάρουμε από 4.5 ευρώ (όσα δηλαδή πήρε ο καθένας μας από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), μπορούμε να το αγοράσουμε. Προλαβαίνουμε.
Λιγότερο από ένα μπλε διαμάντι
Οι συνειρμοί με χάντρες και καθρεφτάκια καλό είναι να αποφεύγονται, όπως και κάθε είδους λαϊκισμοί. Ο οίκος Christie’s πούλησε ένα μπλε διαμάντι πάνω σε ένα δαχτυλίδι, για 7 εκατομμύρια ευρώ περισσότερα απ’ ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δίνοντάς μας έτσι την ευκαιρία να λέμε στους Ιταλούς, ότι τους δώσαμε το διαμάντι των σιδηδρόμων μας. Το διαμάντι. Ένα διαμάντι.
Λιγότερο απ’ ότι κόστισε η παραγωγή της ταινίας “Αλεξίσφαιρος Καλόγερος”
Και ενώ η υπερπαραγωγή εκείνη κόστισε περίπου 46,5 εκατομμύρια ευρώ, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας φαίνεται να μην καταφέρει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό, τόσο στη γραφικότητα που φέρνει η συγκεκριμένη ταινία, όσο και στην αξία της.
Όσο δύο Γκονζάλο Ιγκουαΐν
Η Γιουβέντους φαίνεται πως είναι διατεθειμένη να πληρώσει 78 εκατομμύρια στερλίνες (περίπου 94 εκατομμύρια ευρώ) για την απόκτηση του Γκονζάλο Ιγκουαΐν. Με λίγα λόγια, δύο ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν είναι αρκετές για να καταφέρουν τον Αργεντίνο φορ, να παίξει στο χορτάρι της ιταλικής ομάδας.
Όσο η ρήτρα του Μήτρογλου στη Μπενφίκα
Η αποκάλυψη έρχεται από τον πολιτευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Καραμέρο, που μάλλον ξέχασε ότι το κόμμα του κυβερνάει…
https://twitter.com/AstikhAgeneia/status/753650444942049285
Όσο το γιοτ της Γιάννας Αγγελοπούλου Δασκαλάκη
Μπορεί το πόπολο να έμεινε χωρίς τραίνα, αλλά τουλάχιστον ένας Ινδός επιχειρηματίας θα έχει την τιμή να κάθεται στην πολυθρόνα που ζέστανε για χρόνια η οικογένεια Αγγελόπουλου. Το γιοτ “Sunrays” βέβαια δε θα είναι πια σε ελληνικά χέρια, αλλά είναι σίγουρο πως αν όλοι οι Έλληνες μαζί βάλουμε πλάτη, θα μπορέσουμε κάποια στιγμή να το πάρουμε πίσω…
Αν αναρωτιέστε γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε για λιγότερα απ’ ότι τα παραπάνω, μπορείτε να πάρετε μια κατατοπιστικότατη απάντηση από το tvxs, του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κούλογλου. Αν βαριέστε να το διαβάσετε, η περίληψη πάει κάπως έτσι: “Δε μπορούσε να γίνει αλλιώς, θα μας την κλείναν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Ευρωπαίοι. Πάλι καλά που βρέθηκαν και οι Ιταλοί να την αγοράσουν μπιρ παρά”.
Το σίγουρο όμως, όπως μας θύμισε ο Ημεροδρόμος, είναι πως ο μοναδικός συμμετέχων στον πλειοδοτικό διαγωνισμό (λολ), δεν είναι κάποιος περίεργος.
Αντί επιλόγου, κλείνουμε με Ζοζέ Σαραμάγκου:
Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα,
ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός,
ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας,
ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος,
ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο,
ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο,
ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά.
ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός,
ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας,
ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος,
ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο,
ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο,
ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά.
Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων,
ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη,
παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων
σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό.
Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου…
Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.
ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη,
παραδώστε επιτέλους την εκμετάλλευση υμών των ιδίων
σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό.
Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου…
Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου