Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ένα αλλιώτικο καλοκαιρινό τραγούδι.




Δεν θέλω να ασχοληθώ με της εκλογές γιατί δεν πιστεύω ότι θα φέρουν την λύσει, αλλά όποιος βάλει στο φάκελο το χαρτάκι , ας σκαφτή πρώτα αν θα βάλει μέσα τα δικά του βολέματα ή το μέλλον των παιδιών του.
   

Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Πρώτη εκτέλεση: Τζένη Καρέζη & Νίκος Δημητράτος ( Ντουέτο )


Πάμε κι εμείς στην αυλή του φθινοπώρου
πίσω απ' τα πετρωμένα στάχυα του καλοκαιριού
πάμε κι εμείς στα παιδιά που κοιμήθηκαν
κάτω απ' τα ματωμένα νύχια του περιστεριού
πάμε να δεις στην αυλή που μεγάλωσαν
[ Δυο παιδιά ερωτευμένα
δυο παιδιά του χαμού ]2

Ορέστη απ' το Βόλο
Μαρία απ' τη Σπάρτη
γυρεύω το γιο μου
Μαρία απ' τη Σπάρτη
Ορέστη απ' το Βόλο
την κόρη μου θέλω

[ Δυο παιδιά ερωτευμένα
δυο παιδιά του Χαμού ]2

Ορέστη απ' το Βόλο
Μαρία απ' τη Σπάρτη
γυρεύω το γιο μου
Μαρία απ' τη Σπάρτη
Ορέστη απ' το Βόλο
την κόρη μου θέλω

2 σχόλια:

  1. Πριν πολλά χρόνια τραγουδούσα αυτό το τραγούδι στο σχολείο αλλά δεν το ένιωθα.
    Σήμερα που μου έδωσες την ευκαιρία να το ξανακούσω, και κάτω από άλλες συνθήκες πλέον, κατάλαβα το πραγματικό του νόημα.
    Σε ευχαριστώ.

    Όσο για τις εκλογές, έχω κουραστεί και γω τόσο πολύ, που δεν θέλω καν να το συζητάω.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια. Όπως πολύ σωστά λες φίλη Μαρία.

      Διαγραφή