«Τα παιδιά της Δυτικής Ελλάδας έχουν ανάγκη ένα πλήρως στελεχωμένο, σύγχρονο Παιδιατρικό Δημόσιο και Δωρεάν Νοσοκομείο, με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό να μπορεί να ζει και να εργάζεται με αξιοπρέπεια. Και όχι ''έρευνες αγοράς'' για γιατρούς με μπλοκάκι και υποβαθμισμένες παροχές Υγείας», σχολιάζει, μεταξύ άλλων η Δημοτική Αρχή Πάτρας, απαντώντας σε δηλώσεις του υπουργού Υγείας οι οποίες αναπαράγονται τοπικά, με τις οποίες καλεί τον δήμο να δώσει κίνητρα για τη στελέχωση με προσωπικό του Καραμανδάνειου Παιδιατρικού Νοσοκομείου, με αφορμή και την πρόσφατη παύση λειτουργίας του Ακτινολογικού Τμήματός του, λόγω έλλειψης του αναγκαίου ιατρικού προσωπικού!
«Η κυβέρνηση κατά την προσφιλή τακτική της, για μια ακόμη φορά απεμπολεί την ευθύνη και τον ρόλο της, στοχεύει στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του δημόσιου συστήματος Υγείας, φορτώνοντας παράλληλα νέες αρμοδιότητες στους δήμους και τον λογαριασμό στον λαό!», σημειώνει η Δημοτική Αρχή και επισημαίνει: