Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

Κι αν διατηρούσαμε τα sms και μετά το τέλος της πανδημίας;

 



Αν οι περιορισμοί έχουν υψηλό συμβολισμό και παιδαγωγική αξία, γιατί να μην τους διατηρήσουμε μετά το τέλος της πανδημίας, προς γνώση και συμμόρφωση των ανεκπαίδευτων;

Η συνέντευξη του Γεραπετρίτη στον ραδιοφωνικό ΣΚΑΪ ξεκίνησε φαιδρά, με τη χώρα μας που γίνεται πόλος έλξης για τον Eric Burdon των Animals και μεγάλες προσωπικότητες χάρη στις μεταρρυθμίσεις του… αγίου Πιερρακάκη και συνέχισε εξίσου δυνατά, την ψηφιακή Ελλάδα που θριαμβεύει και τρομερά δύσκολες ερωτήσεις που κόλλησαν στον τοίχο τον υπουργό.

Το καλύτερο σημείο ήταν όμως όταν ο Γεραπετρίτης κλήθηκε να σχολιάσει την παρωδία με τα sms.

«Υπάρχει πάντα στα SMS ένας υψηλός συμβολισμός και μια παιδαγωγική λειτουργία, πέρα από το ζήτημα του ελέγχου της κίνησης και του περιορισμού. Ποιος είναι ο συμβολισμός; Ότι καταρχήν εξακολουθούμε να βρισκόμαστε σε ένα καθεστώς περιορισμού της ελεύθερης κυκλοφορίας. Επειδή λοιπόν  είναι υψηλός ο συμβολισμός, φοβούμαι ότι με την τυχόν κατάργηση των sms, θα δημιουργείτο ένα ρεύμα ότι πλέον μπορούμε να κινούμαστε ελεύθερα, να ξεκινήσει το πάρτι, να πάμε να διασκεδάσουμε. Ανοίγουμε σταδιακά, μετρημένα, όπως πρέπει, αλλά πρέπει να εξακολουθούμε να προσέχουμε. Φοβάμαι ότι ένα από τα λίγα πράγματα που έχουν υψηλό συμβολισμό είναι και το γραπτό μήνυμα. Ένα άλλο είναι το πέρας της κυκλοφορίας κάποια ώρα το βράδυ. Αυτά τα συγκεκριμένα μέτρα έχουν και μια λειτουργία -θα μου επιτρέψετε να πω- παιδαγωγική».

 

Αν ο Γεραπετρίτης ήθελε να πει ότι τα sms και οι περιορισμοί χρησιμεύουν ως ανασταλτικός παράγοντας, για να δώσουν το μήνυμα πως δεν έχουμε ξεφύγει από την πανδημία, θα επέλεγε την αντίστοιχη διατύπωση. Αντ’ αυτού επέλεξε να πει ότι τα sms έχουν υψηλό συμβολισμό και παιδαγωγική λειτουργία, ομολογώντας εμμέσως πως ελάχιστη έως καμία σχέση έχουν με την αντιμετώπιση της διασποράς του ιού.

Δεν ξέρουμε σε ποιο παιδαγωγικό σύστημα αντιστοιχούν όλα αυτά -πιθανότατα σε κάποιο που θα υπήρχε βέργα και αυστηρές τιμωρίες για τους “άτακτους μαθητές”, το ερώτημα ωστόσο προκύπτει εύλογα: εφόσον έχουν τόση παιδαγωγική αξία τα sms, μήπως είναι σκόπιμο να τα διατηρήσουμε και μετά το τέλος της πανδημίας; Προς γνώση και συμμόρφωση για τους ανεκπαίδευτους…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου