Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Δίκη ΧΑ: “Όλοι αρνούνται ότι υπήρχαν μέλη. Ξέρετε ποια οργάνωση κρύβει τα μέλη της; Μόνο η Μαφία…”



Οι μόνοι που παραδέχονται ότι υπήρξαν κάποτε μέλη της χρυσής αυγής, είναι αυτοί που αποχώρησαν από αυτήν, όπως ο Μίχος. Για τους υπόλοιπους επικρατεί ο νόμος της “ομερτά”, που παραπέμπει ευθέως στη Μαφία…

Στη σημερινή αγόρευσή του Θ. Καμπαγιάννη, συνηγόρου των Αιγύπτιων αλιεργατών, στη δίκη της χρυσής αυγής, αναδείχτηκε ένα κομβικό σημείο για τον μαφιόζικο χαρακτήρα της νεοναζιστικής συμμορίας. Όλα τα μέλη της αρνούνται ότι είχαν αυτήν την ιδιότητα. Ακόμα και τα μεγάλα κεφάλια, βουλευτές και υψηλόβαθμα στελέχη, προσπαθούν να ξεγλιστρήσουν από την ουσία με ευφάνταστο τρόπο. Άλλοι λένε πως δεν υπήρχε αυστηρά θεσμοθετημένη η έννοια του μέλους και άλλοι πως οι ίδιοι ορίστηκαν μέλη της ΚΕ, δηλαδή της ηγεσίας, χωρίς να έχουν εγγραφεί ως μέλη της οργάνωσης! Και οι μόνοι που παραδέχονται ότι υπήρξαν μέλη, είναι αυτοί που έχουν αποχωρήσει για κάποιο λόγο από το μόρφωμα και διαχωρίζουν τις ευθύνες τους. Για τους υπόλοιπους υπάρχει ο νόμος της “ομερτά” που παραπέμπει ευθέως στη Μαφία…

Η λίστα και τα στοιχεία με τις δηλώσεις που παρέθεσε ο Θ. Καμπαγιάννης είναι πραγματικά εντυπωσιακή.


Ο δολοφόνος του Φύσσα Γ. Ρουπακιάς δηλώνει απλός υποστηρικτής, ενώ είχε χρέη ταμία στην Τοπική της Νίκαιας. (Οι φασίστες μπορεί να θέλουν να κρύψουν την ιδιότητα μέλους που είχε, δε δίστασαν όμως να διαχύσουν φήμες και δηλητήριο ότι τάχα παλιά ήταν μέλος του ΚΚΕ)

Ο Πατέλης, που είναι ο επικεφαλής της Τοπικής της Νίκαιας, δηλώνει επίσης υποστηρικτής!

Το ίδιο ισχύει για τον Γ. Καζαντζόγλου και τον Γ. Τσακανίκα, ενώ έχουν θέσεις ευθύνης ως υπεύθυνοι πολιτικής δράσης και ιδεολογικού αντίστοιχα.

Οι μόνοι από τους απολογούμενους ή από τους μάρτυρες που παραδέχτηκαν την ύπαρξη μελών ήταν οι τρεις πρώην βουλευτές: Μπούκουρας, Αλεξόπουλος και ο Νίκος Μίχος. Ο τελευταίος μάλιστα ισχυρίστηκε πως «Όλες οι τοπικές έπρεπε να δίνουν αναφορά, σε όλη την Ελλάδα. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, εγώ από τοπική μου έστελνα χαρτί, αυτοί μέλη, αυτοί υποστηρικτές».

Αντιγράφουμε από το αναλυτικό ρεπορτάζ του Αντώνη Αναστασόπουλου στο Reader.gr, την αποκωδικοποίηση των σχετικών σημείων με τους αντίστοιχους συνδέσμους για του λόγου το ασφαλές, για τους νεοναζί που πέρασαν από την αίθουσα του δικαστηρίου. Υπενθυμίζουμε πως μπορείτε να διαβάζετε αναλυτικά τις εξελίξεις και όλες τις αγορεύσεις των δικηγόρων της πολιτικής αγωγής στο GoldenDawnWatch.

Ο Γιώργος Ρουπακιάς, δηλώνει υποστηρικτής. Είναι μέλος του πενταμελούς της Τοπικής της Νίκαιας με χρέη ταμία.
Ο Γιώργος Πατέλης δηλώνει υποστηρικτής. Είναι επικεφαλής της τοπικής.
Ο Γιάννης Καζαντζόγλου δηλώνει υποστηρικτής. Είναι υπεύθυνος πολιτικής δράσης της τοπικής.
Ο Γιώργος Τσακανίκας, δηλώνει ενεργός υποστηρικτής. Είναι υπεύθυνος ιδεολογικού.

Μέλη της ΚΕ, αλλά όχι της Χρυσής Αυγής

Ο Θανάσης Καμπαγιάννης, στην αγόρευσή του, σταχυολόγησε τις δηλώσεις μαρτύρων και κατηγορούμενων, τόσο σχετικά με την ύπαρξη μελών όσο και για το αν οι ίδιοι έχουν την ιδιότητα του μέλους:
Αθανάσιος Κωνσταντίνου, ευρωβουλευτής ΧΑ: «Υπό την τυπική έννοια δεν είναι ουδείς μέλος, δεν υπάρχουν μέλη».
Ευάγγελος Καρακώστας, πρώην βουλευτής ΧΑ: «Θεωρώ ότι είμαι μέλος του κόμματος. Μέλη η ΧΑ δεν είχε, ούτε «κομματικές ταυτότητες»
Χρήστος Χατζησάββας: «Είμαι μέλος της ΚΕ… Δεν υπάρχει συγκεκριμένη μέρα που από μη μέλος έγινα μέλος».
Στέργιος Τούφας: «Είμαι μέλος της ΚΕ, είμαι υπεύθυνος περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, δεν είμαι μέλος της ΧΑ»
Δημήτρης Βογιατζής: «Εφόσον είμαι μέλος της ΚΕ, θεωρώ ότι είμαι μέλος. Για άλλα μέλη δεν γνωρίζω».
Κωνσταντίνος Αλεξανδράκης: «Αφού μπήκα στην ΚΕ το 2011 υποθέτω πως έγινα πλήρες μέλος».
Κιμων Παπαδόπουλος: «Αυτοδίκαια μετά από κάποιον καιρό γίνεσαι μέλος, δεν έχω ακούσει όρο δόκιμο μέλος»
Ιωάννης Τολιόπουλος: «Εγώ έχω μια πορεία στο κόμμα, θεωρώ τον εαυτό μου ότι έγινα μέλος. Τυπική διαδικασία δεν υπάρχει για μέλη, υπάρχουν τα μέλη της ΚΕ»
Μαρία Σιδέρη Τσάμη: «Μέλος δεν γνωρίζω πώς γίνεται κάποιος, μόνο μέλη της ΚΕ ξέρω».
Άρης Σπίνος, μάρτυρας υπεράσπισης Μιχαλολιάκου: «Οι εγκρίσεις μελών που έχουν γίνει είναι ελάχιστες. Είναι κάτι το πολύ ιδιαίτερο. Η ΧΑ έχει μέλη ΠΣ και ΚΕ. Είναι κλειστό με έννοια ιδεολογίας. Είναι πολύ βαθύς διάδρομος για να γίνεις μέλος της ΧΑ. Οι 2000 των τοπικών είναι υποστηρικτές. Τα μέλη δεν είναι πάνω από 100…».

Ούτε οι βουλευτές ήταν μέλη

Τους ίδιους, παντελώς παράλογους ισχυρισμούς προέβαλαν και οι κατηγορούμενοι για ένταξη και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, πρώην βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Ο Θανάσης Καμπαγιάννης, ανέφερε τις χαρακτηριστικές τους απαντήσεις με την σειρά… εμφάνισής τους, μάλιστα, στο δικαστήριο.
Μιχάλης Αρβανίτης: «Δεν ήμουν μέλος, κανείς δεν εγράφετο μέλος».
Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος: «Ποτέ δεν υπήρξα μέλος οργάνων του κόμματος, έχω προσκομίσει δελτίο υποστηρικτή… Ξέρω ότι υπήρχαν μέλη».
Γιώργος Γερμενής: «Τότε, δηλαδή δεκαετίες 90 και 2000 ήταν ένα κλειστό κλαμπ ανθρώπων, 15-20 άτομα στα γραφεία. Όσοι είχαν τακτική παρουσία, ήταν ας πούμε μέλη. Δεν καταγράφονταν. Πριν το 2012, 40-50 άτομα, μεταξύ μας ήμασταν. Δεν υπήρχε μέλος. Δόκιμο μέλος βεβαίως. Το λέγαμε πυρήνες υποδοχής».
Αντώνης Γρέγος: «Θεωρούμαι μέλος. Δεν υπήρχε διαδικασία».
Ελένη Ζαρούλια: «Δεν ξέρω. Είμαι μέλος, δεν είμαι μέλος; Είναι οικογένειά μου, ο σύζυγός μου».
Πολύβιος Ζησιμόπουλος: «Εγώ είμαι μέλος της ΚΕ, όχι μέλος του κόμματος».
Παναγιώτης Ηλιόπουλος: «Το 2011 έγινα μέλος της ΚΕ, μέλη δεν υπήρχαν, με έννοια κάρτας σε μητρώο».
Ηλίας Κασιδιάρης: «Επισήμως δεν υπήρχαν μέλη. Εθεωρούμην μέλος. Δεν είχα κάρτα».
Δημήτρης Κουκούτσης: «Δεν ήμουν μέλος σε όργανα».
Αρτέμης Ματθαιόπουλος: «Από 2007-2008 ήμουν μέλος σε ΚΕ και αργότερα σε Πολιτικό Συμβούλιο».
Νίκος Μίχος: «Φυσικά και υπήρχαν μέλη. Όλες οι τοπικές έπρεπε να δίνουν αναφορά, σε όλη την Ελλάδα. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, εγώ από τοπική μου έστελνα χαρτί, αυτοί μέλη, αυτοί υποστηρικτές».
Ηλίας Παναγιώταρος: «Μέλος; Παρευρισκόμενος. Δεν μου ζητήθηκε ποτέ να υπογράψω χαρτί».
Στάθης Μπούκουρας: «Έλαβα δελτίο υποστηρικτή, ουδέποτε είχα την ιδιότητα του μέλους».
Χρήστος Παππάς: «Δεν υπήρχε θεσμοθετημένος ο ρόλος του μέλους».
Γιάννης Λαγός: «Είμαι μέλος του ΠΣ από 2006-7. Δεν είχε μέλη η ΧΑ με την έννοια του όρου. Τα μέλη ήταν πολύ λίγα, τα μέλη των οργάνων ήταν τα μέλη θεωρητικά της ΧΑ. Δεν υπήρχαν μέλη εκτός οργάνων».
Νίκος Μιχαλολιάκος: «Μέλη ήταν όσοι είχαν διάρκεια παρουσίας και συνέπεια. Υπήρχαν μέλη ναι. Διαγραφές γίνονταν στα μέλη, αυτοί δεν ήταν μέλη. Δόκιμα μέλη υπήρχαν, άτομα που περνούσαν κάποια σεμινάρια μέχρι το 10-11. Οργανωμένοι ήταν 6-7.000 άνθρωποι».

Πάλι καλά που τελικά υπήρχαν και κάποια μέλη. Κρίμα που δεν είναι όμως και τα μεγάλα κεφάλια σε αυτήν τη λίστα. Αυτοί φαίνεται έκαναν πρόωρα την αναπαράσταση του Πάσχα, αρνήθηκαν επανειλημμένες φορές ότι ήταν μέλη και το μόνο που έλειπε ήταν ένας κόκορας δίπλα να λαλήσει τρεις φορές και αυτός με τη σειρά του, με όσα ακούει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου