Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

«Να κλέψεις ξέρεις; Να κρυφτείς ξέρεις; Ε, τότε τι κλέβεις»

 

 
  • Επιστολή του «Αεροπεζοναύτη» στο 902.gr

Αγαπητοί σύντροφοι

Ένα πουλάκι με ενημέρωσε, ότι κάπου, ένα τσούρμο περιπλανώμενοι και φευγάτοι, πήραν τις κόκκινες σημαίες στην πλάτη και τις σεργιανούν, στις συνάξεις τους, και στα ΜΜΕ τους ως τεκμήριο των περγαμηνών τους, για μαλάγρα και ψάρεμα ανυποψίαστων φίλων και αναγνωστών του «Ρ» και του 902.gr, στα πεδία των ταξικών αγώνων, σπέρνοντας συγχύσεις για τις αδιάρρηκτες συντροφικές και διαχρονικές σχέσεις του ΑΕΡΟΠΕΖΟΝΑΥΤΗ με το ΚΚΕ.

Κηδεία με ξένα κόλλυβα!

Απευθύνομαι μέσω της επιστολής, σε αυτήν την παρέα που νοιάζεται και θέλει διάλογο, πανάθεμά τους, την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ ή οποία μέσω του site της, λανσάροντας την εισήγησή τους στη συνέλευσή της, χρησιμοποίησαν το επισυναπτόμενο στην επιστολή, έργο μου.

Το συγκεκριμένο έργο με την υπογραφή «ΑΕΡΟΠΕΖΟΝΑΥΤΗΣ», ήταν δημοσιευμένο στο 902.gr, στο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ και χρησιμοποιήθηκε σε αφίσες του ΚΚΕ στην Δυτική Αττική.

Αντιλαμβάνομαι ότι το έργο μου, αντανακλά τις διαθέσεις του ταξικού κινήματος, και εκφράζει βαθύτερα συναισθήματα των αγωνιστών της ριζοσπαστικής αριστεράς και αυτό τιμά, τόσο τον υπογράφοντα το έργο, με το όνομα «ΑΕΡΟΠΕΖΟΝΑΥΤΗΣ», όσο και το ΚΚΕ που το υιοθέτησε στους αγώνες του και τα έντυπα του.

Δεν ξέρω όμως αν τιμά, την ηθική και την συμπεριφορά της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ η οποία δεν αναφέρει την πηγή προέλευσης, το 902.gr και το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ από όπου και το πήραν. Μιας και γνωρίζω ότι δεν ζήτησαν, αλλά ούτε και άδεια πήραν για να το αναρτήσουν και δει στην πρώτη σελίδα της «Εισήγησης στη Συνέλευση της Αριστερής Πρωτοβουλίας Διαλόγου και Δράσης», πράγμα πολιτικά και ηθικά απαράδεκτο και ανήθικο.Αφού η ανάρτηση του στο Kommon.gr, εμμέσως πλην σαφώς, υπονοεί στους αναγνώστες του ότι ο υπογράφων το έργο ΑΕΡΟΠΕΖΟΝΑΥΤΗΣ, είναι μέρος του όλου εγχειρήματος τους.

Τα ψάρεμα κύριοι του «διαλόγου της αριστεράς», είναι ένα καλό επάγγελμα, αλλά γίνεται στη θάλασσα και παντός καιρού. Αν τώρα και εν όψει εκλογών, το κίτρινο μελάνι, είναι το αντικείμενο σας, λυπάμαι πρώτιστα για όσους κολυμπούν μαζί σας σε θολά νερά.Αλλά, έτσι είναι. Μια φορά οπορτουνιστής, για πάντα οπορτουνιστής, στην περίπτωση σας προστίθεται και η λαθροχειρία.

Έχω την αίσθηση, ότι αυτοί οι κύριοι, «έξυπνοι» της αριστεράς, προβοκάρουν προεκλογικά, τόσο εμένα ο οποίος με το όνομα ΑΕΡΟΠΕΖΟΝΑΥΤΗΣ, συνεργάζομαι, αποκλειστικά και συμπορεύομαι συνειδητά με το ΚΚΕ, το 902.gr, τον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ προσφέροντας ανιδιοτελώς το έργο μου στην πάλη για το σοσιαλισμό - κομμουνισμό.Αν στόχος τους ήταν να σπείρουν συγχίσεις στα μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, τους οπαδούς, τους φίλους τους, είναι βαθιά γελασμένοι.

Δυστυχώς για εσάς, κύριοι της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ συλληφθήκατε, να δράτε «κλέβοντας οπώρας».

Κατεβάστε λοιπόν το έργο μου από την συγκεκριμένη ανάρτηση και αν έχετε φιλότιμο, για λόγους ηθικής, μια δημόσια συγγνώμη προς τον ΑΕΡOΠΕΖΟΝΑΥΤΗ και το 902.gr θα ήταν συνετή από μέρους σας.

Για να μην συνεχίσω με άλλα μέσα την υπεράσπιση της ιδεολογίας μου, των αρχών μου και των πολιτικών μου απόψεων αλλά και των πνευματικών μου δικαιωμάτων, που απορρέουν από την ανάρτηση.

Αεροπεζοναύτης

Τετάρτη 13 / 07 / 2022

 


902gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου