Σε κάθε περίπτωση, ένας εργαζόμενος θα συνεχίσει να πληρώνει 5 ευρώ για να χρησιμοποιεί την Αττική Οδό, που δεν φημίζεται ούτε για την ασφάλειά ούτε για την εξυπηρέτηση, αν κρίνουμε από το καθημερινό μποτιλιάρισμα, τα συχνά ατυχήματα αλλά και το φιάσκο του εγκλωβισμού στα χιόνια το 2022. Τέλος, για να μην κοροϊδευόμαστε, δεν έχουν περάσει ούτε πέντε μήνες απ' όταν η κυβέρνηση επέβαλε αυξήσεις 8% στα διόδια του υπόλοιπου εθνικού δικτύου, όπου «κουμάντο» κάνει η ίδια εταιρεία που αναλαμβάνει και την Αττική Οδό. Συγκεκριμένα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ελέγχει κατά 100% τις συμβάσεις των οδικών παραχωρήσεων Νέα Οδός (Ιόνια Οδός και Αθηνών - Λαμίας) και Κεντρική Οδός (Ε65), έχει μερίδιο 17% στην Ολυμπία Οδό, ενώ έχει κερδίσει και περιμένει την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της (ποσοστό 75%) για 35 έτη. Μετά από τόση ...μασαμπούκα στο εθνικό δίκτυο, δεν της κοστίζει τίποτα το «πουρμπουάρ» των 30 λεπτών ανά διέλευση στην Αττική Οδό.
Σβάρνα την Ευρώπη παίρνουν οι φασίστες του περιβόητου Τάγματος Αζόφ, με εκδηλώσεις σε Πολωνία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Τσεχία και Λιθουανία, προκειμένου να στρατολογήσουν «μέλη και εθελοντές», όπως λένε τα στελέχη του ναζιστικού στρατού, που συνεργάζονται με το ΝΑΤΟ στη σύγκρουση με τη Ρωσία. Υπενθυμίζεται ότι αυτά τα ναζιστικά κατακάθια του καθεστώτος Ζελένσκι, που σήμερα σουλατσάρουν στην Ευρώπη με την ανοχή κυβερνήσεων και ΕΕ, τα είχαν υποδεχτεί και στην Ελλάδα όλα τα κόμματα, πλην ΚΚΕ, με «πανηγυρική» εκδήλωση στη Βουλή πριν δύο χρόνια. Οπως τότε, έτσι και σήμερα μόνο το ΚΚΕ καταγγέλλει το σοβαρό αυτό θέμα, με παρέμβασή του ακόμα και στην Ευρωβουλή, ενώ όλα τα άλλα κόμματα και ο αστικός Τύπος «καταπίνουν τη γλώσσα τους». Και, βέβαια, για άλλη μια φορά αποκαλύπτεται πόσο κούφιες και υποκριτικές είναι οι «ανησυχίες» αστικών επιτελείων για την «άνοδο της ακροδεξιάς στην Ευρώπη». Αλήθεια, τι απέγιναν εκείνα τα καλέσματα των «προοδευτικών» δυνάμεων πριν τις ευρωεκλογές για την «αντιμετώπιση του κινδύνου της ακροδεξιάς»; Πού πήγαν οι «ευαισθησίες» όλων όσοι επιστράτευαν τέτοια σκιάχτρα για να εξωραΐσουν την άγρια αντιλαϊκή πολιτική τους; Τρέχα γύρευε... Αν κάτι επιβεβαιώνει πάντως η στάση όλων των αστικών κυβερνήσεων και κομμάτων απέναντι στους Ουκρανούς Αζόφ, είναι ότι το σάπιο σύστημα είτε ξεπλένει, είτε στηρίζει, είτε αξιοποιεί πολλαπλά την ακροδεξιά και τον φασισμό, ως εφεδρεία και δύναμη κρούσης ενάντια στον «εχθρό λαό».
Ολα τα ρεκόρ έσπασε φέτος η εναέρια κυκλοφορία, αγγίζοντας τις 5.000 πτήσεις μέσα σε μία ημέρα στο ελληνικό FIR. Συγκεκριμένα, το Σάββατο 10 Αυγούστου ο Ελεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) διαχειρίστηκε 4.944 αφίξεις, αναχωρήσεις και διελεύσεις αεροσκαφών! Το προηγούμενο υψηλό είχε καταγραφεί το 2022 και ήταν 4.500 πτήσεις. Είναι φανερό ότι η εναέρια κυκλοφορία αυξάνεται πάνω και μέσα στη χώρα μας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, κάνοντας ακόμα πιο απαιτητικό τον έλεγχο για την ασφάλεια επιβατών και πληρωμάτων. Οπως καταγγέλλουν όμως οι εργαζόμενοι, η ΥΠΑ είναι υποστελεχωμένη και σε τροχιά πλήρους ιδιωτικοποίησης, ενώ με τη σύσταση της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) της αφαιρέθηκαν ο κανονιστικός ρόλος και η εποπτεία των αερομεταφορών - όπως έγινε με τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, με τα γνωστά αποτελέσματα - για να επιταχυνθεί η ιδιωτικοποίηση της αεροναυτιλίας, που εκχωρείται ολόκληρη ή κατά τμήματα σε διάφορες εταιρείες - παρόχους. Το «πάμε κι όπου βγει» στις αερομεταφορές προκαλεί δικαιολογημένες ανησυχίες στους εργαζόμενους, που προειδοποιούν για τον κίνδυνο να συμβεί σοβαρό ατύχημα στα «Τέμπη του αέρα». Οι διαμαρτυρίες και οι διεκδικήσεις τους, όμως, για προσλήψεις και εκσυγχρονισμό των συστημάτων, ενάντια στην πολιτική της «απελευθέρωσης» και της ιδιωτικοποίησης, «τρώνε πόρτα» από την κυβέρνηση και το κράτος. Κι αν γίνει το κακό, όλο και κανέναν ...σταθμάρχη θα βρουν για να φορτώσουν τις ευθύνες της εγκληματικής πολιτικής τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου