Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Τώρα, βρίσκετε και τα κάνετε, όμως θα έρθει εκείνη η «κόκκινη μέρα» και τότε!!!



 

 

Ήταν λίγες μέρες μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές των σχολείων το 1965, που αποφάσισα ότι καλύτερα θα είναι, λόγο της οικονομικής κατάστασης της οικογένειας, να σταματήσω το «θεωρητικό σχολείο» και να πάω στο σχολείο της καθημερινής βιοπάλης, παράλληλα με την δωρεάν νυχτερινή Δημοτική Σχολή Μηχανοτεχνιτών, που είχε φτιάξει ο δήμαρχος Περιστερίου Δημήτρης Φωλόπουλος, στην οποία είχα γραφτεί και παρακολουθούσα από τον Σεπτέμβρη. Ανακοίνωσα την απόφασή μου στους γονείς μου και παρά τις κάποιες αντιρρήσεις τους, άρχισα να ψάχνω για να βρω δουλειά.

Ήταν 2 Φλεβάρη του 1965, που πήγα στο πρώτο μηχανουργείο της ζωής μου. Μεροκάματο δεν υπήρχε τότε για τους μαθητευόμενους. Υπήρχε όμως όρεξη να μάθω τη δουλειά και να διεκδικήσω μεροκάματο ως βοηθός τεχνίτη, πράγμα που έγινε πολύ γρήγορα και μέχρι το φθινόπωρο, έπιασα δουλειά με 15 δραχμές την εβδομάδα (ο βασικός ήταν 40 δραχμές την ημέρα καθαρά).

Αργότερα στις αρχές του 1967, πήγα σε ένα μηχανουργείο που ο εργοδότης ήταν «τυπικός» με την εργατική νομοθεσία, έβγαλα το «Βιβλιάριο Ανηλίκων», και έκανα εγγραφή στο Μητρώο του ΙΚΑ. Έπαιρνα κάτι παραπάνω από το βασικό και μου έβαζε και τα ένσημα.

Από τότε είμαι, με μικρά διαλύματα ανεργίας, εργαζόμενος που πλήρωνε από τις κρατήσεις τις ασφαλιστικές εισφορές του, όπως όριζε ο νόμος.

Τα τελευταία 25 χρόνια είμαι αυτοαπασχολούμενος που, όπως το 65% των συναδέλφων μου έτσι κι  εγώ, χρωστάω (όντας στην ουσία άνεργος καθώς το επάγγελμά μου ήταν από τα πρώτα που …απελευθερώθηκε από εμάς τους αυτοαπασχολούμενους, το 2010 και δεν υπάρχει δουλειά), στον πρώην ΟΑΕΕ τα τελευταία 7 χρόνια ποσό τέτοιο που δεν μπορώ να βγω σε σύνταξη, αν και έχω τις προϋποθέσεις.

 

 

 

Έκανα αυτόν τον πρόλογο για να καταλήξω σε αυτό που «τρέχει» σε όλα τα ΜΜΕ, που διακρίνονται για την προπαγανδιστική ξεκάθαρη θέση τους υπέρ των αφεντικών, μετά την δημοσίευση του «Εβδομαδιαίου δελτίου για την  Ελληνική οικονομία» με θέμα: «Υπάρχει αντίδοτο στη συρρίκνωση των συντάξεων; – 14 Σεπτεμβρίου 2017» και αναφέρει ότι «… Ο κάθε εργαζόμενος, στον ιδιωτικό τομέα, με τα εισοδήματα και τους φόρους που πληρώνει, συντηρεί 2,8 άτομα του πληθυσμού που είτε δεν εργάζονται, είτε απασχολούνται στο Δημόσιο… »!!!

Άρα!!! Πληρώνει φόρους και χαράτσια για να συντηρεί τους άνεργους και τους συνταξιούχους που κακώς παίρνουν σύνταξη!!!

Μετά λοιπόν από την προηγούμενη θέση τους για το ποιος φταίει για την κρίση τους, που έβγαζε φταίχτες τους αυτοαπασχολούμενους, τους εργαζόμενους και τους συνδικαλιστές (όχι όλους μόνο αυτούς που δεν είναι τσιράκια τους), έρχονται τώρα να μας πουν ότι δεν μπορεί να «ορθοποδήσει» η οικονομία τους, γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά που πληρώνουν οι εργαζόμενοι για να συντηρούν τους άνεργους και τους συνταξιούχους.

Αλήθεια ρε κοπρίτες του αισχίστου είδους, που πήγαν οι ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων που τώρα είναι άνεργοι και φυτοζωούν, από την δική σας κρίση; Που πήγαν οι εισφορές που πλήρωναν οι σημερινοί συνταξιούχοι για 40 και 50 χρόνια; Που πήγαν οι δικές μου εισφορές, εισφορές 45 τουλάχιστον χρόνων, που μου κρατούσαν οι εκάστοτε εργοδότες, για να εξασφαλίσω μια σύνταξη για τα γεράματά μου;

Αλήθεια πόσοι εργαζόμενοι συντηρούν τον κάθε κοπρίτη από εσάς; Πόσοι εργαζόμενοι δουλεύουν για να πηγαίνετε στη όποια Μύκονο και να ανοίγετε ποτά αξίας 74.000 ευρώ το μπουκάλι, κατά πως έλεγε το άθλιο «ρεπορτάζ» από τους τόπους των διακοπών σας;

Η αλήθεια είναι ότι σήμερα βρίσκετε και τα κάνετε, όμως θα έρθει εκείνη η «κόκκινη μέρα» που θα σηκώσει κεφάλι ο σκυφτός και ο υποταγμένος και θα σας πάρει και θα σας σηκώσει. Θέλω να ελπίζω ότι θα την ζήσω εκείνη την μέρα και θα έχω τις δυνάμεις να συμμετέχω, για να βλέπω το φόβο και τον τρόμο στα μάτια σας που θα ισοφαρίζει μέσα μου τον φόβο και τον τρόμο που ζούν σήμερα τα λαϊκά στρώματα, εξ αιτίας της απληστίας σας.

Πηγή:  geranista.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου