Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Λευκίμμη: Άγριος ξυλοδαρμός 23χρονου που πήγαινε στη δουλειά του από τα ΜΑΤ - «Με έκαναν σκουπίδι, έπαιζαν μαζί μου» (Video)




Λευκίμμη: Άγριος ξυλοδαρμός 23χρονου που πήγαινε στη δουλειά του από τα ΜΑΤ - «Με έκαναν σκουπίδι, έπαιζαν μαζί μου» (Video)


Τον άγριο και απρόκλητο ξυλοδαρμό του από τα ΜΑΤ καταγγέλλει 23χρονος κάτοικος της Λευκίμμης, όπου τους τελευταίους μήνες έχουν «στρατοπεδεύσει» ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις για να επιβληθεί δια της βίας η λειτουργία του, χωροθετημένου σε ακατάλληλο σημείο, τοπικού ΧΥΤΑ.

Μιλώντας στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό START από τον θάλαμο του νοσοκομείου όπου νοσηλεύεται, ο νεαρός Κερκυραίος κατήγγειλε τον άγριο ξυλοδαρμό του από δυνάμεις των ΜΑΤ όταν τον σταμάτησαν ενώ πήγαινε μαζί με την κοπέλα του στο λιμάνι της Λευκίμμης όπου εργάζεται.

«Με περικύκλωσε η διμοιρία και καθώς τους εξηγούσα ότι πηγαίνω μαζί με την κοπέλα μου να ελέγξω τα ρεύματα του καραβιού στο οποίο εργάζομαι, δέχθηκα την πρώτη γροθιά στο πρόσωπο.»

«Χτυπούσαν με γροθιές , σφαλιάρες και κλοτσιές. Εκείνη την στιγμή, τους φώναξα: Μη με χτυπάτε στο χειρουργείο παιδιά, έχω πρόβλημα. Με έκαναν σκουπίδι, επειδή τους είπα ότι πάω στην δουλειά μου», καταγγέλλει ο 23χρονος.

«Παίζανε μαζί μου και με την ψυχολογία μου. Τους έλεγε ο επικεφαλής της διμοιρίας να με αφήσουν, με άφηναν και μετά από λίγο, με ξαναχτυπούσαν.»

«Φοβόμουν να τους κοιτάξω στα μάτια, μήπως μου έκαναν περισσότερα, μήπως με συνελάμβαναν. Έχω γνωματεύσεις από τους γιατρούς. Θα ήθελα να βρεθεί άμεση λύση και να βρεθούν και οι υπεύθυνοι, γιατί εγώ θα μπορούσα να ήμουν νεκρός», ανέφερε ο νεαρός κάτοικος της Λευκίμμης.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με παλαιότερες καταγγελίες, λόγω της αστυνομοκρατίας στην περιοχή οι κάτοικοι χρειάζεται να φέρουν βεβαιώσεις από τις αρχές προκειμένου να προσεγγίσουν τα κτήματά τους, καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορούν να περάσουν από τον κλοιό των ΜΑΤ



1 σχόλιο:

  1. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΠΛΑ!

    Εάν ο Joseph Goebels (υποθετικά μιλάμε;;;-!!!) άκουγε την Κυβερνητική ΜΚΟ "ΣΥΡΙΖΑ" και την ΜΚΟ-"ΠΡΑΤΤΩ" του on Men Show Κοτζιά θα ... Κοκκίνιζε από την χαρά του!

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ν+1 Η ΜΚΟ "ΣΥΡΙΖΑ/ΠΡΑΤΤΩ" ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΙΤΟΕΣΩΤΕΡΙΚΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΦΑΡΑ!!! Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΥΛΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ... ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!!

    ΤΟ ΧΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" ΤΟΝ ΈΒΑΛΑΝ ΤΑ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΣ ΚΑΙ ΡΑΓΙΑΔΟΛΑΚΕΔΙΚΟ ΒΟΘΡΟΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ... "ΒΑΡΒΙΤΟΥΡΙΖΕΙ" ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΩΝ ΕΝ.ΔΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑΣΗ (όπως λέει και το τραγούδι: "Μια Στάση Εδώ...") διότι οι Ανώτερες και Ανώτατες έχουν κοιλιές... Ιπποποτάμων!!!

    Την "ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΗ" "Χ.Α." = Χίτλερ Αντολφ = Χ.Α. ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ ΓΙΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ!!! Η "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΒΟΘΡΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ!!! Οι ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ/ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΈΓΙΝΑΝ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΧΤΙ ΑΓΓΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ!!! Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ 67 ΔΕΝ ΕΙΤΑΝ "ΕΚΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ" ΕΙΤΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ 74!!!

    ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΟΥΤΕ Ο... ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ!!!

    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ! Η ΙΔΙΑ ΦΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή