Τις τελευταίες μέρες, επανειλημμένα, οι επιχειρηματικοί όμιλοι «Google» και «Facebook» απορρίπτουν διαφημίσεις των κεντρικών εκδηλώσεων του 46ου Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή» στο διαδίκτυο και τα social media (βλ. Google, Youtube, Facebook και Instagram), είτε με την αιτιολογία της πολιτικής διαφήμισης, που σχετίζεται με «κοινωνικά θέματα που ενδεχομένως μπορούν να επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα ή κάνουν αναφορές σε υπάρχοντα ή προτεινόμενα νομοθετήματα», είτε με την αιτιολογία της προώθησης ψυχαγωγικών ναρκωτικών!!! (Το ακούσαμε κι αυτό…)
Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που αποδεικνύεται και στον πιο δύσπιστο ότι η «φωνή» του διαδικτύου και των social media για τους κομμουνιστές, τον λαό και το κίνημά του έχει περιορισμένα όρια... Είναι, όμως, ένα ακόμη παράδειγμα που αποκαλύπτει τον ασφυκτικό έλεγχο του διαδικτύου από τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς, τα κράτη και τους επιχειρηματικούς κολοσσούς που υπηρετούν.
Το σύνθημα του 46ου Φεστιβάλ ΚΝΕ - «Οδηγητή», «Σοσιαλισμός, για να μπορούμε να “ανασαίνουμε”, για να νικήσει η ζωή», το ίδιο το περιεχόμενό του, οι αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύει, το ανατρεπτικό μήνυμα «οργανωμένης απειθαρχίας» που στέλνει, καθώς και η σημασία της πολιτικής παρέμβασης της ΚΝΕ και του ΚΚΕ στις εξελίξεις, είναι που ενοχλούν, που είναι «καρφί στο μάτι» όλων όσοι πασχίζουν η εξουσία τους να παραμείνει αλώβητη, να συνεχίζουν να συνθλίβουν τα δικαιώματα του λαού και της νεολαίας. Θα πάρουν, όμως, την απάντησή τους. Μαζικά, αποφασιστικά και μαχητικά, με την επιτυχία των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του «Οδηγητή». Όλοι οι νέοι και οι νέες, οι εργαζόμενοι, οι επιστήμονες και καλλιτέχνες, με κάθε τρόπο, τις επόμενες μέρες να διαδώσουν το μήνυμα του Φεστιβάλ. Αυτή θα είναι και η καλύτερη «διαφήμιση»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου