INTIME NEWS |
Πυκνώνουν το τελευταίο διάστημα προσπάθειες αστικών επιτελείων να βρουν αποδιοπομπαίους τράγους για την ολοένα και πιο εκρηκτική κατάσταση που διαμορφώνει στα δημόσια νοσοκομεία η χρόνια πολιτική της εμπορευματοποίησης και της υποστελέχωσης, αλλά είναι αλήθεια ότι τα χτεσινά «Νέα» το τερμάτισαν! Με πρωτοσέλιδο εικονογραφημένο «χτύπημα» και με αντίστοιχο μεγάλο θέμα μέσα στην εφημερίδα, περιγράφεται η πολύωρη αναμονή δημοσιογράφου - γονιού και του παιδιού του για εξέταση σε εφημερεύον νοσοκομείο Παίδων, ξημερώματα Κυριακής, με υπογραμμισμένες αναφορές στην «αδιαφορία και την κυνικότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι Ελληνες στα δημόσια νοσοκομεία». Με βάση τα παραπάνω, διαβάζοντας κανείς το θέμα - μαρτυρία περιμένει να διαβάσει για γιατρούς και νοσηλευτές που παίζουν... playstation, ζάρια και άλλα παρόμοια. Μόνο που τελικά διαβάζει αυτό που βιώνουν ο λαός και οι υγειονομικοί σε κάθε εφημερία: Ενας γιατρός παλεύει να εξετάσει ένα επείγον περιστατικό, ένας άλλος γιατρός έχει μπει σε έκτακτο χειρουργείο, και απέξω γονείς και παιδιά περιμένουν με τις ώρες ακριβώς γιατί δεν υπάρχει κανείς να τους εξετάσει. Ποιο είναι όμως το συμπέρασμα του «πονήματος» των «Νέων»; Οχι ότι λείπουν χιλιάδες γιατροί και νοσηλευτές, αλλά - πατώντας σε όσα επικαλείται το δημοσίευμα για το ύφος απαντήσεων ορισμένων ξενυχτισμένων υγειονομικών - «συμπεραίνει» ότι το δημόσιο σύστημα Υγείας «υποφέρει κυρίως από τη νοοτροπία που διέπει το ανθρώπινο δυναμικό του», ότι «δυστυχώς τα χειροκροτήματα στα μπαλκόνια στη διάρκεια της πανδημίας για τους λειτουργούς της δημόσιας Υγείας δεν φαίνεται να άλλαξαν πολλά πράγματα» (!) και ότι «καμία πολιτική ηγεσία διαχρονικά δεν είναι έτοιμη να συγκρουστεί με αυτή τη νοοτροπία»... Τι και αν διπλανό μονόστηλο στην ίδια εφημερίδα καταγράφει το ασφυκτικό πλαίσιο που διαμορφώνουν οι ελλείψεις χιλιάδων υγειονομικών και η συσσωρευμένη κούραση των υγειονομικών; Το πρωτοσέλιδο και το κεντρικό θέμα την έχουν κάνει τη δουλειά τους, ξεπλένοντας αυτήν την εγκληματική πολιτική.
Μετά τις απελπιστικές προσπάθειες με τα «κλούβια ρεπορτάζ» της Αλεξανδρούπολης από τα ελληνικά αστικά Μέσα, τη σκυτάλη ανέλαβαν και διεθνή, όπως ο «Economist». Προσπερνώντας τις ανοησίες που επαναλήφθηκαν, όπως ότι πλέον η πόλη «δεν βασίζεται στο να πουλάει καφέ, πίτες και σουβενίρ σε τουρίστες από την Τουρκία και τα Βαλκάνια» αλλά τώρα ακμάζει ως βάση των ΑμερικανοΝΑΤΟικών και «ξέμεινε για λίγες μέρες από αυγά και κοτόπουλο» όταν έφτασαν εκεί οι Αμερικανοί ναύτες, υπάρχει και ενδιαφέρον: Ο επικεφαλής της ομάδας επιμελητείας του αμερικανικού στρατού επιβεβαιώνει στο περιοδικό εμμέσως πλην σαφώς ότι τμήμα του στρατιωτικού εξοπλισμού που ξεφορτώθηκε το τελευταίο διάστημα στο λιμάνι στάλθηκε στην Ουκρανία. Μάλιστα, το δημοσίευμα αναφέρεται στους υποψήφιους «μνηστήρες» της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού, επικεντρώνοντας σε αυτούς που θεωρείται πιθανόν να αποτελέσουν εμπόδιο στους στρατιωτικούς σχεδιασμούς στους οποίους χρησιμοποιείται το λιμάνι. Παρά τις ανησυχίες που εκφράζονται για τις μπίζνες δύο επιχειρηματιών στη Ρωσία, εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ επιβεβαιώνει πως το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης θα βασιστεί και σε κριτήρια «εθνικής ασφάλειας και άμυνας», δηλαδή με βάση τους πολεμοκάπηλους ΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς για την περιοχή. Οσο για τον Αμερικανό αξιωματικό που είναι υπεύθυνος για τα logistics στο λιμάνι, ο ίδιος λέει ότι η ομάδα του ετοιμάζεται ήδη για την επόμενη αποστολή στρατιωτικού εξοπλισμού στα ανατολικά σύνορα του ΝΑΤΟ και την Ουκρανία μέχρι τα μέσα Αυγούστου, προσθέτοντας πως «θα υπάρξουν και πολύ περισσότερα μετά από αυτό». Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που είναι σίγουρο στην υπόθεση, και καταγράφεται και από τον «Economist»: Οτι η πόλη έχει μπει για τα καλά στο στόχαστρο των αντιπάλων του ευρωατλαντικού μπλοκ, ανεβάζοντας τον κίνδυνο για τον λαό της περιοχής όπως και για ολόκληρη τη χώρα.
Πάνω από 84 εκατομμύρια ευρώ θα μοιραστούν ως μερίσματα στους μετόχους της Αττικής Οδού από την εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου για τη χρήση του 2021, ποσό μεγαλύτερο από αυτό του 2020, όταν είχαν τσεπώσει 82,6 εκατομμύρια. Σημειώνεται μάλιστα στις οικονομικές ειδήσεις ότι οι μέτοχοι έλαβαν μέσα στο 2021 άλλα 82,8 εκατ. ευρώ ως επιστροφή κεφαλαίου, με το συνολικό ποσό από το 2019 να φτάνει περίπου στα 350 εκατομμύρια ευρώ. Τα κέρδη της εταιρείας το 2021 είδαν αύξηση κατά 9,4%, ενώ η φετινή χρονιά προμηνύεται ακόμα καλύτερη, αφού ήδη η κυκλοφορία είναι αυξημένη κατά 36,8%. Από πού προέρχονται όλα αυτά τα εκατομμύρια που ζαλίζουν; Από τα πανάκριβα διόδια που είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι προκειμένου να φτάσουν στις δουλειές και τα σπίτια τους, ενώ τα κέρδη των κατασκευαστών είναι εγγυημένα και για όταν ...πέφτει η πελατεία με σχετικές ρήτρες, για «διαφυγόντα κέρδη», που πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Τι μένει λοιπόν στον λαό; Εκτός από τα πανάκριβα διόδια που γεμίζουν τις τσέπες των κοινοπραξιών, οι εικόνες όπως αυτές του περασμένου Γενάρη, οπότε χιλιάδες οδηγοί εγκλωβίστηκαν μέσα στα χιόνια για ώρες στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς η εταιρεία να τους προσφέρει έστω ένα μπουκαλάκι νερό. Ακόμα και για τις αποζημιώσεις για όσους κινδύνεψαν εκείνη την παγωμένη νύχτα, υπάρχουν καταγγελίες που κάνουν λόγο για εμπαιγμό και για τεράστιες καθυστερήσεις, ακόμα και για πάνω από 4 μήνες... Η επιχειρηματική δράση κάνει θαύματα, λοιπόν, αλλά μόνο για τις τσέπες μιας χούφτας μετόχων, μετατρέποντας σε «Γολγοθά» ακόμα και τη χρήση των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου