Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

ΕΕΔΥΕ Καταδικάζει την πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικού γιατί ανάρτησε καλλιτεχνική δημιουργία μαθητών με θέμα τη λευτεριά στην Παλαιστίνη


Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου

 

Την πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικού του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ταύρου έπειτα από παρέμβαση του διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας, ο οποίος την καλεί σε έγγραφη κλήση γιατί ανάρτησε στον χώρο του σχολείου καλλιτεχνική δημιουργία μαθητών με θέμα τη λευτεριά στην Παλαιστίνη, καταδικάζει απερίφραστα η Ελληνική Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη (ΕΕΔΥΕ).

«Εκφράζουμε την αμέριστη αλληλεγγύη και συμπαράστασή μας στην εκπαιδευτικό και απαιτούμε να σταματήσει εδώ και τώρα κάθε πειθαρχική δίωξη. Στεκόμαστε στο πλευρό όλων των εκπαιδευτικών που μέσα σε αντίξοες συνθήκες εξαιτίας της πολιτικής της ΕΕ, του ΟΟΣΑ, που εφαρμόζει πιστά η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως άλλωστε και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις με αποτέλεσμα την υποχρηματοδότηση της Παιδείας, τα διαλυμένα σχολικά κτίρια, τα 25άρια τμήματα, τον υποβιβασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν γένει, παλεύουν για την ουσιαστική και πολύμορφη μόρφωση των παιδιών μας, συνεχίζοντας να διδάσκουν στους μαθητές και στις μαθήτριές την αλληλεγγύη, τη φιλία των λαών, την αγάπη, το δίκιο» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της.

Τονίζει ότι «τέτοιες πρακτικές τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών είναι παντελώς ξένες με την εκπαιδευτική διαδικασία και με το λειτούργημα του εκπαιδευτικού» και επισημαίνει πως «να είναι σίγουροι το υπουργείο Παιδείας και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ότι η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Ό,τι και να κάνουν, δεν θα καταφέρουν να βάλουν σιγαστήρα στη λαϊκή αντίδραση ενάντια στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και επεμβάσεις και στην εμπλοκή της χώρας μας σε αυτούς».

Υπογραμμίζει ακόμα πως «σε μια περίοδο που η κατάσταση στα πολεμικά μέτωπα της Ουκρανίας και της Μέσης Ανατολής γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνη και η χώρα μας συμμετέχει ενεργά στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς, είναι επιτακτική ανάγκη να δυναμώσουμε ακόμη περισσότερο το αντιπολεμικό, αντιιμπεριαλιστικό κίνημα και να ενώσουμε τη φωνή μας με τα εκατομμύρια των συνανθρώπων μας που διαδηλώνουν σε ολόκληρο τον πλανήτη ενάντια στα σχέδια ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ - Ισραήλ». Παράλληλα απαιτεί να μπει φρένο «στη χυδαία και προκλητική ευρωατλαντική προπαγάνδα που υιοθετεί η κυβέρνηση της ΝΔ και τα άλλα αστικά κόμματα, επιχειρώντας να κάνουν το μαύρο άσπρο και να δικαιολογήσουν τις φρικαλεότητες του κράτους-δολοφόνου του Ισραήλ κατά του Παλαιστινιακού λαού και των άλλων λαών της Μέσης Ανατολής, εξισώνοντας τον θύτη με το θύμα και αναγνωρίζοντας στους μακελάρηδες το "δικαίωμα στην αυτοάμυνα". Να μπει φρένο στην επιχειρηματολογία που προσπαθεί να δικαιολογήσει την ολοένα βαθύτερη εμπλοκή της Ελλάδας στους αμερικανοΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς και πολέμους, μετατρέποντας τη χώρα μας σε πολεμικό ορμητήριο, τον λαό μας σε στόχο αντιποίνων και τα παιδιά μας σε κρέας για τα κανόνια των ιμπεριαλιστών. Να δυναμώσει αποφασιστικά η αλληλεγγύη του λαού μας στον Παλαιστινιακό λαό και στους άλλους λαούς που δοκιμάζονται από την ιμπεριαλιστική επιθετικότητα».

«Η πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ειρήνης στις 21 Σεπτέμβρη, να μιλήσει στα παιδιά για το δικαίωμα των λαών να ζουν ελεύθερα και ειρηνικά στη χώρα τους, αντί καθημερινά να δολοφονούνται από τις βόμβες, τη δίψα, την πείνα και τις αρρώστιες, υπογραμμίζουν τον ρόλο που καλείται να επιτελέσει κάθε παιδαγωγός στις σημερινές σύνθετες συνθήκες» ξεκαθαρίζει και συμπληρώνει ότι σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται τα τελευταία χρόνια και οι πρωτοβουλίες πνευματικής – καλλιτεχνικής δημιουργίας της ΕΕΔΥΕ που απευθύνονται σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και έχουν «αγκαλιαστεί» από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές σε όλη τη χώρα κι έχουν αποτελέσει βήμα καταδίκης των ιμπεριαλιστικών πολέμων και επεμβάσεων και έκφρασης της θέλησης του λαού μας και της νέας γενιάς να ζουν ειρηνικά, με σχέσεις φιλίας, αλληλεγγύης, αμοιβαίου οφέλους με τους άλλους λαούς.

Και καταλήγοντας υπενθυμίζει τα λόγια του μεγάλου παιδαγωγού Δημήτρη Γληνού: «Ο δάσκαλος όχι μόνο πρέπει να έχει γνώμη και πίστη για το έργο του, αλλά και υποχρέωση ιερή να τρέφει τη μέριμνα του μέλλοντος και να βοηθάει με όλη του τη δύναμη την καλυτέρευση του παρόντος».

 

902gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου