Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2018

KOMMATIKH OΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ


Ανακοίνωση για την παραχώρηση λειτουργιών του ΟΑΣΘ σε ιδιώτες




Ανακοίνωση για την παραχώρηση λειτουργιών του ΟΑΣΘ σε ιδιώτες, εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της Κομματικής Οργάνωσης Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ. Σε αυτή επισημαίνεται πως η παραχώρηση αυτή από την κυβέρνηση αποδεικνύει ποια συμφέροντα εξυπηρετεί, προσφέροντας νέα πεδία κερδοφορίας στους επιχειρηματικούς ομίλους, θυσιάζοντας τις πιο στοιχειώδεις λαϊκές ανάγκες, τη στιγμή μάλιστα που η τιμή των εισιτηρίων είναι «τσουχτερή» και οι ελλείψεις μεγάλες. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

«Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ με την προχθεσινή "νυχτερινή" τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με την παραχώρηση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ποια πραγματικά συμφέροντα υπηρετεί. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία ουσιαστικά η κυβέρνηση απελευθερώνει τις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου να προσφέρει νέα πεδία επενδύσεων στους επιχειρηματικούς ομίλους, θυσιάζοντας στο βωμό της κερδοφορίας τους τις πιο στοιχειώδεις λαϊκές ανάγκες.


Και όλα αυτά, όταν στη Θεσσαλονίκη η τιμή του εισιτηρίου παραμένει τσουχτερή, τα δρομολόγια συνεχώς μειώνονται, οι καθυστερήσεις γίνονται μεγαλύτερες, ενώ τα λεωφορεία, που κυκλοφορούν, είναι λιγότερα από τα αναγκαία, γιατί λείπουν τα κονδύλια για ανταλλακτικά και πρόσληψη τεχνικών. Αποτέλεσμα είναι μεγάλο μέρος του στόλου να παραμένει ακινητοποιημένο ή στην καλύτερη περίπτωση να χαλάει στο πρώτο δρομολόγιο.

Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν πρόκειται να αλλάξει όσο παραμένει "ζωντανή" η αιτία που τη δημιουργεί και αυτή δεν είναι άλλη από την λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια , με τη λογική κόστους - οφέλους.

Γι’ αυτό από την πρώτη στιγμή σαν ΚΚΕ βρεθήκαμε απέναντι στην λεγόμενη "κρατικοποίηση" - που μόνο τέτοια δεν ήταν - του ΟΑΣΘ.

Γι’ αυτό καλούμε για ακόμα μία φορά τους εργαζόμενους και το λαό της Θεσσαλονίκης να διεκδικήσει:

  • Μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό

  • Κατοχύρωση της δωρεάν μετακίνησης των ανέργων

  • Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία

  • Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό

  • Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα

  • Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων

  • Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες

  • Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό». 

    902gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου