Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Ένα βολικό παραμύθι



Όσο για την παραίτησή μου…έχετε απόλυτο δίκιο.

Γεννήθηκα σε μία οικογένεια διακεκριμένων προδοτών της πατρίδας μας μια και ανήκαν στις τάξεις των λεγόμενων συμμοριτών κι εχθρών της χώρας. Ανατράφηκα με την φαρμακερή ιδεολογία του κομμουνισμού. Στη μετέπειτα ζωή μου εκμεταλλεύτηκα όλα τα προνόμια που μου παρείχε αυτή η τοποθέτηση και με την πάροδο του χρόνου κατέκτησα τον περιβόητο τίτλο celebrity που με κατέστησε άξια  ακόμα και να πολιτευτώ. Και βέβαια πού θα πολιτευόμουν; Θέλει και ρώτημα;

Με το κόμμα που είναι υπεύθυνο για όλα και κυρίως που ξαναβγήκε η δεξιά μετά από μια τόσο αριστερή κυβέρνηση. Με το κόμμα που τα μέλη και οι οπαδοί του ψηφίζουν τυφλά μόνο celebrities χωρίς πολιτική σκέψη και ταξική συνείδηση. Επίσης πρέπει με την ευκαιρία να πω τι ρόλο έπαιξε και η ομορφιά μου! Όσο για την παραίτησή μου…έχετε απόλυτο δίκιο. Ήρθε τη νύχτα ένα απόσπασμα οπλισμένο… Και πέρασαν αυτοί καλά…

http://www.katiousa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου