Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Βασική κοινή λογική, γμτ κέρατό μου!


Βασική κοινή λογική, γμτ κέρατό μου





Δεν είστε πεντάχρονα. Μην αντιδράτε σαν πεντάχρονα!


Λοιπόν, για να τελειώνουμε, πριν να τρελαθούμε εντελώς σε αυτή την χώρα των ψεκασμένων τρωγλοδυτών: Δεν είναι αστείο. Δεν ήταν ποτέ.

Η προέλευση του κορωνοϊού και η επιδημία συνωμοσιολογίας

Πρώτον: Ο ιός υπάρχει. Τελεία. Παύλα. Έλεος!

Είναι πάνω από 10 φορές πιο θανατηφόρος από την εποχική γρίπη.

Είναι εκθετικά πιο επικίνδυνος για τις ευπαθείς ομάδες, αλλά φαίνεται επίσης να μπορεί να προκαλεί και σοβαρές, ίσως χρόνιες, βλάβες σε διάφορα όργανα ακόμα και σε όσους νοσήσουν «ήπια».

Ακούμε τους ειδικούς: Βασική αγωγή του πολίτη γμτ-κέρατό-μου.

Δεύτερον: Ο ιός δεν κατασκευάστηκε από σκοτεινά κέντρα που θέλουν να πλήξουν …τους πάντες αδιακρίτως.

Ο συνεχής στραγγαλισμός της φύσης, η αποψίλωση, η αλόγιστη και αχόρταγη ανάπτυξη του ανθρώπινου «βιο-χώρου» που έχει φέρει τα προάστιά μας σχεδόν μέσα στις ζούγκλες, οι διατροφικές μας συνήθειες, είναι υπεραρκετοί λόγοι για να εξηγηθεί η (κάθε) πανδημία.



Μόνη πραγματική παγκόσμια συνωμοσία: Η «συνωμοσία» του κέρδους
 
Μόνη πραγματική παγκόσμια συνωμοσία: Η «συνωμοσία» του κέρδους!

Οι κορωνοϊοί είναι γνωστοί εδώ και δεκαετίες. Οι ιοί συχνότατα μεταλλάσσονται. Οι ιοί ενίοτε σπάνε το φράγμα των ειδών:

Βασική βιολογία μέσης εκπαίδευσης, γμτ-κέρατό-μου.

Τρίτον: Η καραντίνα δεν εφαρμόστηκε για να μας …καταστείλει.

Τι να καταστείλει; Το τρομερό κίνημα των παλλαϊκών διαδηλώσεων;

Το ότι η (αστική) εξουσία, με αφορμή την καραντίνα, πέρασε αποτρόπαια νομοσχέδια και τσέκαρε τις αντοχές μας, είναι άλλο θέμα. Έτερον εκάτερον.

Κανείς δεν θέλει τους παραγωγούς (δηλαδή τους προλετάριους) σπίτι τους.

Κανείς δεν θέλει τους καταναλωτές κλεισμένους μέσα.

Δεν-παράγεται-έτσι-η-υπεραξία: Βασική πολιτική οικονομία μέσης εκπαίδευσης γμτ-κέρατό-μου.

Τέταρτον: Οι μάσκες προστατεύουν. Πρέπει να τις φοράμε.

Βασική κοινή λογική, γμτ κέρατό μου

Το ποιο είδος μάσκας προστατεύει περισσότερο είναι άλλο θέμα.

Το ότι κάποιοι κερδοσκοπούν από το εμπόριό τους ενώ θα έπρεπε να διανέμονται δωρεάν είναι επίσης άλλο θέμα. Έτερον εκάτερον.

Βασική κοινή λογική γμ και ξανά-γμτ-κέρατό μου.

Πέμπτον: Δεν συνωστιζόμαστε σαν ηλίθιοι.

Το ότι η κυβέρνηση στέλνει μπάτσους στις πλατείες που τα πίνουν οι πιτσιρικάδες και όχι στις … φιέστες του Μπακογιάννη (το αυτονόητο δηλαδή), δεν ανάγει τον συνωστισμό σε … αντιστασιακή πράξη.

Δεν-είστε-πεντάχρονα.

Μην-αντιδράτε-σαν-πεντάχρονα.


Βασική …ξέρω εγώ; Βασική πάντως.


Βασική κοινή λογική, γμτ κέρατό μου
Βασική κοινή λογική, γμτ κέρατό μου!

Και τελικό έξτρα μπόνους: 

Το 5G δεν προκαλεί …νοητικό έλεγχο (η αμορφωσιά τον προκαλεί), τα εμβόλια δεν περιέχουν μικροτσίπ!! (δηλαδή εδώ τι να σχολιάσουμε καν),
κανείς δεν μας ψεκάζει από τα 30 χιλιάδες πόδια (μια και αυτό, ακόμα κι αν κάποιος θα ήθελε να το κάνει, βάση των νόμων της ρευστομηχανικής και της μετεωρολογίας θα ήταν εντελώς αναποτελεσματικό, άσε που κι αυτοί από τον ίδιο «ψεκασμένο» αέρα αναπνέουν),

ο Μπιλ Γκέιτς δεν θέλει διακαώς να παρακολουθεί τη ζωή της κυρά-Κατίνας και του κυρ-Παντελή από τα Άνω Λιόσια (τα συλλεγόμενα δεδομένα από τη διαδικτυακή μας κίνηση υπεραρκούν για τις στοχευμένες διαφημίσεις που μας στέλνουν).

Δεν περίμενα ειλικρινά ποτέ ότι θα πρέπει να συζητάμε τόσο αυτονόητα πράγματα – ακόμα και σε αυτή τη χώρα, ακόμα και με αυτόν τον λαό.

Συλλαλητήρια ψεκασμένων αρνητών της πανδημίας (κι όχι μόνο)

Ειλικρινά, για πρώτη φορά, εγώ ο αισιόδοξος έχω αποκαρδιωθεί…



Πηγή: rovespieros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου