Άμεση
πύκνωση των δρομολογίων
στις
ώρες αιχμής
Πως είναι δυνατόν να απαγορεύονται οι συναθροίσεις άνω των 10 ατόμων ενώ μέσα στα λεωφορεία να είναι πολλαπλάσιοι οι επιβάτες;
Αυτοί που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις
φαίνεται ότι:
- Δεν χρησιμοποιούν λεωφορεία τις καθημερινές ημέρες και ειδικά το απόγευμα που επιστρέφει ο κόσμος από τη δουλειά
- Δεν αντιλαμβάνονται ότι αυτές οι αποφάσεις οδηγούν ακριβώς στα αντίθετα αποτελέσματα
Το πρόσφατο παράδειγμα με τον
συνάδελφο, του ΟΑΣΘ, της γραμμής του αεροδρομίου που μπήκε σε προληπτική καραντίνα δεν
δίδαξε τίποτα όλους αυτούς που παίρνουν αποφάσεις;
Τόσο οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες όσο και
το επιβατικό κοινό χρειάζεται τώρα να διεκδικήσουν:
- Στα λεωφορεία να λαμβάνονται υπόψη τα μέτρα που καθορίζουν οι επίσημες ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ καθώς και οι αποστάσεις ανά άτομο, όπως αυτές ορίζονται από το υπουργείο Υγείας, και να καθοριστεί ο αριθμός επιβατών ανά όχημα κατ' αντιστοιχία αυτών που έχουν οριστεί για τα καταστήματα που παραμένουν σε λειτουργία.
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, οδηγών και τεχνιτών.
- Μείωση του εργάσιμου χρόνου
- Πύκνωση των δρομολογίων σε γραμμές και ώρες αιχμής που υπάρχει συνωστισμός.
- Παροχή μέτρων ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά υγρά) σε κάθε εργαζόμενο με ευθύνη του ΟΑΣΘ
- Να δημιουργηθεί καμπίνα για την
προστασία του οδηγού από τη διασπορά του ιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου